بعد تازه ملورین به من معلول نمیگه میگه فلج حالا باز معلول خوبه فلج میگههه😒😒چون اگه چال گونه داشته باشی یعنی لپات فلجه منم اینو به ملورین خانوم گفتم ول نمیکنه
#رها
↳Little angels.🇮🇷
دلت برای کی تنگ میشه : اینجا 👇🏼
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1x76fw4&btn=.
شاید برای دیدن تگ تگ ادمای نزدیک زندگیم دلم تنگ بشه.. مثلا دیدن زهرا و رها ، الان چند هفتست که ندیدمشون💔
ادمایی که یه تیکه از جون و روحم هستن و خب فکر کن یه تیکه از
خودتو چند روزه که ملاقات نکردی🥲
اهاا چندوقتیه خیلیی دلم میخواد دوباره برم بهشت زهرا چندماهی میشه که نرفتم، دلم میخواد یه بار دیگه قاب کنارهم شهدا رو ببینم
💕🌱💕🌱💕🌱💕🌱💕
ببین معلول که نه
چال گونه داره و چال گونه یکی از معلولیت های زیبایی هست. یعنی اون قسمت لپ فلج میشه که باعث میشه چال گونه به وجود بیاد
که سر همینِ من به چال گونه ایم(رها رو میگم) به شوخی بهش میگم فلج 😂
#ناشناس
↳Little angels.🇮🇷
ببین معلول که نه چال گونه داره و چال گونه یکی از معلولیت های زیبایی هست. یعنی اون قسمت لپ فلج میشه ک
نه عزیزم.چال گونه یه نوع معلولیت هستش یعنی چال گونه اگه داشته باشی یعنی لپات فلجه بعد این اصلا تاثیری رو چهره ندارهه هااا بنده زیباااا هستممم.دردم نداره.و منمم چال گونه دارم.چال گونه زیباترین معلولیته🙃🥲😂✨️
#رها