𝙇𝙤𝙨𝙩 𝙈𝙞𝙣𝙙
- 𝖲𝖾𝖼𝗋𝖾𝗍 | 𝖲𝗎𝖻 -
بچهها یه چیزی هست که باید بهتون بگم
حقیقتش وقتی یه موضوعی رو میزارم اگه دقت کرده باشین میزارمش تا اونشب بمونه که هرکسی ندیده بتونه شرکت کنه)
ولی بعد اینکه آخرین استیکر رو میزارم بعدش نمیتونم جملههاتو بزارم نظم چنل بهم میخوره مگه اینکه فرداش دوباره اون موضوع بزارم .
و اینطوری حس عذاب وجدان بهم دست میده که نزاشتم جملههاتونو-
با اینحال خواستم بهتون بگم)