eitaa logo
ابول"
748 دنبال‌کننده
92 عکس
107 ویدیو
3 فایل
-Me @RuABOL has llenado de contradicciones , Ana ; hace no mucho me quejaba del amor , y ahora me quedo dormido entre tus brazos. Qué caprichoso es el destino .
مشاهده در ایتا
دانلود
ابول"
لینک ناشناس؛ https://daigo.ir/secret/5212436199 یکم صحبت کنیم"
سلامممممم عخشت اومد 😂 -عخشم کیه؟ خوبی -سعی میکنم بهتر باشم اصلا پست های خوبی نمیزاری 😂🤡 -اینجوری نگو دلم می‌شکنه حاجی برا چی ادامه میدی مگه پول در میاری ؟ -بله کانالت خیلی خیلی باحاله فقط یکم بیشتر فعالیت کن -کدوم کانالم؟
ابول"
سلامممممم عخشت اومد 😂 -عخشم کیه؟ خوبی -سعی میکنم بهتر باشم اصلا پست های خوبی نمیزاری 😂🤡 -اینجوری
چرا کسی پیام نمیده - پیام میدن که خلک تو سرت عخشت منم دیگهههههه😑🤣 - عخشی ندارم برو پی کارت😂 سلام دوست من - سلام دوستم اصل میدی - ابوالفضلم ۱۸٫۱۹ سالمه‌ کرمان
ابول"
چرا کسی پیام نمیده - پیام میدن که خلک تو سرت عخشت منم دیگهههههه😑🤣 - عخشی ندارم برو پی کارت😂 سلام د
سلام پسری -آره کاری ندارم که برم پیش میخوام پیش توباشم عخشمممممممم میدونم دیوونم 😂 - آره واقعا دیونه ای😂 حوصلم سر رفته -منم حوصلم سر رفته به خاطر همین ناشناس گذاشتم رمز چیه بچه ها -******** آیدیتوو میدی - @RuABOL
ابول"
سلام پسری -آره کاری ندارم که برم پیش میخوام پیش توباشم عخشمممممممم میدونم دیوونم 😂 - آره واقعا دی
هعی دیوونه کی بودم من ؟ دیوونه ابول عخشم😂😂😂 - عجب سلام داداش اصل بده - ابوالفضلم ۱۸٫۱۹ سالمه چجوری از کانال پول در میاری -چیت داداش ممد دارم🧿 بیام پی ویت بحرفیم - در مورده؟ داش ابول میدونی مشکل کجاست؟! - مشکل بی پولیه چون حوصلم سر رفته دوس دارم پاچه همه رو بگیرم :))))) -ریلکس کن نینی از ۱ تا ۱۰ به شهرستان اسلامشهر چند میدی؟ ببعی تو بازیگوشی درررن مثل منی باهوشی درررن موهات چقد در همه دیشدادادان پشم سرت چه نرمه دیشدادادان، چه باریتم میخونی کلک -۱۰ کامل؛😂😂😂 آهنگ خوبیه
-پستای چنلامو ببینید لایک کنید کامنت بزارید ساب کنید دیگه🤍
ابول"
هعی دیوونه کی بودم من ؟ دیوونه ابول عخشم😂😂😂 - عجب سلام داداش اصل بده - ابوالفضلم ۱۸٫۱۹ سالمه چجوری
دمت گرم دنیای موازی عالیههه🤣 مایلی به رفاقت؟ -مرسی؛ یه میل بزن حسابم ای بابا حالا جیکار کنیم... - بفرما ناشناس بازی؛ رمزشم ۱۸۷۶۵۴۳۱ میو -پیشته اهببنه اوباما ا نامیبیا - روح احضاری میکنی؟ نمیشه هر چی سعی میکنم آروم باشم بازم نمیشه دوس دارم با دندونام همه رو جر بدم -اروم باش نینی؛ اول یه نفس عمیق بکش بعد ۱ تا ۱۰ بشمار اون موقع راحت تر میتونی فحش و جر بدی
ابول"
دمت گرم دنیای موازی عالیههه🤣 مایلی به رفاقت؟ -مرسی؛ یه میل بزن حسابم ای بابا حالا جیکار کنیم... - ب
عکستو میزاری - به زودی؟ واقعا عجبببب میدونستی که من پسرماااا😂 - آره دیگه داداش راستی یه جوجه ای چیزی میتونی برامون بکشی؟!😂 - نخیر😂 خجالت میکشم ب یکی بگم ازش خوشم میاد چون دوستمه و اصلا انتظار همچین چیزی رو فک نکنم از من داشته باشه ولی خب من یجورایی دوسش دارم... - اول به کارت فکر کن ببین طرف با این حرفت اعتمادشو بهت از دست میده یا اوکی میده؛ خودتو الکی تو حجل ننداز عشق یه طرفه بدرد نمیخوره(راهتو قلبت نشون میده)
میخام یه حرکت فوق سری بزنم نظر؟
ابول"
میخام یه حرکت فوق سری بزنم نظر؟
ایدیمو یه تایمی میزارم شماره بدین به ۵ نفر شارژ دهی بفرستم
ابول"
عکستو میزاری - به زودی؟ واقعا عجبببب میدونستی که من پسرماااا😂 - آره دیگه داداش راستی یه جوجه ای چ
چشممم میخوای دو میل بزنم؟ - تو رفیق منی🤍 تایپ mbti تو چیه؟ - INTP از 1 تا 10 شمردم ولی آروم نمیشم مشکلم اینه هیچکس نی چت کنیم حوصلم سررررررررر رفته سگی - بفرما ناشناس مارو بخون شاید حوصلت سر نرفته هعی ابول میدونی زندگییی ری🖤ههههه یعنی فقط باید بر🖤نی همین فقط همین 😔😂 - داش ادب حداقل این چنلم فیلتر نشه😂
ابول"
چشممم میخوای دو میل بزنم؟ - تو رفیق منی🤍 تایپ mbti تو چیه؟ - INTP از 1 تا 10 شمردم ولی آروم نمیش
بزن بره داوووش - ارادت قبلش که حتما فکر میکنم چون اصلا امکان داره دوستیمونم خراب شه ولی نمیدونم، فک نکنم اون بعنوان یه پارتنر منو بخواد - حرکت شجاعانه ای باید قبلش خیلی فکر کنی! نزار دوستیتون خراب شه همستر میزنی؟🤡😂 -بلی😂 حوصلم ب چخ رفت یکی میخوام باهاش بچتم - یه میل بزن بریم تا صبح چت