گفت "میشه کمالگرایی رو
برام تعریف کنی؟!"
+گفتماگهبخوامکمالگرایی رو تعریف
کنم توی یک کلمه میگم "ترس"
ترس از کافی و خوب نبودن
ترس از شروع کردن،
ترس از شکست خوردن..."
هدایت شده از ༴ 𝗍irᮢຼe่𖬶𖬲ᤨ𝖽
شازده کوچولو پرســید :
از کجا بفهمم وابسته شدم ؟
روباه جواب داد :
تا وقتی هست نمیفهمی .