هدایت شده از .متروك.
ولی نگید تو که رفتی کربلا چی میگی .
این جمله آزار دهنده ترین جمله میتونه باشه
واسه اونایی که رفتن ؛
اونی که رفته اونجا تازه فهمیده چی به چی ِ
بیشتر داره از فراق جون میده تا اونکی هنوز ندیده .
•لونـا•|Luna
تو مرا هیچ گاه در ظلمات ِپیرامون ِمن باز نتوانی یافت ، چرا که در نگاه ِ تو آتش اشتیاقی نیست .
مرا روشنتر میخواهی از اشتیاق ِبه من ؛
در برابر ِمن پرشعله تر بسوز !
ورنه مرا در این ظلمات باز نتوانی یافت .
ورنه هزاران چشم ِتو فریبات خواهد داد !
بایست و چراغ ِاشتیاقت را شعلهورتر کن . .
- احمد شاملو .