فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ثابتی نماینده مجلس دوازدهم: حکومت باید درباره حجاب سختگیری کند و حجاب را اجباری کند
🔸تجربه عریان شدن بشر و کسانیکه میگفتند بدن خودم است و هر چه میخواهم میپوشم امروز جنش Metoo راه انداخته است.
.....
....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شوخی حجتالاسلام قرائتی با کاظم صدیقی "همسرم میگوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجتالاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند امام زمان (عج) ظهور میکند" #آرشیو
.....
....
📢 پرونده تفصیلی دیدار شاعران ۱۴۰۳ منتشر شد
🔺 متن، فیلم و صوت ۴۱ شعرخوانی دیدار شاعران با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی علیهالسلام
🔎 از اینجا ببینید:
khl.ink/shaeran1403
برنامه محفل یکی از بهترین برنامه های سالهای اخیر صداوسیما بود که توانست تاحدی جذابیت قرآن را به مخاطب نشان دهد و جشن در ورزشگاه آزادی نیز ابتکار عملی بود که ظرفیت اجتماعی یک برنامه موفق تلوزیونی با محوریت قرآن را نشان داد.
خداقوت به همه عوامل و دست اندرکاران این برنامه.
@Sabeti ✅
.....
....
پیام واضح تهران به کشورهای غربی، عربی و به ویژه رژیم صهیونیستی و قطر. استقبال رسمی از اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و پهن کردن فرش قرمز برای او. استقبال از یک مقام عالیرتبه کشوری مستقل در تهران. ایران به شکل واضح در حال اعلام پیروزی در میدان نبرد است. تصویب قطعنامه شورای امنیت هم یک پیروزی برای محور مقاومت بود، مقاومت مردم غزه که با کمک دیگر بالهای محور در سناریوی کلانتر اتحاد میدانها روی داد، این قطعنامه را به ارمغان آورد.
غرب و حامیان رژیم صهیونیستی چنان از این مقاومت دچار یاس و سرخوردگی شدند و چنان از ناتوانی رژیم صهیونیستی در غلبه بر مقاومت و مردم غزه باوجود شنیعترین جنایتهای ضدبشری ناامید گشتند که در نهایت تن به پذیرش قطعنامهای دادند که یک شکست بزرگ برای رژیم خونخوار صهیونیستی است. پیش از حمله به رفح، همان جامعه به حساب جهانی که غلیه ایران قطعنامه صادر میکرد و هر روز آن را چماق میکردند و بر سر ما میکوبیدند از صهیونیستها میخواهد که قتل عام را متوقف کنند.
سفر هنیه پس از این تصویب این قطعنامه خودش آیه پیروزی است، نشانهای از شکست قطعی و نهایی دشمن.
.....
....
و گفت: یکی گناه بعد از توبه، زشتتر بوَد از هفتاد گناه پیش از توبه.
#تذکرة_الاولیاء_عطار
#حکایت
🪽
.....
.....
کانال خبر و تحلیل
📢 پرونده تفصیلی دیدار شاعران ۱۴۰۳ منتشر شد 🔺 متن، فیلم و صوت ۴۱ شعرخوانی دیدار شاعران با رهبر انقلا
چگونه رنج زمین را زمان نمیبیند
چگونه این همه خون را جهان نمیبیند
به تشنگان حقیقت که آب خواهد داد
جهان چگونه به فردا جواب خواهد داد
#غزه
....
....
کانال خبر و تحلیل
📢 پرونده تفصیلی دیدار شاعران ۱۴۰۳ منتشر شد 🔺 متن، فیلم و صوت ۴۱ شعرخوانی دیدار شاعران با رهبر انقلا
#حسی_دهلوی
این جام دل ماست که بند است به مویی
ماییم و غم عشق چه سنگی! چه سبویی!
ای کاش امیدی به خوشیهای جهان بود
ای سکّهی اقبال! دریغا که دورویی
پنهان مکن ای دوست! مگر عشق گناه است؟
پیداست تو هم خسته ازین رازِ مگویی
تا دست تو را پاک بگیریم، گرفتیم
هنگام وصال از عرق شرم، وضویی
من اهل طرب نیستم، اما چه بگویم؟
تَر میکنم اینبار به عشق تو گلویی
 رهبر انقلاب: آفرین! خیلی خوب. ماشاءالله. انشاءالله در جریان غزل با همین سبک جلو بروید، آیندهتان خیلی بهتر از حالا خواهد بود؛ الان هم خیلی خوب است.
💠 حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام:
لَيْسَتِ العِفَّةُ بِدافِعَةٍ رِزْقا وَ لاَ الْحِرْصُ بِجالِبٍ فَضْلاً فَاِنَّ الرِّزْقَمَقْسومٌ وَ اسْتِعْمالُ الْحِرْصِ اسْتِعْمالُ الْمَآثِمِ؛
✳️نه پاكدامنى، روزى را از انسان دور مى كند و نه حرص روزى زياد مى آورد؛ چراکه روزى قسمت شده است و حرص زدن فقط باعث مبتلا شدن به گناهان خواهد شد.
📚 تحف العقول، ص ۲۳۴
💠 حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام:
مَنِ اتَّكَلَ عَلى حُسنِ الاِختيارِ مِنَ اللّه ِ لَهُ لَم يَتَمَنَّ أنَّهُ في غَيرِ الحالِ الَّتِي اخْتارَهَا اللّهئ.
✳️ هر كه به نیکو گزینی خدا براى خودش اعتماد كند، آرزو نمىكند كه در حالتى جز آنچه خدا برايش اختيار كرده است، باشد.
📚 تحف العقول، ص ۱۶۹
💠 حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام:
كيفَ يكونُ المؤمنُ مؤمنا و هو يَسخَطُ قِسمَهُ و يُحَقِّرُ مَنزِلَتَهُ و الحاكِمُ علَيهِ اللّه؟!
✳️ مؤمنى كه از قسمت خود ناخشنود باشد و وضعيت خود را ناچيز شمارد در حالى كه حاكم بر او (تعيين كننده سرنوشتش) خداست، چگونه مىتواند ادّعاى ايمان كند؟!
📚 بحار الأنوار، ج۴۳، ص۳۵۱
💠 حضرت امام حسن مجتبی عليه السلام:
إنَّ الدُّنْيا،
في حَلالِها حِسابٌ،
وَ في حَرامِها عِقابٌ،
وَ فِي الشُّبَهاتِ عِتابٌ،
فَأنْزِلِ الدُّنْيا بِمَنْزَلَةِ الميتَةِ، خُذْ مِنْها ما يَکْفيکَ.
✳️ آنچه در دنيا است،
اگر حلال باشد حساب رسی و پاسخگویی در پی دارد،
و اگر از حرام به دست آيد عذاب و عقاب دارد،
و اگر شبههناك باشد (كه حلال و حرام آن معلوم نباشد) عتاب و سختی و ناراحتی در پی خواهد داشت؛
پس بايد با دنيا همچون جسد مردار عمل کنی، فقط به مقدار کفایت ضرورت و اضطرار از آن استفاده کنی.
📚 كفاية الاثر: ص۲۲۶
💠 حضرت امام حسن مجتبی عليه السلام :
(البخل) هُوَ أن يَرَى الرَّجُلُ ما أنفَقَهُ تَلَفاً ، وَما أمسَكَهُ شَرَفاً.
✳️ بخل آن است كه انسان آنچه را بخشيده و انفاق كرده، تلف شده بپندارد و آنچه را نگاه داشته، مايه برازندگی بداند.
📚 تحف العقول: ص ۲۲۵
💠 حضرت امام حسن مجتبی عليه السلام:
العاداتُ قاهِراتٌ، فَمَنِ اعتادَ شَيئا في سِرِّهِ و خَلَواتِهِ، فَضَحَهُ في عَلانِيَتِهِ و عِندَ المَلَأِ.
✳️ عادتها مقهور كننده اند. پس، هر كس در نهان و خلوتهاى خود به چيزى عادت كند، آن چيز او را در آشكار و ميان جمع رسوا سازد.
📚 میزان الحکمه : ج۸، ص۲۹۹
💠 حضرت امام حسن مجتبی عليه السلام:
هَلاکُ النّاسِ فى ثَلاث: أَلْکِبْرُ، أَلْحِرْصُ، أَلْحَسَدُ؛
أَلْکِبْرُ بِهِ هَلاکُ الدّینِ وَ بِهِ لُعِنَ إِبْلیسُ؛
أَلْحِرْصُ عَدُوُّ النَّفْسِ وَ بِهِ أُخْرِجَ آدَمُ مِنَ الْجَنَّهِ؛
أَلْحَسَدُ رائِدُ السُّوءِ وَ بِهِ قَتَلَ قابیلُ هابیلَ؛
✳️ هلاكت و نابودی مردم در سه چيز است: كبر و حرص و حسد!
كبر كه هلاكت دين به واسطه آن است و با آن شیطان از درگاه خدا رانده شد.
حرص كه دشمن جان آدمی است و به واسطه آن آدم از بهشت اخراج شد.
حسد كه پيشآهنگ بدیهاست و به واسطه آن قابيل هابيل را كشت.
📚 بحارالانوار، ج ۷۵ ، ص۱۱۱
💠 حضرت امام حسن مجتی علیه السلام:
لا تُعاجِلِ الذَّنبَ بِالعُقوبَةِ، وَاجعَل بَينَهُما لِلاعتِذارِ طَريقاً.
✳️ در كيفر گناه شتاب مكن و ميان آن دو، راهى براى عذر آوردن شخص خاطی بگذار.
📚 نزهة الناظر: ص۲۱۲
💠 حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام:
مَن عَدَّدَ نِعَمَهُ مَحَقَ كَرَمَهُ.
✳️ هر کس نیکوکاریهای خود را برشمرد، بخشندگی خود را نابود کرده است.
📚 نزهة الناظر: ص ۱۱۲
💠 حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام:
ما تَشاوَرَ قَومٌ إلاّ هُدُوا إلى رُشدِهِم.
✳️هيچ قومى با يكديگر مشورت نكردند مگر آن كه به راه پیشرفت خود رهنمون شدند.
📚تحف العقول: ص۲۳۳
💠 حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام:
نِعمَ العَونُ الصَّمتُ في مَواطِنَ كثيرَهٍ وإن كُنتَ فَصِيحا.
✳️در بسيارى جاها، خاموشى، ياورى نيكوست؛ هرچند سخنور باشى!
📚معانی الأخبار: ج ۶۲ ص ۴۰۱
💠 حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام:
بَيْنَ الْحَقِّ وَالْباطِلِ أرْبَعُ أصابِع، ما رَأَيْتَ بَعَيْنِکَ فَهُوَ الْحَقُّ وَ قَدْ تَسْمَعُ بِأُذُنَيْکَ باطِلاً کَثيرا.
✳️ بين حقّ و باطل چهار انگشت فاصله است، آنچه که را با چشم خود ببينی حقّ است و آنچه را شنيدی يا آن که برايت نقل کنند چه بسا باطل باشد.
📚تحف العقول ص۲۲۹
🔸 الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعداءَهُم أجمَعِینَ
.....
....