من جای ظریف بودم
همیشه یه عده رو همه جا اجیر میکردم بیان فحشم بدن مخصوصا تو اماکن مذهبی
بعد بچه حزب اللهی ها بیان صبح تاشب تو کانالها و پیجاشون ازم دفاع کنن😐
کار زشت شعاردهندگان در نمازجمعه چه ربطی به ماها داره که باید حتما موضع بگیریم؟ هرکسی تو هرمکان مذهبی ممکنه بیاد و یه سری کار زشت انجام بده، ممکنه اجیر شده باشن، ممکنه نفوذی باشن. هرچیزی ممکنه باشه. چه ربطی به مذهبیها و انقلابیها داره؟ چرا کانالای حزب اللهی و انقلابی باید شروع کنن کلی مطلب بزنن؟ بهماچه اصلا؟ مگه ما این کارارو کردیم؟
بهراحتی فضا از اون فضای سنگینی که روی ظریف بعداز صحبتهاش تو تلویزیون بوجود اومده بود، به فضای خوشآیند ظریف تبدیل شد که باهاش دارن مظلوم نمایی میکنن. مشکل اصلی الان شده بیادبی یه عدهای که معلوم نیست کی هستن، به ظریف.
مشکل مردم کشور اینه الان؟
دغدغه مردم اینه؟
نگرانی مردم اینه؟
برنامه اقتصادی، انتخاب وزرای جدید و... کجاست؟با مشغول شدن به حواشی و مظلوم نمایی کشور اداره میشه؟
چرا یه موضوع بی اهمیت انقدر باید بزرگ بشه؟
بعید نیست این بازیهای رسانهای امثال آذری جهرمی باشه تا حواسهارو پرت کنه. اصلا ظریف نمازجمعه نمیرفته چرا باید بره نماز جمعه؟ فیلمی که اومده بیرون تو یه گوشهای که داره میره بیرون با یه جمعیت محدودی که اطرافش مشخص نیست گرفته شده که چهارنفر دارن شعار میدن. هیچکس از عزیزانی که هر هفته نماز جمعه میرن، این صحنه رو ندیدن. کلیپ کلا مشکوکه
درآینده هم این بازیها و فیلمهایی نظیر این خیلی میاد بیرون که اغلب ساختگیه و برای مشغول کردن من و شماس. نباید درگیرش بشیم. منم نمیخواستم چیزی بزنم ولی دیدم برای آینده این خیلی مهمه که دیگه بازی نخوریم. این اتفاقات، این کارهای غیراخلاقی هیچ ربطی به ما نداره که بخوایم از خودمون دفاع کنیم یا برای محکوم کردن اونها انقدر تلاش کنیم که از مسائل مهمتر غافل بشیم.
#حسین_دارابی
.....
.....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 #سخن_حق
✨اَلمَنُّ يُفسِدُ الإحسانَ
💭منّت گذاشتن، عمل نيک را تباه مى کند
🍃امام علی (ع) غرر الحکم: ۷۸۴
.....
....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
♨️ کوچکزاده، نمایندۀ مجلس: با ظریف نمیتوان کشور را به وحدت رساند
🔹آقای رئیسجمهور منتخب، شما دعوت به وحدت میکنید ولی نمیشود با سمبل اختلاف و نفاق در کشور یعنی محمدجواد ظریف این مملکت را به وحدت رساند.
🔹ظریف در کارگروهایش آدمهایی که اصل روحانیت و جمهوری اسلامی را نفی میکنند قرار میدهد که وزیر به مجلس معرفی کند.
🔹امیدوارم این اتفاق نیفتد ولی این مسیری که شما میروید به آنجایی که باید باشد، نیست.
....
....
🔺️طرز تهیه ی مظلوم
یه عـده رو اجیـر کـن
تو یه تجمع بهت فحـش بدن
همون لحظه فیلمشـو پخـش کن
مرحله ی بعد یه عده دیگه که بی ادبیِ
بزرگ تا کوچیکشون شهره ی عام و خاصِ
بشن مدافع اخلاق، مظلومِ شما آماده ی چیدنِ کابینه س...
......
.....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاشیه پررنگ نماز جمعه تهران و التماس تامل
🔰فکر میکنید ظریف نمیدانسته حضورش در این جمع نمازگزاران نمازجمعه تهران
چنین برخوردی را در پی داره؟
قطعاً میدانسته، پس چرا اینکارو کرده؟
او الان نیاز به مظلوم نمایی دارد
مراقب برخوردهای تند باشید
اونها اصرار دارند ما #طالبانی رفتار میکنیم
لذا برخوردهای تند غیرمنطقی با ایشان
#بازی_در_پازل اوست
لطفاً هیجان زده برخورد نکنیم...
حمید آقاسی زاده
.....
.....
📝📝📝بدعت های خطرناک
✍ #عبدالله_گنجی
اولین بار است که در چینش مدیران کشور پس از یک انتخابات، قوم و مذهب و امتیازبندی شیعه- سنی به گفتمان مسئولان امر تبدیل میشود و این روند میتواند ابعاد خطرناکی پیدا کند. آنچه فاجعه است اینکه ابتدا ایران را تجزیه شده فرض میکنند و حقالسهم میدهند و سپس نام آن را «وحدت ملی» میگذارند و گویی ایران فقط دو قوم کرد و بلوچ دارد و تمام و به این فکر نمیکنند که بعدش چه خواهد شد! اشکال دوم این است که اهل سنت را اقلیت فرض میکنند، حال آنکه در قانون اساسی جزء اصل مربوط به رئیسجمهور (پاسدار مذهب رسمی) موضوع صرفاً مسلمانی است و اهل سنت ایران در قانون اساسی و در قوانین موضوعه اقلیت محسوب نمیشوند، به همین دلیل نمایندگان آنان در مجلس نیز ثابت نیستند و بین ۱۸ تا ۲۲ نفر در نوسان هستند. آنچه ریاکارانه و پرسروصدا انجام میشود، ایجاد قدرالسهم است. مثلاً تاکنون گفته شده است چند آذری در کابینه و استانداریها و ... باشند؟ یک وقت پنج آذری عضو کابینهاند، یک روز دو نفر و یک روز یک نفر و ممکن است یک دوره اصلاً نباشد. عدم تقسیم قومی یعنی همین. اهل سنت ممکن است چهار آدم شایسته وزارت و ۱۰ فرد شایسته استانداری و دهها معاون وزیر داشته باشد و این بدون توجه به مذهب آنان باشد. چرا باید آن چهار شایسته بشود یک نفر و منت هم بگذاریم. مگر مقام معظم رهبری که فرماندهی نیروی دریایی را به امیر شهرام ایرانی سپرد، به خاطر سنی بودن وی بود یا اعلام کردند که میخواهند چنین کنند؟ آن فرد سرباز شایسته اسلام و کشور بود و حکم گرفت. آیا رهبری با این فرض به او حکم دادند که ارتش دارای چهار نیرو است و باید یک نفر از فرماندهان چهارگانه سهم اهل سنت باشد؟ حتماً خیر. وقتی همه مسلمان هستند، شایستگی نباید از دریچه مذهب و قوم باشد. در دولت روحانی معاون وزیر اهل سنت و سفیر و. بود، اما سروصدایی نبود. از منظر قومی، وقتی شما یک وزیر یا معاون وزیر کرد میگذارید یا یک بلوچ را منصوب میکنید (چون بلوچ است) به این فکر کردهاید القای این سهمیه میتواند قیامهای اقوام دیگر را به همراه داشته باشد؟ اگر کسی شایسته است نباید قوم و مذهب عامل شایستگی آن باشد. مگر همین ظریف یا طیبنیا را که وزیر گذاشتند ابتدا چک کردند که فارس و شیعه هستند، سپس منصوب کردند؟ مگر پزشکیان که تأیید صلاحیت شد، علت آن آذری بودن بود؟ به فردایی بنگرید که بختیاریها بگویند پس وزیر ما کو؟ لرستانیها بگویند استاندار ما کو؟ قشقاییها بگویند پس ما چی؟ عربها، کرمانجها یا ترکمنها و ... در مقام رقابت برآیند و حس کمتری و تبعیض ریشه سراسری پیدا کند. سهامی- قومی کردن مدیران کشور امری خطرناک است و فردا که روند شد همه شایستگی را هم باید کنار گذاشت و حتماً باید از قوم من کسی در کابینه یا معاونین رئیسجمهور باشد، وگرنه ما نادیده گرفته شدهایم و حق ما ضایع شده است! اگر اهل سنتی توانایی مثلاً وزارت جهاد را دارد، بسمالله، بدون توجه به مذهب اقدام کنید. جناب ظریف در این فضای حساس حتی بلد نیست ادبیات مناسب را استخدام کند و امتیازبندی شیعه و سنی میکند و فکر نمیکند که توده چگونه باید بفهمد و چرا در نماز جمعه منجر به توهین به وی میشود؟ جایگاههای تخصصی روشن است و کاربلدی و ویژگیهای عمومی هم روشن است، اما اگر اصل اول انتصابات قوم و مذهب شد، شما مرعوب سیلی خواهید شد که خود به راه انداختهاید و باید توقعات قومی شده و ترس از مسائل امنیت ملی برای شما مدیر بچینند، نه شاخصهایی که رئیسجمهور انتخاب شده تجویز میکند. مثلاً فرض کنید با شاخصهای هجدهگانه رئیسجمهور از هموطنان عرب فردی پیدا نشد و شمایی که به اکراد و ترکمن به خاطر قوم و مذهبشان، وزیر دادهای چه جوابی به آنان خواهی داد؟ مثلاً اگر سه عرب در تراز وزارت بودند شما باید دو نفرشان را کنار بزنی، چون آنان باید یک سهمیه داشته باشند؟ این امور اقدامی است نه اعلانی و بوق و کرنایی. نگارنده قبلاً به مسئولان عالی کشور کتباً این را نوشتهام که از شایستگان همه ملت باید بهره برد، اما اگر وزارتخانهها را بین ۱۰ قوم و دو مذهب و سه دین دیگر تقسیم کنید، تنها چیزی که نخواهید داشت «کابینه کاری» است.
.....
....
6.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مزاح رهبری با آقای پزشکیان در دیدار امروز با نمایندگان مجلس😁
.....
.....
🔻دیانت در نسخۀ لیبرالهای مذهبی -۴
🖊مهدی جمشیدی
۱. لیبرالهای مذهبی، معتقد به «دیانت فردی» هستند و نه «دیانت ساختاری». میان این دو، تفاوتهای بسیار مهمی وجود دارد؛ چنانکه باید گفت انقلاب اسلامی، حاصل گرایش اجتماعی به دیانت ساختاری یا توحید اجتماعی بود. از جمله میتوان به مباحث معرفتیِ آیتالله خامنهای در سال ۱۳۵۳ شمسی اشاره کرده که اکنون در قالب کتابی با عنوان «طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن» به چاپ رسیده است. ایشان در این درسگفتارها، یک هدف عمده را دنبال میکرد؛ اینکه نشان بدهد توحید، فقط یک عقیدۀ ذهنی نیست که اثری بر مناسبات و معادلات اجتماعی نداشته باشد، بلکه آموزۀ «توحید»، هم از ذهن فرد خارج میشود و سبک زندگی او را دربرمیگیرد، و هم به لایۀ ساختارهای اجتماعی تعمیم مییابد و آنها را به خدمت غایات خویش درمیآورد. حضور اجتماعیِ دین به این معنی است که دیانت، امری فردی و شخصی نیست، بلکه دین آمده تا جامعه را در جهت کمال و سعادت به حرکت درآورد و لازمۀ این امر، در اختیار داشتن ساختارهای اجتماعی و از جمله حاکمیّت سیاسی است. بنابراین، باید از طریق «انقلاب اجتماعی»، حاکمیّت طاغوتی را برچید و حاکمیّت الهی را بنیان نهاد تا امکان ایجاد تغییر در ساختارهای اجتماعی فراهم آید. در غیر این صورت، همواره دین و دینداری در زندگی شخصی و یا حداکثر پارههای کوچکی از اجتماعات مؤمنانه، محدود میماند و حکم خدا در جامعه، مستقر نمیگردد. اینجاست که عمق شکاف و گسست لیبرالهای مذهبی با گفتمان انقلاب، آشکار میشود.
۲. اگر بنا بود که دیانت در حریم خصوصی و حوزۀ شخصی، محدود و منحصر بماند و ساختارهای رسمی و اجتماعی، بیطرفی و بیتفاوتی در پیش بگیرند و کسانی با عنوان اینکه رویکرد دینی، رویکرد ایدئولوژیک و تنگنظرانه و انحصاری است، حیات دین را در ساختارهای رسمی انکار کنند، انقلاب اسلامی موضوعیّتی نمیداشت. سخن انقلاب ایران، «اسلام سیاسی» بود و این سخن، بهطور کامل در برابر رویکرد سکولاریستی قرار دارد. «سکولاریسم»، حضور رسمی و حاکمیّتی دین را برنمیتابد، اما مخالف دیانت شخصی و خصوصی نیست و از این جهت، با دیانت تعارضی ندارد. لیبرالهای مذهبی نیز به این عنوان که نباید دین را تحمیل کرد و یا جامعۀ ایران، متکثّر و چندپاره است و باید معیارهای عامتری از دین را برای همبستگی برگزید و ...، دین را به حاشیۀ مناسبات اجتماعی میرانند و آن را به امر شخصی فرومیکاهند. البته عوام، به زندگی شخصیِ لیبرالهای مذهبی مینگرند و چون در مشاهدات خویش، استناد آنها به قرآن و نهجالبلاغه و حضورشان در مسجد و هیأت و ... را مییابند، گمان میکنند که روایت اینان از دیانت و توحید، همان سخن انقلاب اسلامی است؛ درحالیکه اینان، حداکثر در زندگی شخصی خویش، «متدیّن» هستند، اما در عرصۀ حکمرانی، «متجدّد» هستند و همه یا بسیاری از آموزهها و احکام قطعیِ دین را نادیده میگیرند. در واقع، دو شخصیت متفاوت دارند: شخصیت فردی اینان، متدیّن است اما شخصیت سیاسیشان، سکولار است. عامه، قادر نیستند میان این دو سطح، تفکیک کنند و از دیانت فردی، نتایج مطلق میگیرند و تصوّر میکنند دیانت فردی، حداکثر و سقف دیانت است.
۳. اگر یک سیاستمدار، به جای الگوی توسعه، از الگوی اسلامی-ایرانیِ پیشرفت سخن گفت؛ علوم انسانیِ غربی را کنار زد و علوم انسانیِ اسلامی را تأیید کرد؛ سبک زندگیِ غربی را ملامت کرد و در پی بسط سبک زندگیِ اسلامی بود؛ انقلابیگری را نامعقول نشمرد و حامی نظریۀ نظام انقلابی بود؛ از استقرار احکام فرهنگیِ شریعت در جامعه دفاع کرد و سیاست تمایز را بر سیاست هویّت ترجیح نداد؛ مردمسالاری را در چهارچوب دین پذیرفت و توافق جمعی و هوس عمومی و میل ولنگارانه را اصل قلمداد نکرد؛ فضای مجازیِ غربی را بر اساس قاعدۀ نفی سَبیل، برنتابید و در پی مرزبندی با جهانهای فرهنگیِ بیگانه بود؛ مقاومت در برابر عالَم تجدّد را صواب دانست و جهانیسازی و غربیشدن را اصل قلمداد نکرد و سازش را بر چالش ترجیح نداد؛ اقتصاد ملّی را بر پایۀ تولید ملّی و استقلال بنا نهاد و به دنبال شرطیسازیِ معیشت مردم نسبت به بیگانگان نبود؛ از اصحاب فتنه و براندازی و استحاله فاصله گرفت و به روی آنها لبخند نزد و به آنها دست دوستی نداد؛ با جریان اباحهگری و بیبندوباریِ فرهنگی، همراه نشد و در برابر کشف حجاب، سیاست رهاسازی و بیمسئولیّتی را در پیش نگرفت؛ و ... میتوان چنین سیاستمداری را انقلابی دانست نه یک لیبرال مذهبی. در جریان اصلاح و اعتدال، هیچ سیاستمداری به گزارههای یادشده، اعتقاد ندارد.
.....
.....
9.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ فرمایشات بسیار مهم و اتمام حجت رهبر انقلاب با رئیس جمهور منتخب و مجلس در انتخاب و رأی به وزرای دولت جدید
نکات بسیار مهم و جالبی در بیانات ایشان وجود دارد. توصیه میکنم چند بار با دقت گوش کنید
.....
.....