May 11
💠
با اذانِ انقلاب، ما در بین الطلوعین تاریخ قرار گرفتهایم؛ سایهی سیاهی هنوز به طور کامل گورش را گم نکرده، اما دقایق به نفع لحظه طلوع خورشید میگذرد.
اللهم عجل لولیک الفرج
🆔️ @yaminpour
10.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مجیدرضا رهنورد چگونه قاتل شد؟
🔴 صحبت های قابل تأمل جوان مشهدی ، قبل از اعدام پیرامون اتفاقات اخیر و چگونگی ارتکاب این جنایت ❗️
....
....
کانال خبر و تحلیل
🔴 مجیدرضا رهنورد چگونه قاتل شد؟ 🔴 صحبت های قابل تأمل جوان مشهدی ، قبل از اعدام پیرامون اتفاقات اخیر
💢 مجید رضا رهنورد نماز میخواند و هیئتی بود اما چه شد؟
🟡 فضای مجازی مسموم چه بر سر فرزندانمان اورده که مجبور شدیم برای جوانی که از ابتدا نمازخوان و هیئتی بوده الان هشتک #قمه_کش_را_اعدام_نکنید بزنیم.
🟢 امروز صبح که خبر اعدام مجید رهنورد را همراه عکسش دیدم یک حس عجیبی بهم
دست دادخوشحال نشدم به چهره اش که نگاه کردم افسوس خردم که چرا عاقبت این جوان باید این جوری بشه تا این که بعدازظهر به جلسه ای دعوت شدم، سخنرانش فردی بودکه از زندگی او مستندی تهیه کرده بود و در جریان باز جویی وی بود این رسته توییت از زبان ایشان است.
⚪ مادرش به عشق امام رضا نامش
مجید رضا گذاشت از کودکی مسجدی و هیئتی بود همیشه تلاش میکرد صف اول نماز جماعت خودش را جاکند حتی برای ثواب بیستر نماز عبا بر شانه می انداخت ولی از 15سالگی که وارد فضای مجازی شد کم کم تحت تاثیر قرار گرفت انچنان شست و شوی مغزی شد که نماز را ترک میکند و اعتقادات مذهبی حسین ع و حضرت فاطمه س را کنار گذاشته و حتی مسخره میکند.
🔴 خودش میگوید ۸ سال رسانه مغز من را تبدیل کرد به یک اتاق گاز که هر لحظه ممکن بود با یک جرقه منفجر شود، روز حادثه با دیدن آن گروه صد نفره اغتشاش در خیابان آن جرقه زده شد اول در خانه وصیت نامه اش را مینویسد که برای من گریه نکنید
سر قبرم قرآن نخوانید، هرچاقویی که زده به خاطر کینه ای بوده که از حزب اللهی ها داشته، او میگوید با خودش فکر میکرده بعد از قتل اگر اورا بگیرن حتما زجر کش و تکه تکه اش میکنن برای همین موقع دستگیری میگوید مرا زود اعدام کنید اما بعد از چند روز که رفتار ماموران اطلاعاتی را میبیند که
با رفتار دینی با او تعامل میکنند تمام معادلات ذهنی اش به هم میریزد بچه های اطلاعاتی به جای این که اورا برنند وشکنجه اش بدهند، با او صحبت میکنند از زندگیش می پرسند برای اینکه متوجه شود اعتقاداتش اشتباه است به او کتاب میدهند بخواند و خلاصه مجرم و بازجو باهم گریه میکنند
🔵 اخر تازه فهمیده که این ۸ سال چه قدر فضای مجازی مغزش را شتشو داده تا دست به این جنایت برند، به مادرش میگوید، با مادران شهدا صحبت کن، طلب عفو نکن فقط طلب حلالین کن من مثل یک حیوان برادرم را کشتم،
مجید رضا میگوید چند حسرت به دلم مانده، یک بار دیگر دست مادرم را ببوسم به مادرم کادو بدهم.
🟠 بعد از ۸ سال دوباره پایم به حرم امام رضا برسد(این حرف را با گریه و زجه میزند و باز جو هم همراهش گریه و زجه میزند) او بسیار پشیمان و شکسته شده بود.
در حقیقت میشود گفت دشمن دوتا جوان مارا شهید نکرد بلکه دوتا جوان را شهید کرد ویک جوان را کشت، دشمن یک جوان را که میتوانست سرباز امام زمان باشد
را تبدیل به یک قاتل کرد.
#کلاس_درس_دشمن_شناسی(۱۱)
#بازی_در_تیم_گرگها!؟
۱ _ در جریان فتنه ۸۸ نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صراحت اعلام کرد که بعضی از «اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» جوان آنلاین، سه شنبه/۷/آذر/۱۳۹۱
۲ _ سعید حجاریان: «حرفمان را از زبان سلبریتی ها بزنیم» چهارشنبه/۱۳/تیر۹۷
۳ _ عدم مرزبندی بعضی از افسادطلبان، ساکت طلبان، سلبریتی ها، مسئولین نمایندگان
۴_ سکوت خواص در فتنه اخیر که بزرگترین عملیات رسانه ای، روانی، ترکیبی و پیچیده از شروع انقلاب اسلامی می باشد
۵ _ نتیجه👈 عملیات رسانه ای ، عملیات روانی و جنگ ترکیبی دشمن با استفاده از تمام ظرفیت داخلی و خارجی(بالاتر از سرمایه گذاری در جنگ تحمیلی و بوجودآوردن داعش)
که یکی از نتیجه اش میشود، قاتل دو بسیجی در مشهد به نام #مجیدرضارهنورد که به #علی_کریمی اینچنین پیام داده است 👇
آخه تو انسان هستی یا نه؟
این فیلم رو خودم گفتم گرفتن که بعدا چند نفر مثل منو بدبخت نکنی
اما شیطان(علی کریمی) میگه؛ من فقط تو رو دعوت کردم... تو خودت خواستی قبول کنی..
وای بر من که فریب تون خوردم😔
#قابل_توجه_قوه_قضائیه 👈 برای خاموش کردن آتش این فتنه در سال ۱۴۰۱ باید با عوامل اصلی این اغتشاشات چه در بعد خارجی و چه در بعد داخلی مقابله و عوامل اصلی بوجود آمدن این فتنه را، به میز محاکمه بکشانید و انتقام خون شهدا و ضرر و زبان وارده به مردم چه از لحاظ معنوی و چه از لحاظ اقتصادی از بی شرف های وطن فروش و نوکر اجنبی بگیرید .... ارادتمند#ناصرکاوه
#مرگ_برمنافق_داخلی
#مرگ_براستکبارجهانی
.....
.....
حقیقت امر را بخواهید تلاشم این است که کمتر در مورد مسائل داخلی بنویسم اما گاهی اوقات حد و حدود نامردی و بیانصافی، خیانت و وطنفروشی به جایی میرسد که اگر ورود نکنیم خودمان نامرد و بیانصاف میشویم. ائتلاف سهمگینی از بهاییها، جداییطلبها، سطلنتطلبها، منافقین، حجتیهایها، جریانهای راست افراطی در کشور که نانشان در دو قطبیسازی و دعوا دادن مردم است و بالاتر از همه اینها جریان زر و زور و تزویر تلاششان را کردند تا کشور را زمین بزنند اما توفیقی به دست نیاوردند اما امروز میخواهند همه چیز را جابجا کنند!!
چنان واژه «انقلاب» را لوث کردند که خودشان هم نمیدانند اصولاً این عروس هزار داماد به هر چیزی میماند جز انقلاب و هیچ وقت نفهمیدند انقلاب با چهار تا شعار و فحش و دیوارنویسی راه به جایی نمیبرد. اینکه بیایید و قصد انقلاب داشته باشید و انتظار داشته باشید که حکومت یک چیزی هم بهتان بدهد معنیاش این است که معنی انقلاب را هم نفهمیدهاید که برای انقلاب کردن باید هزینه داد... این همه داد و فریاد برای چیست؟ این ابتدای راه است و تا آخرش خیلی مانده...
@syriankhabar
⭕️ جهاد تبیین موثر از دانشگاه شریف تا اعدامها
✍ نحوه جهاد تبیین در هر حادثه و زمانی با اقتضائات خاص خودش همراه میشود و متناسب با رویدادها، برنامه دشمن، ذهنیت افکار عمومی و جبهه خودی در سطح تاکتیک تغییراتی میکند. جهاد تبیین گرچه از یکسو تلاشی برای رفع شبهات و تنویر افکار عمومی بر پایه پاسخگویی علمی و منطقی است ولی از سوی دیگر سطحی از تبلیغ یا شگردهای رسانه، الزام به رعایت اقتضائات و شرایط افکار عمومی و در نظر گرفتن سلیقههای مختلف و... را نیز همراه خود دارد.استفاده از این ابزارها و رعایت ملاحظات نیز رویداد به رویداد متفاوت میشود.
🔸 به عنوان مثال موضوع اعدامهای اخیر با نوع و میزان شبهاتی که مطرح شده نیازمند جهاد تبیین است. در موضوع اولین اعدام پس از اغتشاشات تبیین مساله محاربه از دیدگاه فقه، شرع و عقل موضوعیت پیدا کرد. در موضوع اعدام دوم، باوجودی که فرد قاتل دو نفر را با چاقو و بیرحمانه کشته و چهار نفر دیگر را نیز زخمی کرده ولی باز هم عدهای از سلبریتیها با وقاحت از اعدام او انتقاد میکنند و برای افکار عمومی شبهه آفرینی و تردید سازی میکنند.خب طبیعی است که اینبار جهاد تبیین متفاوت از موضوع اول هست. در این جهاد تبیین جدید شما با پدیده حامیان قاتل رو به رو هستید و با جنگ رسانهای مواجه هستید که روایتش از قاتل و خانواده قاتل شروع و ختم میکند و اساسا به مقتول و خانواده مقتول کاری ندارد. با پدیده هوشمندی رو به رو هستید که فریبکارانه در موضوع اعدامها احساسات اشتباه و غلط را میخواهد بر احساسات درست و بر عقلانیت جامعه غالب کند.
🔸 اما گاه جهاد تبیین در یک موقعیت و مکان خاص نیازمند اقتضائات خود میشود. به عنوان نمونه در حوادث اخیر دانشگاه شریف با رفتارهای زشت و افراطی یک اقلیت معترض خیلی زود تبدیل به مکانی شد که اقتضائات خاصی برای جهاد تبیین به خود گرفت.
🔸 به اعتقاد نگارنده با حضور شهردار تهران به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه یکی از تجربههای موفق جهاد تبیین رقم خورد و تحلیل چرایی این موفقیت به درک جهاد تبیین موثر کمک خواهد کرد.
1⃣ اولین اثر این جهاد تبیین در خارج از دانشگاه خود را نشان داد. آنجای که طیف بزرگی از چهرههای اصلی اغتشاشات در داخل و خارج به صورت هماهنگ مجبور به واکنش منفعلانه و تخریب فرد جهادگری که برای تبیین به دانشگاه رفته بود شدند. در این میان ورود فوری رسانه های همچون ایران اینترنشال که عملیات رسانه ای خودش را در توییترش با عنوان خبر فوری از حضور شهردار تهران در دانشگاه شریف شروع کرد، و یا بی بی سی فارسی که به جای نقد محتوا مجبور شد بر روی حاشیه های سبک و سخیف تمرکز کند، نشانههای اثربخشی جهاد تبیینی بود که در دانشگاه شریف روز دانشجو شکل گرفت.
2⃣ معترضین در دانشگاه شریف احساس شکست کردند و در پاسخگویی مناسب به لکنت افتادند. اقلیت معترض در هفتههای گذشته در دانشگاه شریف به هر دلیل و مصلحتی در مواقع هوچیگری، توهین و ابراز رفتارها و گفتارهای بیمنطق پاسخ قاطع و محکم دریافت نکرده بودند. شریف به نقطهای رسیده بود که ضمن رعایت قواعد گفتگوی علمی صمیمانه و آزاد اندیشی، برای دفاع از انقلاب باید گاهی صدا رساتر و شفافتر از معمول میشد و قاطعیت و شفافیت در معرفی و هدف قرار دادن دشمن خارجی و تقبیح دنباله روی از آن با صراحت بیشتری بیان میشد.
3⃣ سومین دلیل موفقیت به ویژگیها و کارنامه تبیینگر بر میگردد. زاکانی با بیش از دو دهه حضور در بالاترین سطح مطالبهگری و مبارزه با فساد اقتصادی و سیاسی برای اکثریت دانشجویان که دنبال مطالبه گری و مبارزه با فساد هستند، یک گوینده معتبر و مشروع و مقبول به حساب میآید. ضمن اینکه دکتر زاکانی در کنار مطالبهگری و مبارزه با فساد، در بیان عملکرد خود در شهرداری نیز دست پر بود و با بیان رکوردها و انجام وظایف فراتر از معمول مدیریت شهری برای حل مسایل اجتماعی، اقتصادی و معیشتی اثر بخشی کلامش را افزایش داد. خلاصه اینکه باید این روزها بیشتر کسانی به دانشگاهها بروند که خود کارنامه مشخصی در مطالبه گری، اصلاح گری و کارآمدی داشته باشند.
4⃣ موضوع مهم دیگر این بود که در مراسم روز دانشجو دانشگاه شریف با جامعه مخاطب گزینشی برخورد نشد. امروز نیز جهاد تبیین موثر با بخشی کردن جامعه و عدم رو به رو شدن واقعی با سلایق مختلف و عدم گفتگو انتقادی و صریح با مخالفین موثر جبهه مقابل اتفاق نمیافتاد. ماحصل این مواجهه حقیقی، حتما منجر به تولید بصیرت و گفتمان برتر خواهد شد.
#مهدی_جهان_تیغی
.....
....
کانال خبر و تحلیل
سلام
خدایا شکرت به خاطر همه نعمتها خصوصاً نعمت بارانت که دارد بر سر و روی زمینیان فرود میآید!
دستانمان را زیر باران بگیریم و با قلبی مالامال از شکر و امید حاجت طلب کنیم؛ برای سلامت و هدایت مردم خوب و راست قامت ایران اسلامی از شر شیاطین و عاقبت بخیری جوانان و بصیرت پیران و ظهور حضرت درمان عجل الله تعالی فرجه.
خدایا به همه مردم و مردمان و مستضعفان این عالم رحم کن و دلهای آنان را به سوی امام مهدی عج هدایت بفرما!
آمین
🤲🌹❤️
🎲دکتر اسدا... پازکیان ،پژوهشگر مسائل سیاسی بین المللی
✍️پروژه نرمالیزه کردن نظام،سمی مهلک که اصلاحات آن را به بدن نظام تزریق نمود.
جان ساورز رئیس سازمان اطلاعات انگلستان (Mi6) سال ۱۳۹۴ ،جمله ای را در خصوص نوع برخورد و مواجهه با جمهوری اسلامی ایران می گوید :
«باید در تعامل با ایران ،از گزینه صبر استراتژیک » بهره برداری نمود.
این صبر استراتژیک به این معنی است :«که باید مدتی در حدود ۱۰ الی ۱۵ سال » را در برابر ایران صبر کنیم تا گزینه ها و نیروهای میدانی ما ماموریت خودشان را در داخل ایران انجام دهند تا ما به نتیجه مطلوب خویش برسیم.
«دکتر سعید حجاریان مدتی بعد» می گوید دولت روحانی ،پروژه نرمالیزاسیون ایران را انجام می دهد و متعاقبا می گوید:
منظور از نرمالیزاسیون :
۱-هنجار سازی
۲-به سامان کردن ایران
و بعد توضیح می دهد :
که میبایست کاری کرد که اتفاقاتی نادر در کشور ایران شبیه معجزه بیفتد،که ،که این وقایع شبیه معجزه بوده و از طریق ،مساله ای،چون آشوب که ذاتی تغییر و تحول است ،کشور ایران را در مسیر تغییر بیفتد.
البته وی در مقام شاگردی دکتر بشیریه ،همگام با مراد خود ،بشیریه می گوید: « باید در ایران دموکراتیزاسیون اتفاق بیفتد.
و مقصود وی اینست جامعه از این ،طریق در مسیر دو قطبی(طرفداران تغییر و موافقان حاکمیت ) افتاده و این آنتالپی (دوقطبی ) موجب درگیری مردم علیه مردم ،اغتشاش و آشوب و در نهایت شکل گیری فضای مورد انتظار آنان خواهد شد.
البته از منظر سعید حجاریان باید کارگزاران و نیروهای میدانی این دموکراتیزاسیون(غربی کردن ایران) را پیش ببرند.
لازم به ذکر است این پروژه ،جهت پیشبرد برنامه های خویش ،در سه محور برنامه ریزی نموده است:
۱-کمک به کوچک کردن ایران و تقسیم ایران به (۷ کشور طرح برنارد لوییس،و ۵ کشور طرح رالف پیتزر افسر ارشد وزارت دفاع آمریکا)
۲-جلوگیری از افول غربگرای،در ایران طرح کنت دومارانش رییس سرویس اطلاعات فرانسه (از طریق نفوذ و یارگیری از مساجد و دانشگاههای ایران)
۳-پروژه متوقف کردن علمی ایران: نشریه نیچر که یکی از معتبرترین نشریات علمی جهان است در یکی از مقالات خود با عنوان «رژه بزرگ ایرانیان» راهکار جلوگیری از توسعه علمی ایران را اغتشاش ،یا تحریم می داند.
حال با توجه به این مولفه ها مخاطب بهتر میتوان بخشی از علل اغتشاشات در ایران را بهتر متوجه،گردد.
۱۴۰۱/۹/۲۲
روزمان را با #قرآن آغاز کنیم
🔰 آیا میدانید مذهبیِ بدونِ مبارزه، ظالم است؟
[سوره التوبة (9): آيه 19]
أَ جَعَلْتُمْ سِقايَةَ الْحاجِّ وَ عِمارَةَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ كَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ وَ جاهَدَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ لا يَسْتَوُونَ عِنْدَ اللَّهِ وَ اللَّهُ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ (19)
آيا آبرسانى به حاجيان و تعمير مسجد الحرام را همانند (عملِ) كسى قرار دادهايد كه به خدا و روز قيامت ايمان آورده و در راه خدا جهاد كرده است؟ اين دو نزد خداوند يكسان نيست و خداوند گروه ستمگر را هدايت نمىكند.
✅رحیم پور ازغدی:
قرآن ميفرمايد، كسانى كه به اسم كارهاى مذهبى، سرگرم معيشت حجاج و آب دادن و تزيين مسجد الحرام و هيئت راه انداختن و آش نذرى دادن هستند، كه كارهاى خوبى هم هست، آيا فكر كردهاند اين كارها مساوى است با جهاد در راه خدا؟
امام خمينى در بياناتش به اين دسته افراد ميفرمايد، خداوند در قرآن جواب شماها را داده كه دنبال يك مذهب بىخطريد، مذهب منهاى جهاد و فداكارى، مذهب منهاى مقاومت!
امام (ره) ميفرمايد، قرآن ، سرگرمى به معيشت حجاج، آب دادن به آنها و عمارت و تزيين مسجدالحرام و غفلت از ايمان به خدا و روز جزاء و فرار از مبارزه و كنارهگيرى از جهاد فى سبيل الله را عين ظلم ميداند
و ميگويد كسانى كه زندگى مذهبىشان اينگونه است، ظالمند!
أَجَعَلْتُمْ سِقایَةَ الْحاجِّ وَ عِمارَةَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَ الْیَوْمِ الآْخِرِ وَ جاهَدَ فی سَبیلِ اللّهِ لا یَسْتَوُونَ عِنْدَ اللّهِ وَ اللّهُ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظّالِمینَ
ايمان به خداى تعالى و روز جزاء، انسان را به جهاد فى سبيل الله و قيام براى حق و عدل، سوق ميدهد و خداوند قومى را كه اهل مبارزه نباشند، هدايت نميكند و ميفرمايد آنها ظالمند.
آنهايى كه مجاهده و مبارزه ميكنند در راه خدا، مساوى نيستند با كسانى كه ميگويند دين از سياست جدا است و بجاى مبارزه با ظلم به حاجىها آب ميدهند، بجايش مسجد ميسازند، هيئت را آب و جارو ميكنند، قند و چايى به عزادارها ميدهند و...
خدا اين دو دسته را مساوى نميداند و ميگويد دسته دوم ظالمند، يعنى مذهبىهاى بدون جهاد و دور از سياست.
امام (ره) ميفرمايد، پيامبر اسلام در تمام ساعات زندگانىاش با كفار ظلم پيشه به جنگ پرداخت و از كمى عِدّه و عُدّه نناليد و پيامبران اديان الهى در عين حالى كه در يك دستشان، كتابهاى آسمانى براى هدايت مردم بود، در دست ديگرشان سلاح بود.
ابراهيم خليل با يك دست صُحف را داشت و با دست دگر تبر براى شكستن بتها، موسى كليم الله، با يك دست تورات را داشت و با دست دگر عصا، كدام عصا؟ عصايى كه اژدها بود و فرعونيان را به خاك مذلت نشاند،
و پيامبر بزرگ اسلام با يك دست قرآن را داشت براى هدايت بشر و با دست دگر شمشير براى سركوب خائنان و آنان كه قابل هدايت نبودند و توطئه ميكردند.
اينها فلسفه دين است از نگاه امام.
كسان ديگرى، دين را دارند جور ديگرى معنا ميكنند، دين را فقط لبخند با ظالم تفسير ميكنند.
اسلام ميگويد لبخند با مردم، اخم با ظالم،
اما اينها ميگويند لبخند به همه، ولو به قيمت اخم به محرومان و مردم مظلوم!
◀️همين الان هم كسانى مرتباً امام امام ميگويند ولى درست خلاف حرفهاى ايشان را ميزنند و معتقدند ميشود معنوى باشى و مسجد آباد كنى و هيئت راه بياندازى وليكن اهل لبخند به ظالم هم باشى، با آمريكا، با ابوسفيان با ابوجهل با ابولهب، در ديدگاه اينها ابولهب با حمزه مساوى است! به هر دو بايد لبخند زد
✍️#رجبعلی_بازیاد