امام باقر -صلواتاللهعلیه- فرمود:
با پدرم امام سجاد -صلواتاللهعلیه-
به در خانه ی ام البنین
-صلواتاللهعلیها- رفتیم،
صدای گریه به گوش میآمد.
حضرت ام البنین -صلواتاللهعلیها-
در را باز کرد، دیدم حضرت
ام البنین -صلواتاللهعلیها-
دو طفل جناب عباس
-صلواتاللهعلیه- را در آفتاب
نشانده و میفرماید: ای نور
دیدگان، در آفتاب بنشینید که
پدر شما را در آفتاب انداختند.
[ جنگ تحریر، صفحه۱۰۶ ]
هدایت شده از ‹ قلبشیشهای ›
قــلبشــیشــہای aspose_audio_compress_134267552289037007.mp3
زمان:
حجم:
17.6M
|6:47| , |9:55| 🕯🩸💔 ...
[اگهباحــالروضــهگوشدادیــدماروهــمدعاکنید :)))) ]
آهثُمّآه
وقتیشمــرملعــونروانــهقتلگــاهشد،
قــدماولبرداشــت،خطــابرسیــدملائکعــرشرا
نگــهدارید؛قــدمدومبرداشــت،خطــابآمــدعلیّﷻ
رانگــهدارید؛قــدمســومخطــابآمد
حوریــانفاطمهﷻرانگــهدارید؛اماجبرئــیلآمد
بــالخودرابرگــلویِمبــارکگذاشــت،شمرملعــون
(هفتادبار)خنجــرکشیــدنبریــد،امامحــسینﷻدید،
جبرئــیلاست،فرمــودند:ایجبرئیــلچرانمــیگذاری
شهــیدشوم!؟گفــتآقاجــانجــوابپــدرتعلیّﷻرا
چهبگویــم!؟؛نظرکــرددیدامیرالمــومنینﷻ
ســربرهنهایستــادهمیفرماینــد:
جبرئــیلبگــذارســراوراجداکــنند
[ 📜 مقتلخطیجامعالمجالس،ص ³⁹⁴ ]