eitaa logo
مِفتاح
70 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
861 ویدیو
32 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️توئیت جدید قالیباف، رئیس محترم مجلس: 📌«ایران خفته بود، بیدارش کردید. طوفان بپا خواهد شد.» ✍جناب قالیباف عزیز، می‌دانم که شما هم در لیست ترور هستید و شاید به زودی به قافله شهدا بپوندید، اما بدانید که ملت ایران و انقلابی‌های سلحشور خیلی وقت است که بیدارند و بدنبال انتقام! خفته، برخی مسئولان بودند که علی‌رغم هشدارهای صریح امام شهید، بدنبال بودند و با هر ترفندی جلوی دستان نیروهای مسلح را می‌گرفتند تا روی ماشه نرود؛ و اما آنسو، دشمنی که آزادانه، دانه‌دانه عناصر بی‌همتای جبهه مقاومت را به شهادت رساند... شما مذاکره را یک روش مبارزه می‌دانستید و امام شهید، یک بن‌بست‌محض! قهقهه‌های ترامپ را چندوقت پیش شنیدید که می‌گفت با تهدید توانستم ایران را به میز مذاکره بکشانم؟! همان چیزی که امام از آن ابا داشت! بله سردار؛ آنجا که فرق فرمان علی شکسته شد، جسارت شکستن فرق سر علی پیدا شد... eitaa.com/CWarfare/13057 🖋 🔴 @CWarfare
📢فوری، به همه عزیزان اطلاع رسانی کنید: بسم رب الشهدا و الصدیقین 📍مراسم تشییع و تدفین شهید سهیل کیارش و شهید علی محققی 📆جمعه ۲۹ اسفند ساعت ۱۰ صبح 📌تشییع از سالن ندبه و تدفین در قطعه ۴۲ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران 🔻عضو کانال تحلیلی خبری امید صادق شوید: @omid_sadeq
😭😭😭😭🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲 🥀https://eitaa.com/MEFTAH_786
لطفا این پیام را جدی بگیرید! 🔹 سنت ما ایرانیان است که در ایام عید به دید و بازدید هم برویم. همان طور که در خیابان قرآن به سر گرفتیم و همان‌طور که شب‌های ماه مبارک رمضان در خیابان‌ها مناجات کردیم، حالا هم این سنت مهم را به خیابان‌ها می‌آوریم. ✍ خیابان مهم است. چشم سرداران و مجاهدین به خیابان است. فرصت خوبی است که دوستان و فامیل خودمان را به خیابان دعوت کنیم و در میادین اصلی شهر از هم دید و بازدید به عمل بیاوریم، به امید اینکه آن بخش از دوستان ما که به خیابان نمی‌آیند هم با ما همراه شوند... مبادا میادین خالی شود✌️ 🔴 👇 @bidariymelat
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امانوئل تاد، تحلیلگر فرانسوی: اگر ایران این ضربه را تاب بیاورد و به اهدافش برسد، در عمل ممکن است پایان امپراطوری آمریکا باشد! 🎬 برای بیداری وجدانها @Bidari_Media
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑🛑 توجه توجه 🛑🛑 از حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها روايت نموده كه فرمود: از پيغمبر صلی‌ اللّٰه عليه و آله چنين شنيدم كه:همانا در جمعه لحظه‌ای‌ هست كه هيچ مسلمانی‌ آن را در نظر نميگيرد و در آن لحظه از خدا نيكی‌ درخواست نمی‌‌نمايد،مگر اينكه آن را به او عطا می‌‌كند،فرمود:عرضه داشتم:ای‌ پيامبر خدا آن چه لحظه‌ايست‌؟ فرمود:هر گاه پرتو نيمی‌ از قرص خورشيد نزديك بر پنهان شدن در افق مغرب گردد. 👈(لحظه تحویل سال۱۴۰۵)👉 راوی‌ گويد:و فاطمه عليها السّلام به غلامش می‌‌گفت:برو بالای‌ بلندی‌،پس هر گاه نيمی‌ از قرص خورشيد را ديدی‌ كه به غروب نزديك شد،به من خبر ده تا دعا كنم! تفصیل وسائل الشیعة إلی تحصیل مسائل الشریعة ج ۷، ص ۳۸۴ ❇️بیایید لحظه تحویل سال همه باهم دعای فرج (الهی عظم البلاء) را به نیت تعجیل در فرج مولا صاحب الزمان و پیروزی اسلام در مقابل تمام کفر قرائت کنیم.❇️ 🥀https://eitaa.com/MEFTAH_786
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیام_نوروزی_رهبر_معظّم_انقلاب_اسلامی_1405.pdf
حجم: 320.1K
📖 | متن کامل پیام حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵ شمسی 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62807 📲 @rahbar_enghelab_ir
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨 فوری | پیام سردار سید مجید موسوی به مردم آیا تابحال به این فکر کرده‌اید که چرا اینقدر نظامیان و فرماندهان ما تا حد التماس از مردم درخواست دارند که خیابان‌ها را رها نکنند؟! برایتان عجیب نیست؟ کجای دنیا کشوری سراغ دارید که برای مقاومت در برابر بیگانگان و تنبیه متجاوز، از مردمش بخواهد خیابان‌ها را خالی نکنند؟ پاسخ این است: غربگرایانی بسیار خطرناک که در برخی مسئولیت‌های مهم نفوذ کرده‌اند هستند که شدیداً و شدیداً مترصد کوچکترین سستی و غفلت هستند تا باز نیزه‌ی آخته و مسمومِ سازش و توقف‌جنگ و آتش‌بس و مذاکره را در حلقوم مردم ایران فرو کنند!!! شاید همان‌هایی که ترامپ تهدید کرد افشایشان خواهد کرد... یا مسئولینی که خودشان یا فرزندانشان تابعیت دوگانه دارند... ⚠️فقط این را بگویم که تنها امید شیطان اپستین در این جنگ باخته به آنان است تا ورق را برگرداند!! حضور در خیابان، جسم قیام ماست و روح آن، شعارهای ماست... یادتان نرود چرا آمده‌ایم... شعارهای مهم انتقام و ضد سازش و ضد آتش‌بس و ضد مذاکره... خدای‌نکرده، ذرّه‌ای از حضور و شعارهای نقطه‌زنمان کوتاه بیاییم، بلافاصله خط سازش، با لشکری به میدان آمده و عزت و شرف و دینمان را به هیچ می‌فروشند!!! بدن قطعه‌قطعه‌ی امام شهیدمان هنوز روی زمین است و خونش در جوشش💔 لحظه‌ای غفلت نکنید که خنجر خیانت غربگرایان، همانقدر به ما نزدیک است که پیروزی!! ✍️علی سلمان‌زاده
🔸 از سال 42 تا الآن، چه اتفاقی دارد می‌افتد؟! 🔸 🔹 آیت الله حائری شیرازی 🔹 🍚 طیّب‌ها و پاکانی در بین مردم دنیا وجود داشتند که بی‌جهت مخالف اسلام بودند. اینها باید برگردند و با اسلام آشتی کنند. -از هر دین و ملتی که هستند- باید دوباره به آغوش اسلام برگردند و حتی اگر در قلب عالَم تشیع باشند، از این دین فاصله بگیرند. این تحولاتی که پیش می‌آید، برای همین است. این حرکتی که از به کل ایران سرایت کرد و به‌تدریج از ایران به همه کشورهای اسلامی و سپس به کل کشورهای عالَم سرایت می‌کند برای این است که مردم دنیا، دو دسته بشوند. مؤمنین عالَم از هر زبان و مملکت و شهر و آبادی‌ای در یک صف قرار بگیرند و بدهای عالم هم در طرف دیگر قرار بگیرند. 🍚 قبل از ظهور، پاک و ناپاک از هم جدا می‌شوند. طوری می‌شود که درون خبیث، آشکار بشود و درون طیّب نیز آشکار بشود. طیّب، خبیث به نظر نیاید و طرد نشود، و خبیث هم خوب به نظر نیاید و پذیرفته و جذب نشود. هرکسی در دنیا منصف است، از بی‌انصاف‌ها جدا می‌شود. باانصاف‌های مسیحی، باانصاف‌های کلیمی، باانصاف‌های اهل سنت، با انصاف‌های بودایی، همۀ اینها از بی‌انصاف‌ها جدا می‌شوند. 🍚 چون عالَم، عالَمِ «تفکیک» است، پس فرصت می‌دهند که هرکسی کارش را بکند؛ صالح کارش را بکند، فاسد هم کارش را بکند. به ابلیس هم به همین خاطر عمر طولانی داده شده؛ خدا می‌خواست برنج‌اش را بریزد توی دیگ، اما در این ، فضله و آشغال بود؛ ابلیس گفت پاک کردنش با من! من همۀ را از توی برنج در می‌آورم! خب خدا نمی‌گوید بمیر؛ او بدون جیره و مواجب در حال پاک کردن برنج خداست! منتها ابلیس چوب نیتش را می‌خورد. او برای پاک کردن برنج خدا کار نمی‌کند؛ بلکه برای لجبازی با خدا کار می‌کند. اما نتیجه‌اش به نفع دستگاه خدا می‌شود و خوب و بد از همدیگر جدا می‌شوند. دستگاه خدا پیچیده‌تر از آن است که کسی بتواند به آن ضربه بزند. حتی آن کسی که می‌خواهد ضربه بزند، خدمت می‌کند! 🍚 وقتی مدرسۀ فیضیه مورد هجوم شاه واقع شد و کماندوها ریختند توی آن و مردم و طلبه‌ها را زدند، یک کسی گریه‌های زیادی کرد و [از خدا خواست که به او بفهماند که چطور شده و معنای این اتفاقات چیست] و قرار است چه بشود؟ آیا معنایش انقراض حوزه است؟ شب خواب دید که یک پلاکارد بزرگی را از اول تا آخر خیابان آستانۀ قم زده‌اند و رویش نوشته است: «لیمیز الله الخبیث من لطیب». این اتفاقات و قضایا برای این است که از جدا بشوند. برنامه، این است. قیام امام خمینی(ره) هم برای تربیت عالَم اسلام و نیز همین تفکیک بود. هم باز برای «لیمیز الله الخبیث من الطیب» بود. اینکه ادامه پیدا کرد هم برای همین بود.