eitaa logo
مِفتاح
70 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
861 ویدیو
33 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امانوئل تاد، تحلیلگر فرانسوی: اگر ایران این ضربه را تاب بیاورد و به اهدافش برسد، در عمل ممکن است پایان امپراطوری آمریکا باشد! 🎬 برای بیداری وجدانها @Bidari_Media
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑🛑 توجه توجه 🛑🛑 از حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها روايت نموده كه فرمود: از پيغمبر صلی‌ اللّٰه عليه و آله چنين شنيدم كه:همانا در جمعه لحظه‌ای‌ هست كه هيچ مسلمانی‌ آن را در نظر نميگيرد و در آن لحظه از خدا نيكی‌ درخواست نمی‌‌نمايد،مگر اينكه آن را به او عطا می‌‌كند،فرمود:عرضه داشتم:ای‌ پيامبر خدا آن چه لحظه‌ايست‌؟ فرمود:هر گاه پرتو نيمی‌ از قرص خورشيد نزديك بر پنهان شدن در افق مغرب گردد. 👈(لحظه تحویل سال۱۴۰۵)👉 راوی‌ گويد:و فاطمه عليها السّلام به غلامش می‌‌گفت:برو بالای‌ بلندی‌،پس هر گاه نيمی‌ از قرص خورشيد را ديدی‌ كه به غروب نزديك شد،به من خبر ده تا دعا كنم! تفصیل وسائل الشیعة إلی تحصیل مسائل الشریعة ج ۷، ص ۳۸۴ ❇️بیایید لحظه تحویل سال همه باهم دعای فرج (الهی عظم البلاء) را به نیت تعجیل در فرج مولا صاحب الزمان و پیروزی اسلام در مقابل تمام کفر قرائت کنیم.❇️ 🥀https://eitaa.com/MEFTAH_786
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیام_نوروزی_رهبر_معظّم_انقلاب_اسلامی_1405.pdf
حجم: 320.1K
📖 | متن کامل پیام حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵ شمسی 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62807 📲 @rahbar_enghelab_ir
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨 فوری | پیام سردار سید مجید موسوی به مردم آیا تابحال به این فکر کرده‌اید که چرا اینقدر نظامیان و فرماندهان ما تا حد التماس از مردم درخواست دارند که خیابان‌ها را رها نکنند؟! برایتان عجیب نیست؟ کجای دنیا کشوری سراغ دارید که برای مقاومت در برابر بیگانگان و تنبیه متجاوز، از مردمش بخواهد خیابان‌ها را خالی نکنند؟ پاسخ این است: غربگرایانی بسیار خطرناک که در برخی مسئولیت‌های مهم نفوذ کرده‌اند هستند که شدیداً و شدیداً مترصد کوچکترین سستی و غفلت هستند تا باز نیزه‌ی آخته و مسمومِ سازش و توقف‌جنگ و آتش‌بس و مذاکره را در حلقوم مردم ایران فرو کنند!!! شاید همان‌هایی که ترامپ تهدید کرد افشایشان خواهد کرد... یا مسئولینی که خودشان یا فرزندانشان تابعیت دوگانه دارند... ⚠️فقط این را بگویم که تنها امید شیطان اپستین در این جنگ باخته به آنان است تا ورق را برگرداند!! حضور در خیابان، جسم قیام ماست و روح آن، شعارهای ماست... یادتان نرود چرا آمده‌ایم... شعارهای مهم انتقام و ضد سازش و ضد آتش‌بس و ضد مذاکره... خدای‌نکرده، ذرّه‌ای از حضور و شعارهای نقطه‌زنمان کوتاه بیاییم، بلافاصله خط سازش، با لشکری به میدان آمده و عزت و شرف و دینمان را به هیچ می‌فروشند!!! بدن قطعه‌قطعه‌ی امام شهیدمان هنوز روی زمین است و خونش در جوشش💔 لحظه‌ای غفلت نکنید که خنجر خیانت غربگرایان، همانقدر به ما نزدیک است که پیروزی!! ✍️علی سلمان‌زاده
🔸 از سال 42 تا الآن، چه اتفاقی دارد می‌افتد؟! 🔸 🔹 آیت الله حائری شیرازی 🔹 🍚 طیّب‌ها و پاکانی در بین مردم دنیا وجود داشتند که بی‌جهت مخالف اسلام بودند. اینها باید برگردند و با اسلام آشتی کنند. -از هر دین و ملتی که هستند- باید دوباره به آغوش اسلام برگردند و حتی اگر در قلب عالَم تشیع باشند، از این دین فاصله بگیرند. این تحولاتی که پیش می‌آید، برای همین است. این حرکتی که از به کل ایران سرایت کرد و به‌تدریج از ایران به همه کشورهای اسلامی و سپس به کل کشورهای عالَم سرایت می‌کند برای این است که مردم دنیا، دو دسته بشوند. مؤمنین عالَم از هر زبان و مملکت و شهر و آبادی‌ای در یک صف قرار بگیرند و بدهای عالم هم در طرف دیگر قرار بگیرند. 🍚 قبل از ظهور، پاک و ناپاک از هم جدا می‌شوند. طوری می‌شود که درون خبیث، آشکار بشود و درون طیّب نیز آشکار بشود. طیّب، خبیث به نظر نیاید و طرد نشود، و خبیث هم خوب به نظر نیاید و پذیرفته و جذب نشود. هرکسی در دنیا منصف است، از بی‌انصاف‌ها جدا می‌شود. باانصاف‌های مسیحی، باانصاف‌های کلیمی، باانصاف‌های اهل سنت، با انصاف‌های بودایی، همۀ اینها از بی‌انصاف‌ها جدا می‌شوند. 🍚 چون عالَم، عالَمِ «تفکیک» است، پس فرصت می‌دهند که هرکسی کارش را بکند؛ صالح کارش را بکند، فاسد هم کارش را بکند. به ابلیس هم به همین خاطر عمر طولانی داده شده؛ خدا می‌خواست برنج‌اش را بریزد توی دیگ، اما در این ، فضله و آشغال بود؛ ابلیس گفت پاک کردنش با من! من همۀ را از توی برنج در می‌آورم! خب خدا نمی‌گوید بمیر؛ او بدون جیره و مواجب در حال پاک کردن برنج خداست! منتها ابلیس چوب نیتش را می‌خورد. او برای پاک کردن برنج خدا کار نمی‌کند؛ بلکه برای لجبازی با خدا کار می‌کند. اما نتیجه‌اش به نفع دستگاه خدا می‌شود و خوب و بد از همدیگر جدا می‌شوند. دستگاه خدا پیچیده‌تر از آن است که کسی بتواند به آن ضربه بزند. حتی آن کسی که می‌خواهد ضربه بزند، خدمت می‌کند! 🍚 وقتی مدرسۀ فیضیه مورد هجوم شاه واقع شد و کماندوها ریختند توی آن و مردم و طلبه‌ها را زدند، یک کسی گریه‌های زیادی کرد و [از خدا خواست که به او بفهماند که چطور شده و معنای این اتفاقات چیست] و قرار است چه بشود؟ آیا معنایش انقراض حوزه است؟ شب خواب دید که یک پلاکارد بزرگی را از اول تا آخر خیابان آستانۀ قم زده‌اند و رویش نوشته است: «لیمیز الله الخبیث من لطیب». این اتفاقات و قضایا برای این است که از جدا بشوند. برنامه، این است. قیام امام خمینی(ره) هم برای تربیت عالَم اسلام و نیز همین تفکیک بود. هم باز برای «لیمیز الله الخبیث من الطیب» بود. اینکه ادامه پیدا کرد هم برای همین بود.
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شیخ اسماعیل رمضانی: وقتی دیدم اسرائیل ایست و بازرسی را می زند فهمیدم دعوا سر اینجاست؛ به همین خاطر گفتم باید بیام اینجا 🎬 برای بیداری وجدانها @Bidari_Media
این کتاب تو کتابخونه عمه بود خیلی جالب بود بخشی هایی از کتاب👇 🇮🇷بیانات رهبری «بنده در قبل از انتخابات مسئله ی نفوذ را مطرح کردم؛ آقایان ! این نفوذ مسئله ی مهمی است. نفوذ مسئله ی مهمی است بنده هم که این را عرض میکنم نه به خاطر این است که حالا یک احتمالی به ذهنم می آید که ممکن است نفوذ کنند؛ نه، ما ازخیلی چیزها مطلعیم از خیلی حوادثی که دارد در کشور رخ میدهد که غالباً عموم مردم یا حتی خیلی از خواص مطلع نمیشوند ما مطلع میشویم من از روی اطلاع دارم عرض میکنم که برنامه ی نفوذ در کشور یک برنامه ی جدی استکبار است برنامه ی جدی آمریکایی ها است دارند دنبال میکنند که نفوذ کنند اشتباه نشود این نفوذ برای این نیست که از یک جایی کودتا بشود نه میدانند که در ایران در جمهوری اسلامی با ساختی که جمهوری اسلامی دارد کودتا معنی ندارد یک جاهایی یک وقت داخل فلان نیروی مسلح نفوذ می کنند برای اینکه بیایند کودنا کنند، یکی را ببرند یکی را بیاورند؛ نه این نفوذ برای کودتا نیست، این نفوذ برای دو منظور دیگر است. یکی از آماج های این نفوذ مسئولانند؛ آماج دوم مردم اند. مسئولان آماج این نفوذند برای چه؟ هدف چیست؟ هدف این است که محاسبات مسئولان را عوض کنند و تغییر بدهند؛ یعنی مسئول جمهوری اسلامی به این نتیجه برسد که با ملاحظه ی هزینه و فایده احساس کند که باید این اقدام را بکند. این اقدام را نکند. نفوذ برای این است به این نتیجه برسد که فلان رابطه را قطع کند، فلان رابطه را ایجاد کند؛ نفوذ برای این است که این محاسبات در ذهن مسئولین عوض بشود. 👇
بیانیه مطالبه گران مردمی مازندران 👇: اول فروردین ۱۴۰۵ بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب والابصار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال🌺 🚩مردم : باور کنید که به معنای حقیقی مبعوث شده اید. 🚩آیا باور دارید انقلابی در انقلاب دیگر توسط شما مردم رخ داده است؟ ✨کجا تصور می کردیم که ساعاتی قبل از سال تحویل و لحظه ی سال تحویل در خیابان اصلی شهر نماز جماعت و دعای فرج بخوانیم و سال 1405 را در کنار هم تحویل کنیم ؟ فرشتگان در رفت و آمد بین آسمان و زمینند... 🚩دست ها به آسمان بلند است و اراده ها محکم شده برای نابودی کامل فتنه .🤲 🚩مردم با تمام قوا ایستاده اند تا ادامه دهنده ی راه امام شهیدشان باشند ... 🚩مردم بیدارند و خوب می‌دانند.. عدم اطاعت از فرمان امام چه مصیبتی به بار می آورد... 🚩مردم: شما مبعوث شده اید.. ✔️مردم ما خائنین به این وطن و منافقان و بدخواهان را خوب می شناسند... ⚠️آنان که طبل مذاکره ،کاهش تنش ،پیروزی کاذب و زود هنگام سر می دهند تا اراده ها را سست کنند و به دشمن فرصت دهند تا از پشت بر پیکره ی ایران مقتدر خنجر بزنند را می شناسند و می‌دانند و این صدا ، ندای شیطان است ... امام شهیدمان فرمودند : دشمن خارجی هرگز نمی تواند هیچ ضربه ایی به ما بزند ولی ....هرچه می کشیم از فتنه گران داخلی❌ ،دشمنان در لباس دوست هستند ... 🚩مردم مبعوث شده اند ✔️مردم می‌دانند اکنون وقت آنست که فتنه گران داخلی را قی کنند، کمر فتنه را بشکنند ... 🚩مردم : طی این سالها این فتنه گرهای داخلی بودند که هر بار زخمی بر پیکره ی این آب و خاک زده اند🔪🪓🗡⛏ ....تا به آنجا پیش رفتند که امام ما را شهید کردند ...😭 ⚠️و اگر نسبت به منافقان و فتنه گران داخلی دیر بجنبیم امام جدیدمان نیز در معرض شهادت است . 🚩مردم مبعوث شده اند تا کمر فتنه گران را بشکنند و تنها در این صورت است که بر دشمن پیروزی قطعی خواهیم داشت ❌این اشتباه است که بگوییم ابتدا دشمن خارجی بعدا به حساب فتنه گران داخلی می رسیم بلکه باید گفت👈 برای پیروزی بر دشمن ابتدا ریشه های نفوذ داخلی را باید قطع کرد. 🚩مردم مبعوث شده اند، 🚩انقلابی دیگر رخ داده است 🔸مردم محکم ایستاده اند و تا ظهور مهدی تا پای جان اجازه نخواهند کسی از فرمان امام سرپیچی کند. 🚩هیهات من الذله ملتی مثل امام حسین با ملتی مثل یزید هرگز بیعت نخواهد کرد . 🚩مثلی لا یبایع مثل یزید می جنگیم می میریم ذلت نمی پذیریم ❌شکست دشمن خارجی ابتدا منوط به نابودی نفوذ داخلی است چرا که اگر این وطن فروشان داخلی نباشند ،دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند. ▪️فتنه گر داخلی رسوا باید گردد. 🚩نبرد امروز ما عاشورایی است. ۱_ اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود که اگر نشود مظلومان عالم را می بلعد. ۲_امریکا باید از منطقه به طور کامل برود. ۳_تنگه ی هرمز بسته می ماندو تحت فرمان ملت شیران ایرانی است . ۴_انتقام برای تک تک خونهای مظلوم ریخته شده در طول تاریخ بشریت مردم: ظهور اتفاق افتاده ،شما مبعوث شده اید و این بیداری و انقلاب چیزی جز یک معجزه نیست . 🌹این بیداری را قدر بدانید و استوار و ثابت قدم برای اولین بار در طول تاریخ بشر اسلام را سرافراز نمایید،و زمین را از وجود مستکبران و فاسدان پاک و به وارثان اصلی اش که مظلومان و مستضعفان عالم هستند ،برسانید .ان شاءالله الله اکبر الله اکبر الله اکبر نصر من الله و فتح قریب ✍قاصم الجبارین 🆔 @motalebegaran_mazandaran
♨️ پیروان اشعث ابن قیس! ایراد ما این است که فکر می‌کنیم تاریخ تکرار نمی‌شود! فکر می‌کنیم اشعث‌ها و عمروعاص‌ها فقط مربوط به ۱۴۰۰ سال پیش هستند! خیر! 👈 اشعث‌ها و پیروانش هنوز هم زنده هستند! هنوز در حال وسوسه‌اند و هنوز در حال ترویج «آتش‌بس» هستند. ببینید چگونه امکان تحمیل آتش‌بس به امام جامعه مساوی با ضعف امام می‌دانند؟ این جماعت پیاده‌نظام دشمن هستند. حالا به بیانات سه ماه قبل امام شهید دقت کنید: «در مورد امیرالمؤمنین که این نکته امروز هم در جامعه‌ ما و در حکومت ما و نظام اسلامی باید مورد توجه قرار بگیرد؛ این است که امیرالمؤمنین در هیچ درگیری نظامی مغلوب نشد؛ هیچ ... در دوران خلافت ۳ جنگ پیش آمد، در هر سه امیرالمؤمنین پیروز شد؛ در صفین هم پیروز شد. در صفین یک قدم بیشتر نمانده بود که مسیر تاریخ عوض بشود؛ اگر مالک اشتر میتوانست خودش را به آن نقطه برساند که نزدیک بود برساند، تاریخ عوض میشد، منتها به دستور امیرالمؤمنین برگشت. آن مشکلی که در آن زمان وجود داشت، و امروز هم وجود دارد، این است که همین امیرالمؤمنینی را که در هیچ درگیری نظامی مغلوب نشد، توانستند در موارد زیادی از رسیدن به هدف، مانع بشوند؛ یعنی راهی پیدا کردند که امروز ما به این راه میگوییم جنگ نرم. بعضی خیال میکنند این حوادث, این فریبها، این خباثتها، این نفوذها مال امروز است؛ نه، زمان امیرالمؤمنین هم همینها عامل بودند. کار دست مردم است؛ ولی خدا بدون کمک مردم که کاری نمیتواند بکند» ۱۴۰۴/۱۰/۱۳ 💢 عزیزان! اینکه اشعث را بعد از ۱۴۰۰ بشناسید، هنر نیست. هنر این است که اشعث زمانه خود را با تیزبینی کشف کنید! @dadshahr_iranian