بہرسمِسابق،
#ﺢُﺴﯿﻨﯿهٔمِرصاد
برٻم❛ یا بہ رسمِ
مراﻣ ،امسالُ(:
بہجاش،بزنٻم
#ﺢُﺴﯿﻨﯿهٔامامﺧﻣﯿﻨﯽ
؟❤️🩹🌱|ــجوابـ|.
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
💬 بنده علیالاصول [درباره تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
🔗 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir