eitaa logo
💚مجموعه ریحانة النبی(س)💚
504 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
2.1هزار ویدیو
108 فایل
جنگیدن؛ همیشه با تیر و تفنگ نیست.. میدان مبارزه ی مان امروز، پشت پا زدن به رفاهی ست که به آن خو کرده ایم...😔 مجموعه فرهنگی_تربیتی/مشهدالرضا🌺 ارتباط با مدیر: @hesari_1381 لینک ارتباط به صورت ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17287329841699
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 رهایی در عالم اندیشه 🔰زیاد قرآن بخوانید. ساختار قرآن به گونه‌ای است که به خلاقیت و رهایی در عرصۀ اندیشه کمک می‌کند. 👈 این کلیپ از جلسۀ هفتم مبحث "" تهیه شده است. @Panahian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨ بسم الله الرحمن الرحیم✨️ 🔰 شکل‌گیری جمع‌های رشدآفرین 🚩 سلسله جلسات تدبر در سوره مبارکه حجرات - جلسه دوم 🎙 استاد هانی چیت‌چیان 🗓 یکشنبه‌ - ۲۹ مرداد ماه ⏰ بعد از نماز مغرب و عشاء (حدود ساعت ۱۹:۳۰) 🌐 آدرس پخش مجازی جلسه: https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/madresedoa 🔻 اطلاع از برنامه جلسات و فعالیت‌های مدرسه دعا و فقه حکومتی کانال: ble.ir/MadreseDoa سایت: MadresehDoa.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💚مجموعه ریحانة النبی(س)💚
📘#زیرکی_در_میدان_انتخاب « شرح میدان » 🍃 به یاد مردم و به دنبال رفع مشکلات آنها ب
📘 « معرفی حالت افراط و تفریط » 🍃 مردم را برای مردم دوست داشتن و به آنها خدمت کردن و یا بی‌خیال مردم شدن هر دو ما را به ورطه عدم اعتدال می‌کشاند. 🌱 زیرا دوست داشتن مردم برای مردم ما را در اولویت بندی‌هایمان دچار مشکل می‌کند یا ممکن است ما را دچار تشویش و اضطراب‌هایی نماید که به وظایف اصلی و مهمترمان لطمه بزند. 🔺به عنوان مثال گاهی به کسی کمک می‌کنیم که در اثر کمک به وی خانواده خود را در آسیب و تنش قرار می‌دهیم و یا آنکه برای آرامش خود و خانواده‌مان دست به اقداماتی می‌زنیم که ممکن است برای دیگران و مشکلاتشان سودمند نباشد. 📑 رابطه با مردم : تعادل در نگران حال مردم بودن و داشتن سکینه و آرامش ✍🏻 نکته دوم ╭🖤 ╰┈➤@MFT_reyhanatonnabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💚مجموعه ریحانة النبی(س)💚
تدبر در سورهٔ مبارکهٔ مائده(قسمت دوازدهم) این جملهٔ علامه بسیار نورانی است که ما به بهانهٔ اینکه زو
تدبر در سورهٔ مبارکهٔ مائده(قسمت سیزدهم) اگر یک عهد و قانون غیر الهی و برخلاف حکم خدا در جامعه وجود داشت چه باید کرد؟ قیام... اما قیام به معنای شمشیر کشیدن نیست... گاهی قیام با تبیین و روشنگری است... ایجاد یک جریان و مطالبه گری... ایجاد حرکت مدنی و اجتماعی برای اصلاح یا از بین بردن آن عهد و قانون غیر الهی... اگر موفق به قیام نشد یا قیامش به نتیجه نرسید باید هجرت کند و حکومت اسلامی را در جای دیگری تشکیل دهد... لذا قیام هیچگاه از انسان مؤمن سلب نمی شود... اما قیام در جامعه مدنی با قیام در جامعهٔ مکی تفاوت دارد... و دقت در این تفاوت هاست که حضرت علی علیه السلام هم در بیست و پنج سال اهل قیام و اصلاح است اما با توجه به حفظ ساختار و سازمان دین و امام حسین علیه السلام هم مرد قیام است به شکل دیگر... @MFT_reyhanatonnabi🖤
ای مردم، ما در روزگاری‌ منحرف، و زمانی‌ غرق کفران درآمده ایم، زمانی‌ است که نیکوکار بدکار شمرده می‌ شود، و ستم پیشه بر طغیانش می‌ افزاید، از آنچه دانیم سودی‌ نبریم، و از آنچـه ندانیـم نپرسـیم، از خطـرات ترسی‌ نداریـم تا بر سـرمان فـرود آیـد. خطبه ۳۲ حضرت در نکوهش زمان خود التماس دعا🤲 شبتون علوی🖤 قبل خواب وضو یادمون نره🚰 @MFT_reyhanatonnabi🖤
اول صبح بگوییم حسین جان رخصت تا که رزق از کرم سفرهٔ ارباب رسد ... @MFT_reyhanatonnabi 🖤
💚مجموعه ریحانة النبی(س)💚
تدبر در سورهٔ مبارکهٔ جمعه(قسمت بیستم) مَثَلُ الَّذِينَ حُمِّلُوا التَّوْرَاةَ ثُمَّ لَمْ يَحْمِلُو
تدبر در سورهٔ مبارکهٔ جمعه (قسمت بیست و یکم) سوره جمعه می خوانم... و بر خود میلرزم که قرآن را دارم ولی بهره ای از آن ندارم... قرآن زندگی ام را نمی سازد... و پذیرش از خدا را کوچک شمرده ام... جمعه می خوانم و از اینکه مورد خطاب آیه ۵ سوره جمعه باشم بر خود و جامعه ام می ترسم... می ترسم که جریان اجتماعی این چنینی هم ایجاد شده باشد و ادامه یابد...(قوم)😔😱 کتابت که شد اسفار... یعنی به آن عمل نکردی... یعنی فقط حمل کننده ظاهری اش بودی نه حمل کننده آن در وجودت و در عملت... می شوی تکذیب کننده آیات خدا...😱 و می شوی ظالم... و خداوند ظالم ها را هدایت نمیکند... مَثَلُ الَّذِينَ حُمِّلُوا التَّوْرَاةَ ثُمَّ لَمْ يَحْمِلُوهَا كَمَثَلِ الْحِمَارِ يَحْمِلُ أَسْفَارًاۚ بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِينَ كَذَّبُوا بِآيَاتِ اللَّهِۚ وَ اللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ(۵) @MFT_reyhanatonnabi 🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا