یه بزرگی میگفت؛
تو محرم دلت شکست، حالت بد بود، شرمنده شدی، همه رو نگهدار!
بزار شبِ نهم از دردات واسه عباس بگو..
اخه از قدیم گفتن شرمندگان را مگر شرمنده ای یاری کند...:))
989K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امثال بیشتر از قبل درک کردیم نیامدن علمدار را :)💔
فقط خدا میدونه چقدر منتظر شب نهم بودم... :)
آخه میدونید چیه من پناهی جز پسر امالبنین ندارم
هر وقت دلم میشکنه هر وقت از همهجا ناامید میشم یهو به خودم میام و میبینم زیر لب دارم علمدار کربلا رو صدا میزنم…
نمیدونم چه رازی تو اسمش هست ولی همین که میگم یا ابوفاضل یه آرامش عجیبی میاد تو دلم انگار یکی دستمو میگیره و نمیذاره زمین بخورم:)
خیلی وقتها حرفایی هست که نمیتونم به هیچکس بگم ولی مطمئنم حضرت عباس قبل از اینکه به زبون بیارم از حال دلم خبر داره…
امشب اومدم بگم اقا جان اگر دستم و نگیری بد زمین میخورم
من تو اوج نا امیدیام امیدم به شماست:)
من از رفاقت با ادما زخم خوردم
اخرشم فهمیدم تنها کسی که
ازم خسته نشد پسر ام البنین بود:)
آخه اوناكه نمى دونن منو از چه روزايى نجات دادى، چه شبايى كه فكر نمى كردم صبح بشه و شما پشت و پناهم بودى. شما همه دار وندار منى پسرام البنين:)
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ابالفضل علمدار
خامنهای نگهدار 😢
پارسال شب عاشورا