ملجأ
ارباب ببین سینه زنت پریشونه میخواد ازت دل بکنه نمیتونه اشکای من پیشت امانت بمونه:)💔 https://eitaa
دو ماهه که دارم حسین جان
هیئت به هیئت من میگردم
شرمنده ام ارباب خوبم
بیشتر برات گریه نکردم🥲
https://eitaa.com/MLja_118
ملجأ
دو ماهه که دارم حسین جان هیئت به هیئت من میگردم شرمنده ام ارباب خوبم بیشتر برات گریه نکردم🥲 https:/
نوکر تو شرمندته که کم گذاشت
شرمندته که بیش از این توون نداشت
شرمندته که پای روضه جون نذاشت🙂💔
https://eitaa.com/MLja_118
هدایت شده از ◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
بوی جدایی می رسد از گریه هایم
بر درد هجرانت حسین جان مبتلایم💔.
آقایامامحسینما
ماروبهمحرمسالبعدتبرسون
ماروبهاربعینسالبعدبرسونقربونتبرم :)
https://eitaa.com/MLja_118
هدایت شده از - ننهامالبنین .
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسین جانم
تو تنها غمی هستی که آدمیزاد؛
برای به سینه کشیدنش مشتاق است:)
https://eitaa.com/MLja_118
هدایت شده از دࢪ مسیࢪ پـٰاکۍ
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ #محسنیه ، سنت یا بدعت؟
🎙شیخ مهدی حسن آبادی
امام صادق علیهالسلام پس از گریستن بر حضرت محسن به مُفَضَّل فرمودند: «هر چشمی که با معرفت بر مصائب ما بگرید، چنان ثوابی دارد که قابل شمارش نیست.»
الهدایة الکبری، ص۵۰۳
https://eitaa.com/MLja_118
400.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ز آل فاطمه اول شهید محسن بود...:)💔
https://eitaa.com/MLja_118