من از رفاقت با ادما زخم خوردم
اخرشم فهمیدم تنها کسی که
ازم خسته نشد پسر ام البنین بود:)
آخه اوناكه نمى دونن منو از چه روزايى نجات دادى، چه شبايى كه فكر نمى كردم صبح بشه و شما پشت و پناهم بودى. شما همه دار وندار منى پسرام البنين:)
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ابالفضل علمدار
خامنهای نگهدار 😢
پارسال شب عاشورا