سخت نیست تنها بمونی، سخت اینه که وسط جمعیت دلت برای یک نفر تنگ بشه که حتی بهت فکرم نمیکنه.
واقعا قراره من باهمین مغزی که دارم تا ابد زندگی کنم؟!
اخه خیلی فکرمیکنه،خیلی آزاردهندست.
نگه داشتن آدما مثل نگه داشتن آب بود، هر چی محکمتر میگرفتی، زودتر میریخت از لای انگشتات.