eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔶لبنان ریختند توی خیابون، پیروزی حزب‌الله رو جشن گرفتند. 🔷اینکه اراده‌ی ایران و مقاومت حزب‌الله بر دشمن صهیونیستی غالب شده رو جشن گرفتند. 🔶اینکه سگِ هارِ اسرائیل مجبور شده تحت فشار ایران، مورد معامله‌ی آمریکا با ایران قرار گرفته رو جشن گرفتند. 🔷اینکه اسرائیل داره منفجر میشه از اینکه مجبوره به آتش‌بسی تن بده که خودش سر میزش نمیتونه حاضر بشه رو جشن گرفتند‌. 😔اما متاسفانه در ایران، یه مشت سوپرانقلابی مارو مجبور می‌کنند که به جای گرفتن جشن پیروزی، بیایم از اینکه سرداران دیپلماسی و نظامی ما خائن نیستند دفاع کنیم/خدا لعنتتون کنه.. 🔶یه جمله هست منتسبه به ابوعلی‌سینا، میگه: من در بین حیوانات بیش از همه از گاو میترسم، عقل و شعور نداره، شاخ هم داره. @MOSES313STAFF
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶قالیباف: دشمن با اخبار دروغ به دنبال شکستن صف یکپارچه مردم است. رئیس مجلس: 🔷رئیس‌جمهور نامحترم آمریکا در فضای مجازی خیالی خود تحریم‌هایی که برداشته نشده را دوباره برقرار می‌کند. 🔶مواضع رئیس‌جمهور قمارباز آمریکا بخشی از نقشه عملیات روانی برای القای ترس به مردم و برهم‌زدن دستگاه محاسباتی مسئولان است. @MOSES313STAFF
تنگه هرمز مجددا بسته شد سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص):  🔹جمهوری اسلامی ایران پیرو توافقات قبلی در مذاکرات صورت گرفته با حسن نیت با عبور تعداد محدودی از کشتی‌های نفتکش و تجاری از تنگه هرمز به صورت مدیریت‌شده موافقت کرد. ولی متأسفانه آمریکایی ها با بدعهدی های مکرر که در سابقه خود دارند همچنان به راهزنی  و دزدی دریایی تحت عنوان به اصطلاح محاصره، ادامه می دهند. 🔹به همین دلیل کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و این تنگه راهبردی تحت مدیریت و کنترل شدید نیروهای مسلح قرار دارد. 🔹اعلام میدارد تا زمانی که آمریکا به آزادی کامل تردد شناورها از مبدا ایران به مقصد و از مقصد به مبدا ایران پایان ندهد، وضعیت تنگه هرمز به شدت کنترل و به حالت قبلی باقی می ماند. @MOSES313STAFF
جبهه سایبری عصای موسی'
❌تنگه هرمز مجددا بسته شد سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص):  🔹جمهوری اسلامی ایران پیرو توافقات ق
🔶الانم در کمتر از ۲۴ ساعت، با تحقق اهداف نظام، مجددا بسته شد. 🔷گاهی فقط کافیه چند ساعت صبر کرد تا بتوان به واقعیت های عرصه و میدان رسید 🔶به نظرم در این ماجرا، ترامپ بدجور بازی خورد و در پازل ایرانی ها خوش رقصی کرد
🔶 راهزنی دریایی آمریکا دیروز هم بود... 🔷اما با اقدام دیروز ایران چند اتفاق رقم خورد: 🔶۱- نقشه آمریکایی-صهیونیستی در تفکیک آتش بس لبنان از ایران و جداسازی حزب‌الله از محور مقاومت رو برهم زد 🔷۲- مدیریت و حکمرانی ایران بر تنگه هرمز رو تثبیت کرد 🔶۳- به دنیا این پالس صادر شد که بسته یا باز بودن تنگه هرمز اثرپذیری در اقدامات آمریکا و اسرائیل داره و مقصر آنها هستند
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😁عبور ۵ نفتکش‌ تحریمی دیگر از تنگهٔ هرمز با وجود محاصره آمریکا 🔹گزارش‌های جدید حاکی از آن است که ۵ فروند نفتکش تحت تحریم وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC) و منتسب به ایران در حال عبور از این آبراه راهبردی هستند. 🔹بر اساس داده‌های ردیابی، این نفتکش‌ها که همگی در زمره «ناوگان سایه» طبقه‌بندی می‌شوند با وجود حضور نظامی آمریکا در منطقه از مسیرهای تعیین‌شده از سوی ایران تردد می‌کنند و برخی از آن‌ها سابقه طولانی در حمل محموله‌های نفتی ایران و روسیه دارند. @MOSES313STAFF
معاون اجرایی ارتش: نیروی زمینی، پدافند، دریایی، هوایی، سپاه و مرزبانان همه در یک زنجیره منسجم، یک مجموعه ارزشی به نام نیروهای مسلح شکل داده‌اند که امروز مایه اقتدار، عزت و همراهی با مردم ایران هستند. @MOSES313STAFF
🔶قیمت تتر به زیر ۱۵۰ هزار تومان سقوط کرد 🔷انفجار کنترل‌شده ‌مهمات آمریکایی ـ صهیونی در برخی از استان ها. 🔶۶ فرودگاه ایران بازگشایی شد @MOSES313STAFF
شبکه سی بی اس نیوز به نقل از مقامات آمریکایی: هنوز هیچ توافقی در مورد مدت زمان تعلیق غنی سازی اورانیوم توسط ایران حاصل نشده است. @MOSES313STAFF
🔷کسب اطلاع تسنیم: ایران فعلاً با دور بعدی مذاکره با آمریکا موافقت نکرده است 🔶کسب اطلاع خبرنگار خبرگزاری تسنیم از نهادهای ذی‌ربط حاکیست که به دلیل اعلام ترامپ مبنی بر محاصره دریایی ایران و همچنین زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها در مذاکره که در پیام‌های رد و بدل شده اخیر نیز ادامه دارد، ایران با دور بعدی مذاکرات تا این لحظه موافقت نکرده است. 🔷ایران تاکید کرده است که عدم زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها در مذاکره یک شرط اصلی برای ادامه مذاکرات است وگرنه ایران به دنبال اتلاف وقت خود با مذاکرات فرسایشی و بی فایده نیست. 🔶بر اساس اطلاع خبرنگار تسنیم، این موضوع از طریق واسطه پاکستانی به مقامات آمریکایی اطلاع داده شده است. @MOSES313STAFF