eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
تنگه هرمز مجددا بسته شد سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص):  🔹جمهوری اسلامی ایران پیرو توافقات قبلی در مذاکرات صورت گرفته با حسن نیت با عبور تعداد محدودی از کشتی‌های نفتکش و تجاری از تنگه هرمز به صورت مدیریت‌شده موافقت کرد. ولی متأسفانه آمریکایی ها با بدعهدی های مکرر که در سابقه خود دارند همچنان به راهزنی  و دزدی دریایی تحت عنوان به اصطلاح محاصره، ادامه می دهند. 🔹به همین دلیل کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و این تنگه راهبردی تحت مدیریت و کنترل شدید نیروهای مسلح قرار دارد. 🔹اعلام میدارد تا زمانی که آمریکا به آزادی کامل تردد شناورها از مبدا ایران به مقصد و از مقصد به مبدا ایران پایان ندهد، وضعیت تنگه هرمز به شدت کنترل و به حالت قبلی باقی می ماند. @MOSES313STAFF
جبهه سایبری عصای موسی'
❌تنگه هرمز مجددا بسته شد سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص):  🔹جمهوری اسلامی ایران پیرو توافقات ق
🔶الانم در کمتر از ۲۴ ساعت، با تحقق اهداف نظام، مجددا بسته شد. 🔷گاهی فقط کافیه چند ساعت صبر کرد تا بتوان به واقعیت های عرصه و میدان رسید 🔶به نظرم در این ماجرا، ترامپ بدجور بازی خورد و در پازل ایرانی ها خوش رقصی کرد
🔶 راهزنی دریایی آمریکا دیروز هم بود... 🔷اما با اقدام دیروز ایران چند اتفاق رقم خورد: 🔶۱- نقشه آمریکایی-صهیونیستی در تفکیک آتش بس لبنان از ایران و جداسازی حزب‌الله از محور مقاومت رو برهم زد 🔷۲- مدیریت و حکمرانی ایران بر تنگه هرمز رو تثبیت کرد 🔶۳- به دنیا این پالس صادر شد که بسته یا باز بودن تنگه هرمز اثرپذیری در اقدامات آمریکا و اسرائیل داره و مقصر آنها هستند
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😁عبور ۵ نفتکش‌ تحریمی دیگر از تنگهٔ هرمز با وجود محاصره آمریکا 🔹گزارش‌های جدید حاکی از آن است که ۵ فروند نفتکش تحت تحریم وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC) و منتسب به ایران در حال عبور از این آبراه راهبردی هستند. 🔹بر اساس داده‌های ردیابی، این نفتکش‌ها که همگی در زمره «ناوگان سایه» طبقه‌بندی می‌شوند با وجود حضور نظامی آمریکا در منطقه از مسیرهای تعیین‌شده از سوی ایران تردد می‌کنند و برخی از آن‌ها سابقه طولانی در حمل محموله‌های نفتی ایران و روسیه دارند. @MOSES313STAFF
معاون اجرایی ارتش: نیروی زمینی، پدافند، دریایی، هوایی، سپاه و مرزبانان همه در یک زنجیره منسجم، یک مجموعه ارزشی به نام نیروهای مسلح شکل داده‌اند که امروز مایه اقتدار، عزت و همراهی با مردم ایران هستند. @MOSES313STAFF
🔶قیمت تتر به زیر ۱۵۰ هزار تومان سقوط کرد 🔷انفجار کنترل‌شده ‌مهمات آمریکایی ـ صهیونی در برخی از استان ها. 🔶۶ فرودگاه ایران بازگشایی شد @MOSES313STAFF
شبکه سی بی اس نیوز به نقل از مقامات آمریکایی: هنوز هیچ توافقی در مورد مدت زمان تعلیق غنی سازی اورانیوم توسط ایران حاصل نشده است. @MOSES313STAFF
🔷کسب اطلاع تسنیم: ایران فعلاً با دور بعدی مذاکره با آمریکا موافقت نکرده است 🔶کسب اطلاع خبرنگار خبرگزاری تسنیم از نهادهای ذی‌ربط حاکیست که به دلیل اعلام ترامپ مبنی بر محاصره دریایی ایران و همچنین زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها در مذاکره که در پیام‌های رد و بدل شده اخیر نیز ادامه دارد، ایران با دور بعدی مذاکرات تا این لحظه موافقت نکرده است. 🔷ایران تاکید کرده است که عدم زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها در مذاکره یک شرط اصلی برای ادامه مذاکرات است وگرنه ایران به دنبال اتلاف وقت خود با مذاکرات فرسایشی و بی فایده نیست. 🔶بر اساس اطلاع خبرنگار تسنیم، این موضوع از طریق واسطه پاکستانی به مقامات آمریکایی اطلاع داده شده است. @MOSES313STAFF
طرح دوفوریتی برای ثبت «روز ملی تنگه هرمز» در تقویم رسمی کشور ارائه شد. 🔹️بر این اساس، «روز شروع دفاع و مبارزات ملت ایران در جنگ تحمیلی سوم (۹ اسفند ۱۴۰۴، روز شهادت قائد امت)» یا «تاریخ تصویب قانون تثبیت حاکمیت ایران بر تنگه هرمز در مجلس» به عنوان این روز ثبت خواهد شد. @MOSES313STAFF
پاسخ عملی نیروی دریایی به بدعهدی آمریکا فرماندهی نیروی دریایی سپاه: 🔹هر نقض عهدی از سوی امریکا، پاسخی شایسته دارد. 🔹تا زمانی که تردد شناورها از مبدأ ایران و به مقصد ایران مورد تهدید باشد، وضعیت تنگه هرمز به حالت قبلی باقی می‌ماند. باذن الله. @MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ما به این میگیم تشویش اذهان مردم و نشر اکاذیب و اقدام علیه منافع ملی به اسم مردم، نه پرسیدن ماجرا از مردم 🔷فهمتون از سازوکار مملکت اینه که عراقچی می‌تونه به تنهایی بره و تنگه هرمز رو برای آمریکایی‌ها باز کنه؟ 🔶اصلا مگه تنگه باز شده برای آمریکایی‌ها؟ اصلا مگه عبور آزادنه است؟ 🔷نه، من فکر نمیکنم که شما هم اینطور فکر کنید. غَرَض دارید😏