eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.2هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶نماهنگی که باید بارها و بارها دید 🔷نقشه ناامیدسازی 🔶بخشی از بیانات در این کلیپ 🔷از نقشه های دشمن این است که مردم به این نتیجه برسند که راه‌ها بن‌بست است، راه‌ها خطا است یا به این نتیجه برسند که مسئولین کشور، مدیریّت کشور، بلد نیستند کشور را اداره کنند 🔶هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار میکند؛ چه بداند، چه نداند.» بیانات ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ 👆👆👆👆👆👆 انشاءالله که این کلیپ توسط همانهایی که الان دارند مسئولان را تخریب می کنند پخش شود. البته اگر سانسور نکنند !!! @MOSES313STAFF
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶سه جمله ای که قبل تخریب مسئولین و نفوذی و خائن خواندن باید گوش داد 🔷هر کسی که مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کار میکند؛ چه بداند، چه نداند. 🔶هر کسی ایمانهای مردم را تضعیف کند به سود دشمن دارد کار میکند؛ چه بداند، چه نداند. 🔷هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار میکند؛ چه بداند، چه نداند.» ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ @MOSES313STAFF
🔶محل اختفای اشرار گروهک تروریستی دموکرات در اقلیم کردستان شناسایی و مورد اصابت قرار گرفت انا من المجرمین منتقمون 🔹️به گزارش روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه، در پی رصد موثر اطلاعاتی، محل اختفای اشرار گروهک تروریستی دموکرات در منطقه جیژنکان و بالیسان در اقلیم کردستان شناسایی و توسط رزمندگان سلحشور قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه مورد اصابت دقیق پهپادهای انتحاری قرار گرفت. 🔹️در این عملیات ۳ نفر از اشرار به نام منطقه کشته و ۵نفر هم به شدت زخمی شدند. (ایشان از عوامل اصلی ترور شهید مهدی سلماسی از نیروهای خدوم فراجا در سال ۱۳۹۶ در شهرستان پیرانشهر می باشند) 🔹️شناسایی سایر قاتلین در دستور کار قرار دارد. @MOSES313STAFF
🤦‍♂️باید توئیت قبل از باز شدن بازار زده بشه نه قبل از بسته شدن بازار که وقتی بازار باز میشه، خریدارها که فهمیدن با بسته شدن تنگه، نفت در بازار کمیابه، هجوم میارن برای خرید، قیمت میره بالا 🔶️اگر قبل از بسته شدن بازار توئیت زده بشه، تا باز شدن بازار، ترامپ چندین ساعت وقت داره با هزار حیله و حقه، آرامش رو به بازار برگردونه 🔷️اگر بازار با قیمت بالا بسته بشه، وقتی بازار باز میشه، اگر دلیلی وجود نداشته باشه، قیمت ریزش میکنه.. 🔶️اما اگر زمانیکه بازار باز میشه، تو یک دلیل برای خریدارها بیاری که نشون بده نفت نیست، قیمت شروع به رشد می‌کنه 🔷️گیر کیا افتادیم که ادعای اقتصاد دارن🤦‍♂️ یارو دکتر شده بود، قرص داده بود به مریض، قبل از بیدار شدن بخور، داستان این جماعته
جبهه سایبری عصای موسی'
🤦‍♂️باید توئیت قبل از باز شدن بازار زده بشه نه قبل از بسته شدن بازار که وقتی بازار باز میشه، خریداره
✍️ببینید مسئله اینه که اصلا قالیباف این توئیت آخری رو برای اینکه روی بازار نفت اثر بگذاره، نزده. هدف چیز دیگه‌ای بوده.. 🔶️اصلا این قیمت‌های لحظه‌ای که ریزش میکنه یا بالا میره، فقط تاثیر روانی داره، وگرنه قیمت نفتِ تحویلیِ روز اصلا اینها نیست. 🔷️مسئله اینه که ما برای جلوگیری از اجماع افکار عمومی علیه‌مون. وارد مذاکره شدیم، میز مذاکره رو مدیریت کردیم، تنگه رو هم به صورت محدود، ۲۰ ساعت بعد از آتش‌بس لبنان (تا مطمئن بشیم سکنه‌ی جنوب لبنان به محله‌هاشون برگردند) باز کردیم تا همه‌ی دنیا بدونند ما با باز کردن تنگه مشکل نداریم، ترامپ اومد هفت‌تا دروغ گفت و گفت من تنگه‌رو کامل باز کردم تا در اذهان عمومی دنیا جا بندازه که اونه که تنگه‌رو براشون باز کرده.. 🔶️قالیباف با توئیتش این رو ازش گرفت. و قرارگاه هم با استناد به حرف ترامپ که گفته بود محاصره دریایی سرجاشه، تنگه‌رو دوباره بست. چون طبق قوانین بین‌المللی محاصره‌ی نظامی، یک عملیات نظامیه و هیچ فرقی با تجاوز به خاک یک کشور نداره، و کشوری که محاصره شده این حق رو داره که واکنش نظامی بده. 🔷️حالا دنیا میبینه که اونیکه میخواست تنگه‌رو باز کنه ایران بود و این کارو هم کرد، با اختیار خودش هم کرد نه فشار ترامپ، و اونی که باعث شد دوباره تنگه بسته بشه ترامپ بود که دست از محاصره و زیاده‌خواهی برنداشت.
جبهه سایبری عصای موسی'
✍️ببینید مسئله اینه که اصلا قالیباف این توئیت آخری رو برای اینکه روی بازار نفت اثر بگذاره، نزده. هدف
دقت کنید👇 🔶اتاق جنگ، قالیبافه 🔷رئیس هیئت مذاکره‌کننده، قالیبافه 🔶توئیت بزنه از موشک بدتر، قالیبافه 🔷️توئیت بزنی روی بازار اثر بگذاره، قالیبافه 🔶️محبوبیتش روز به روز داره بیشتر میشه.. 🔷مرجعیت خبریِ حرفهای ترامپ با دروغ‌هایی که گفته در بین مردمِ خودش هم از دست رفته، الان دنیا منتظر میشن ببینن ایران چی میگه و قالیباف چی توئیت میزنه. 🔶خب دشمن باید چه کار کنه؟ 🔷اولا توسط خوارج، در ایران دوباره به ترامپ مرجعیت خبری میدن. 🔶️ثانیا برای اینکه مقبولیت روزافزونِ قالیباف رو بریزن، طرف رو متهم میکنن به همکاری با دشمن، و میگن اون توئیت‌ هایی بود که قبلتر میزد و روی بازار نفت اثر میگذاشت، اونها همه چرته، این یه طوری توئیت میزنه که به نفع آمریکا بشه. 🔷️منتها عده ای سواد لازم رو برای اینکه این شبهه رو جا بندازه، نداشته و حرف مفت میزنن.. 🔶البته اینها رو بی سوادی مخاطبانشون حساب ویژه‌ای باز کردند.
جبهه سایبری عصای موسی'
دقت کنید👇 🔶اتاق جنگ، قالیبافه 🔷رئیس هیئت مذاکره‌کننده، قالیبافه 🔶توئیت بزنه از موشک بدتر، قالیبافه
🔷اگر قرار بود قالیباف طوری توئیت بزنه که روی قیمتهای نفت تاثیر بگذاره و بالا بره، باید دو روز دیگه توئیت میزد. 🔶️اتفاقا باید دیرتر میزد، چند ساعت قبل از باز شدن بازارها، صبح دوشنبه، به وقت اونها.. 🔷️پس الان نباید خرده بگیری که چرا دیر توییت زد؟ باید بگی چرا زود زدی..😊
با دقت بخونید مطالب بالارو👆
امروز بیشتر بجای خبر فقط حرف زدیم😁🙏
🔶تعویق انتخابات شوراها تا پایان جنگ/ آغاز دوره هفتم شوراهای اسلامی حداکثر ۴۵ روز پس از برگزاری انتخابات مذکور خواهد بود 🔹رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا: انتخابات هفتمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حداکثر دو ماه پس از پایان جنگ تحمیلی که از سوی شورای عالی امنیت ملی اعلام خواهد شد، موکول می‌شود. 🔹پایان فعالیت دوره ششم شوراهای اسلامی و آغاز دوره هفتم، حداکثر ۴۵ روز پس از برگزاری انتخابات مذکور خواهد بود. @MOSES313STAFF
37.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶روایت قالیباف از لحظات مقابله با مین‌روب دشمن حین مذاکرات اسلام‌آباد 🔷رئیس مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم: مردم عزیز ایران، تنگه هرمز در کنترل جمهوری اسلامی است. 🔶با تلاش آمریکا برای مین‌روبی قاطعانه برخورد کردیم و آن را نقض آتش‌بس می‌دانیم و تا مرحله درگیری پیش رفتیم اما دشمن عقب‌نشینی کرد‌. 🔷در اسلام‌آباد به هیئت آمریکایی گفتم که اگر مین‌روب آن‌ها از مکان خود ذره‌ای جلوتر برود، قطعا به آن شلیک می‌کنیم. ۱۵ دقیقه فرصت خواستند تا دستور برگشت بدهند و دادند‌. 🔶اگر امروز در تنگه ترددی انجام می‌شود، کنترل تنگه در دست ما قرار دارد. 🔷آمریکایی‌ها چند روز است که اعلام محاصره کرده‌اند، این یک تصمیم ناشیانه و از روی نادانی است‌. امکان ندارد دیگران بتوانند از تنگه هرمز عبور کنند ولی ما نتوانیم. 🔶اگر آمریکا محاصره را رها نکند، حتما تردد در تنگه هرمز محدود خواهد شد. @MOSES313STAFF