eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.4هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.5هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
؛﷽ 🔷 ۶ دروغ و ۲ تهمت در یک فیلم / مارادونا را ول کنید غضنفری را بچسبید 📝 یعقوب ربیعی 🔶چند نکته درباره فیلم جدید کامران غضنفری: ❌ تهمت اول:سازشکار خواندن رییس جمهور 👈 استدلال از رهبری شهید:«تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود-كه اینها سازش‌كارند،و مانند اینها - این حرفها نیست.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ❌ دروغ اول:پزشکیان بدون اجازه رهبر انقلاب آتش بس را پذیرفت: 👈 دلیل اول: اصل۱۱۰قانون اساسی می گوید اعلان جنگ و صلح و بسیج نیروها با ولی فقیه است. 👈 دلیل دوم: اظهارات بسیاری از سیاسیون مانند نبویان درباره فرآیند پذیرش آتش‌بس توسط رهبری ✅لینک اظهارات https://B2n.ir/sd3642 ❌ دروغ دوم:رهبری هیچ اشاره ای به آتش بس نمیکند چون آن را قبول ندارند، 👈 دلیل اول:عدم استفاده رهبری از کلمه آتش بس،به علت غنای ادبی و تسلط بالای ایشان به ادبیات است چرا که: 👈از لحاظ معرفت شناختی ما هیچگاه قائل به بس بودن یا کفایت آتش با دشمنی مانند آمریکا نیستیم، 👈از لحاظ فرآیندی هم آتش بس یک توافق طرفینی است،ما هیچوقت با آمریکا به توافقی برای این امر نرسیدیم. ✅ لذا نقطه قوت رهبری این بوده است که مانند امام شهید از واژه ای نو و حکیمانه مانند «سکوت صحنه نبرد نظامی» استفاده نمودند، لذا توصیه می کنم که نقطه قوت ادبی و حکیمانه رهبری را به نقطه ضعف تبدیل نکنید. ❌ دروغ سوم:پذیرش آتش بس در جنگ۱۲روزه بدون اذن رهبر شهید بود: ✅ دلیل:مصاحبه محسن رضایی با پایگاه اطلاع رسانی رهبر شهید درباره اشراف ایشان به جنگ۱۲روزه و آتش بس و ده ها مصاحبه مانند مصاحبه دکتر قالیباف در برنامه ماجرای جنگ، ✅ لینک مصاحبه محسن رضایی در پایگاه اطلاع رسانی رهبر شهید https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=61381 ❌ دروغ چهارم:نامه۲۹فروردین یک نامه گستاخانه و بی ادبانه به رهبر معظم انقلاب و با امضای پزشکیان بود. دلیل: 👈 اولاً آنچه در ۲۹ فروردین نگاشته شد نامه نبوده،بلکه گزارشی از سوی اعضای شورای‌عالی امنیت ملی به رهبری به عنوان ریاست شورا بود که شرایط کشور را به صورت مفصل شرح داده و تقاضای دستور نموده اند 👈 ثانیاً امضا کنندگان این گزارش کسانی مانند قالیباف بوده اند،گیریم که پزشکیان آدم موهن و فحاشی بود(که بعید است) آیا امثال قالیباف هم به رهبری توهین کرده اند؟ چرا همه چیز را وارونه جلوه می دهید؟ ⁉️ادعا:اکثریت جامعه با مذاکره مخالفند، 👌درخواست:لطفاً افکارسنجی که این گزاره را تأیید میکند را بفرمایید.شرکت در تجمعات به معنای مخالفت با دیپلماسی نیست چرا که افراد حاضر در تجمعات متکثر و با علائق مختلف هستند که در عین دشمن با صهیونیسم و آمریکا، بسیاری از آن ها از تیم دیپلماسی حمایت میکنند. ❌دروغ پنجم:رهبری به نیروهای مسلح دستور حمله به رژیم صهیونسیتی را داده و با مخالفت پزشکیان،نیروهای مسلح پاسخ ندادند، 👈دلیل:هیچ شواهد و مدرکی مبنی بر دستور رهبری وجود ندارد ولی شواهد نشان می دهد که هر گاه دستوری به نیروهای مسلح برای پاسخ به کشورهایی مانند آمریکا، امارات و .... بوده نیروهای مسلح قاطعانه اقدام کرده اند، ❌دروغ ششم:پزشکیان اجازه شلیک ناوهای آمریکایی را نداده و تهدید به استعفا کرد، 👈دلیل:ناوشکن های آمریکایی چند بار قصد عبور از تنگه را داشته اند که با قفل شدن موشک های سپاه بر روی آنها یا فرار کردند یا مورد اصابت قرار گرفتند.تاریخ ها بدین شرح است: 👈۲۲ فروردین به محض قفل کردن روی ناوشکن های مایکل مورفی و فرانک پترسون آنها فرار کردند، 👈حمله موشکی۱۶و۱۷اردیبهشت به ناوشکن های تراکستون و میسون توسط نیروی دریایی سپاه، ❌ تهمت دوم:پزشکیان گفته«اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا می‌جنگیم.»منظورش رهبری است و قصد دارند رهبری را بیرون بکشند تا ترور شود، 👈دلیل:اصل جمله پزشکیان این است «مدام‌ می‌گویم‌ پروتکل‌ها را با ما عملیاتی نکنید.وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم.تا جایی که نفس می‌کشیم خدمتگزار مردم هستیم. اینکه آدم شهید شود فوز بزرگی است. اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا می‌جنگیم.»انصافاً چرا این جمله که درباره شهادت و خدمت صادقانه است را باید به سخیف ترین نحو تفسیر کرد؟ 🙏دو درخواست: رهبر انقلاب در پیامشان از رییس جمهور اینگونه یاد کرده اند«رئیس‌جمهور شجاع،صادق و مردمی» 🔷رهبری شهید هم اینگونه از رییس جمهور یاد کرده اند«مردم از خدمتگزاران از جمله رئیس‌جمهور که پر کار، پر تلاش و پیگیر است حمایت کنند؛چرا که از چنین عناصری باید قدرشناسی کرد» 1⃣ _لطفاً یک کلمه ای که درباره وحدت و حرکت در مسیری که امام حاضر و امام شهید فرمودند را نشان دهند.نسبت شما با اتحاد مقدس چیست؟ 2⃣_یک واژه امیدآفرینتان را ذکر کنید؟سیاستورزی که فقط آیه یأس خواندن نیست. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
اینو خوندید👆👆 حالا اینم بخونید👇👇
✍چرا حجم دروغ‌ها و لجن‌پراکنی‌ها علیه دولت زیاد شده؟ 🔶چرا طیف خوارج اینطور بی‌پروا و با هجم زیاد، چند روزه شروع کردن به دروغ‌های شاخدار علیه تمام ارکان نظام مثل دولت و سپاه و قوه قضاییه؟ ❌جواب رو در اسرائیل پیدا کنید. 🔷جبهه‌ی صهیونیستی آمریکایی، همه‌ی ساحات جنگ نظامی رو امتحان کرد و به قول رهبری شکست مفتضحانه خورد. 🔶به جنگ دیپلماسی رو آورد. در این جبهه هم با درایت رهبری، و غیرت تیم مذاکره کننده، هیچ نتیجه‌ای نگرفت. 🔷حالا چه کند؟ اگر برگردد و برود، دیگه در دنیا کسی ازش حساب نمیبره. 🔶اگر بخواد ادامه بده، باز هم یک شکست دیگه در انتظارشه. ❌پس باید یک برگِ جدید رو کنه. 🔷اون برگه چیه؟ اغتشاشات داخلی در ایران 🔶نقشه چیه؟ دقیقا مثل دیماه. ❌مهره‌های دشمن در داخل با احتکار و خود دشمن در خارج با محاصره‌ی ورود دلار، در عرصه‌ی اقتصادی گرانی درست میکنند. 🔷خوارج علیه نظام نفرت‌ پراکنی میکنند، کارهای دشمن رو به گردن خود نظام میندازند، مردم رو روبروی نظام قرار میدن، دولت رو دشمن اول و آمریکارو دشمن دوم معرفی میکنند، میادین رو خلوت میکنند. ❌اراذل و اوباش هم اغتشاشش رو انجام میدن. 🔶لازمه‌ی پیاده‌سازی این نقشه، ایجاد حداکثر نفرت از نظام در ذهن مردمه، معمولا این کار زمانبره، چندماه طول میکشه، اما الان آمریکا و اسرائیل وقت ندارن، دارن زیر فشارِ جنگ له میشن، گذر زمان به ضررشونه، باید عجله کرد. 🔷پس بی‌کله‌هایِ بی تُرمُز خوارج رو جلو میندازند تا بی‌پروا فقط دروغ و تهمت و شایعه علیه دولت و سپاه و قوه قضائیه و ....بگن.
17.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ ثابتی به یک سوال جنجالی، چرا منتقد شهید علی لاریجانی بودید؟ ✍تا جایی که ما یادمون هست، شما عملکرد این شهدا رو نقد نمیکردی، کلا از ریشه میزدی اینهارو.. 🔷گفتی لاریجانی نون باباش و پدر خانومش رو میخوره وگرنه خودش که هیچی.. 🔶گفتی شمخانی اینهمه کشتی چرا داره، با اسنپ کار کرده؟ غلط کرده هر کس انقدر پول داره.. ( بعدن متوجه شدیم برای دور زدن تحریم ها نظام داده بود بهش، امثال شماها باعث شدید لو بره) و بعد ترور.. 🔷حالا اینهارو ولش کن، به قول خودت همه اشتباه دارند حتی شهدا، ولی هر کس یه معدل خوبی داشته باشه، شهید میشه.. ✅ سوال چطوریه هر کیو شما بیشتر تخریب میکنید، پیش خدا معدل بهتری داره و شهید میشه؟ 😊 🔶حالا که همه‌ی مسئولین اشتباه دارند، حتی اونها که لایق شهادت میشن، لطف کن یه دوتا نقد هم به عملکرد ااستادت بکن، خیلی ساله مسئول عالی رتبه است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
پایگاه‌های آمریکایی‌ها در منطقه باید تعطیل شوند 🔹رهبر انقلاب: ما با پانزده کشور همسایگی خاکی یا آبی داریم و همیشه مایل به ارتباط گرم و سازنده با همه‌ی آنان بوده‌ایم و هستیم، لکن دشمن پایگاه‌هایی در بعضی از این کشورها احداث کرده تا تسلّط خود بر منطقه را تأمین نماید... من توصیه میکنم هر چه زودتر آن پایگاه‌ها را تعطیل کنند 🔸 بخشی از اولین پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی | ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادامه سونامی در اقتصاد جهانی بعد از ۸۰ روز 🔹اعلام بانک جهانی: از زمان آغاز جنگ ایران ۲۷ کشور خواستار استفاده از «امکانات زمان بحران» شده‌اند. 🔹روزنامه آمریکایی هیل هم گزارش کرده در صورت عدم توافق با ایران برای بازگشایی تنگه هرمز، قیمت نفت احتمالاً هفته آینده جهش خواهد کرد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
ترامپ: جزئیات نهایی توافق با ایران در حال بررسی است 🔶دونالد ترامپ، رئیس دولت تروریستی آمریکا همچنین درباره توافق با ایران گفت: در حال حاضر جنبه‌ها و جزئیات نهایی توافق در حال بررسی است و به‌زودی آن‌ها را اعلام خواهیم کرد. ❌سران عرب خطاب به ترامپ: توقف جنگ به مصلحت منطقه است 🔷 اکسیوس به نقل از یک منبع گزارش داد: پیام تمام رهبرانی که در تماس تلفنی با ترامپ شرکت داشتند، این بود که توقف جنگ به مصلحت منطقه است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌فرمانداری مرند: خبر فوت دیپلمات جمهوری آذربایجان در تبریز صحت ندارد؛ راننده کنسولگری جمهوری آذربایجان بر اثر تصادف فوت کرد ✅خودروی حامل رئیس کنسولگری جمهوری آذربایجان هیچگونه تصادفی نداشته و وی در سلامت کامل است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌بقائی: وقتی ایرانیان، مهاجمان متوهم را ناکام گذاشتند... 🔶سخنگوی وزارت خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در ذهن رومیان، روم مرکز بی‌چون‌وچرای جهان به شمار می‌رفت. اما ایرانیان این تصور را در هم شکستند؛ زمانی که مارکوس ژولیوس فیلیپوس، مشهور به فیلیپ عرب، برای جنگ با ایران به شرق لشکر کشید، این نبرد به پیروزی روم ختم نشد، بلکه با صلحی پایان یافت که بر اساس شروط ساسانیان شکل گرفت؛ تا جایی که امپراتور روم ناچار شد با ایران به توافق برسد». اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
منابع غیر رسمی از تیراندازی در نزدیکی کاخ سفید و شلیک ۲۰ الی ۳۰ گلوله خبر می‌دهند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF