eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘ان شاءالله دست امیرالمومنین همیشه در تمام تک تک لحظات زندگیتون همراهتون باشه. 🔶بعد عمری سربازی ایشون، لحظه‌ی شهادت، سر در دامن اون بزرگوار داشته باشید
💬 «مکتب خامنه‌ای عزیز، همان مکتب خمینی کبیر در امتداد محمّدی صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم است.» ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶تصویرسازی بسیار زیبا با هوش‌مصنوعی، ازدیدارشهداء با امیرالمومنین علی(علیه السلام) درلحظه‌شهـــــــــــادت اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
پیام رهبر انقلاب امام خامنه ای: به ملت عزیز عرض می‌کنم دشمن خبیث حال مصاف در میدان دچار شکست شده و به خصوص بخاطر ضربه قاطع، تحقیری پرمعنا و عمیق را تجربه می‌کند و کید خود را در جنگ ترکیبی بر دو نقطه متمرکز ساخته؛ یکی تاب آوری مردم و دیگری خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور؛ ابزار هر دو کاشت بذر تردید و بدگمنانی و اختلاف است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☘رهبر عالیقدر انقلاب امام خامنه ای: باید با ایستادگی و روشن بینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن، نقشه شوم او را خنثی نمایند. 🔶نقش مسئولان در این امور بسیار مهم است. 🔷هر اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی مردم شود، کمک به دشمن محسوب می گردد. پ.ن همگان یعنی مردم، مسئولین، فعالان رسانه ای و ..‌. همه و همه و همه مسئولیم
🔶شخصیت فولادین، دل مطمئن و زبان ذوالفقارگونه خمینی عظیم توانست اقیانوس عظیم ملّت را به تلاطم در بیاورد. 🔷بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
دقیقاً بعد از سخنان وحدت آفرین رهبری😓 غیر مستقیم داره میگه رای ندین...
سردار قاآنی: اسرائیل باید به نقطه قبل از شروع جنگ ۴۰ روزه عقب‌نشینی کند فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران: 🔹پشتیبانی از مقاومت در لبنان، وظیفه همه ما و اسرائیل‌زدایی از منطقه، آرمان دست یافتنی مسلمانان. 🔹کفِ خواسته‌های مقاومت، عقب‌نشینی رژیم غاصب به نقطه قبل از شروع جنگ ۴۰ روزه است. 🔹مجاهدین لبنانی، به زودی نتایج مقاومت شجاعانه خود را خواهند دید. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔷صحنه سازی دروغین دشمن در مورد اصابت پهپاد ادعایی نشان از عملیات روانی و مربوط به پرچم های دروغین دشمن است 🔶یک منبع آگاه نظامی به خبرگزاری صداوسیما: پرتاب پهپادهای هوافضای سپاه به سوی اهداف آمریکایی در کویت، نیمه شب و اصابت هم در نیمه شب صورت گرفته است در حالیکه زمان در فیلم ادعایی کاملا روشن و مربوط به روز است. 🔶از سوی دیگر فاصله هدف پهپادهای هوافضای سپاه تا فرودگاه کویت بیش از ۴۰ کیلومتر است و حتی امکان خطای اصابت نیز قابل تصور نیست. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
جبهه سایبری عصای موسی'
دقیقاً بعد از سخنان وحدت آفرین رهبری😓 غیر مستقیم داره میگه رای ندین...
✍به آدمی که توی مناظره، اجازه نمیده طرف مقابلش حرف بزنه، دائما میپره تو حرفش و صحبتش رو قطع میکنه و دائما دوست داره فقط خودش حرف بزنه، اول باید بگی آقای دیکتاتور اجازه بده حرف مخالفت هم شنیده بشه. 🔶در ثانی، دشمنی ایران و آمریکا از دولت پزشکیان شروع نشد، حتی از انقلاب امام هم شروع نشد، حتی از کودتای ۱۳۳۲ هم شروع نشد، اگه دولت آمریکا رو ادامه‌ی جریان صهیونیست ببینی و ولایت فقیه رو ادامه‌ی ولایت معصوم ببینی، پس ریشه‌ی دشمنی ما و اونا، برمیگرده به تاریخ انبیا الهی. 🔷جریان صهیونیست در دولت شهید رئیسی به این نتیجه رسید که امت ایران به چنان رشدی رسیدند و جنس مسئولین و بنیه‌ی اقتدار و مقاومت ایران به وضعی رسیده که دیگه هیچ کدوم از راه‌های استحاله و براندازی و نیابتی جواب نمیده، جنگ رو در رو شروع کرد. 🔶وقتی پزشکیان اومد روی کار، با رصدی که کردیم، دیدیم و دیدند دشمنان، چیزی فرق نکرده، پس با تمام عِده و عُده به مصافمون اومد. 🔷این افتخار دولت پزشکیانه که آمریکا باهاش در نهایتِ دشمنیه. 🔶تو باید بیای جواب بدی که چرا اگه شما میومدید روی کار، آمریکا دست از دشمنی برمی‌داشت؟ 🔷مذاکره رو که میگی نمیکردی، جنگ هم که میگی نمیشد، پس دشمنی ما با آمریکا چی میشد؟ نکنه قرار بود دلسی رودریگز ورژن ایرانیش بیاد روی کار؟ 🔶خب حالا بیاید ببینیم حرف اصلی ثابتی چیه؟ شما رای دادید به پزشکیان، پزشکیان هم جنگ رو آورد، پس مقصر اصلی این جنگ مردم ایرانند، چون اکثریت شرکت کنندگان در انتخابات به پزشکیان رای دادند. 🔷پس نتیجه میگیریم که مقصر جنگ هشت ساله هم امام خمینیه. چون اگه شاه مونده بود، مملکت سمت جنگ نمی‌رفت. 🔶مقصر جنگ جمل و صفین و نهروان هم امیرالمومنین هست. خوندید دیگه وقتی همه مملکت افتاد دست معاویه دیگه جنگ نشد. 🔷مقصر بدر و احد و خندق هم پیامبره.. 🔶میبینید آخر این خط به اینجاها میرسه. 🔷هیچ کس خجالت نمیکشه که بگه به پزشکیان رای داده، خواست باهات بحث فراانتخاباتی بکنه ، سطح فکرت مانع پیشروی بحث شد. 🔶اما بنده الان یعنی در حال حاضر خجالت میکشم بگم در دور دوم به جلیلی رای دادم. کاش به آقای پزشکیان حفظه الله رای داده بودم.