eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.4هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.5هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
ترامپ به منتقدان تفاهم نامه با ایران تاخت 🔹در شرایطی که انتشار مفاد سند تفاهم میان ایران و آمریکا به انتقادهای گسترده از دونالد ترامپ منجر شده او با انتشار پیامی در تروث‌سوشال این منتقدان را «حسود» و «احمق» توصیف کرد. 🔹او نوشت: این احمق‌هایی که فکر می‌کنند من در برابر ایران به اندازه کافی سخت‌گیر نبوده‌ام، در حالی که بازار سهام همین الان به «رکورد جدیدی» دست یافته و قیمت نفت در حال «سقوط» است، یا حسودند، یا آدم‌های بدی هستند و یا احمق! آمریکا را دوباره باشکوه کنیم!! اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶مخبر: از مولفه های قدرت خود هوشیارانه مراقبت کنیم تا دستاوردها تثبیت شود 🔷مشاور و دستیار عالی مقام معظم رهبری تاکید کرد: نقطه ای که در آن ایستاده ایم، به برکت خون شهدا و قائد عظیم الشان انقلاب و حاصل بعثت و بصیرت ملت، رشادت نیروهای مسلح قهرمان و نیز هماهنگی دیپلماسی و میدان است. 🔶دکتر مخبر در صفحه خود در فضای مجازی افزود: از این مولفه های قدرت باید با تمام توان، تحت هدایت های مقام معظم رهبری، هوشیارانه مراقبت کرد تا این دستاوردها تثبیت شود. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶محمد جولانی درخواست امریکا برای ورود به نبرد با حزب‌الله و کمک به رژیم اسراییل را فعلا رد کرده و این ماموریت را ‘غیرممکن’ خوانده است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶تعداد شهدای لبنان از ۳۹۰۰ نفر گذشت 🔹وزارت بهداشت لبنان امروز پنجشنبه خبر داد در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی، سه هزار و ۹۱۲ نفر شهید و ۱۱ هزارو ۸۷۳ نفر هم زخمی شدند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍ ‌۱_ خدا را شکر که حداقل پذیرفتید مسیر رو رهبری تعیین می‌کنه. 🔶ما هم منتظر میشیم تا ولایت مداری شما رو ببینیم. 🔷۲_ خدا را شکر پذیرفتید که آقای نبویان متن رو نداره. 🔶۳_ این تفاهم اتفاق بی‌سابقه‌ای است، چون این بار ایران بوده که از دست بالا در مذاکره ظاهر شده و اولین بار در تاریخ استکبار است که شروط حداکثری طرف مقابلش را در مذاکره می‌پذیرد. 🔷حتی اگر عمل هم نکند، خود این پذیرفتن برای ما یک پیروزی است. 🔶۴_ اسرائیل اگر در مدت معلوم از لبنان خارج نشد ما هم در تفاهم نمی‌مانیم. 🔷۵_ ما که امتیاز نقدی ندادیم و بخواهیم منتظر امتیاز نسیه باشیم، اتفاقا قضیه برعکس است، طرف مقابل اگر بدعهدی کرد، دست نیروهای نظامی روی ماشه است. جای نگرانی نیست.
✍دروغ و تهمت رو از این طیف بگیری حرفی برای گفتن ندارند. 🔶عراقچی به صراحت اعلام میکنه که مقاومت در مذاکره و امتیاز ندادن به دشمن در مذاکره باعث شد که دشمن رو به جنگ بیاره. در ادامه هم میگه دشمن در میدان نظامی هم نخواهد توانست به خواسته‌هاش برسه. ✅یک حرف کاملا درست و منطقی. 🔷آقای ثابتی، فرد دروغگو و عوام‌فریب صلاحیت نماینده‌ی مردم مبعوث بودن رو ندارد. 🔶امت ولایتمدار نسبت به دروغهای شما بی‌تفاوت نخواهد بود.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍قبلاً در کانال توضیح دادیم که فواد ایزدی بزرگ شده، تحصیل کرده و تربیت شده دانشگاه‌های آمریکاست. 🔶ایشون در ۱۶ سالگی در وسط جنگ ۸ ساله یعنی سال ۶۴ به آمریکا میره و در سن ۴۰ سالگی، بعد از اینکه فتنه ۸۸ شکست خورد به ایران برمی‌گرده تا به ما درس انقلابی‌گری و مبارزه با آمریکا یاد بده، اون هم خیلی تند و آتشین و سوپر انقلابی.😊 🔷حالا به حرفهاش دقت کنید. آدم حس می‌کنه یک ژنرال آمریکایی داره در کنگره آمریکا گزارش می‌ده. آمریکا دائماً زد و ایران هیچ کاری نتوانست بکند، هیچ آمریکایی هم نمرده. آمریکا پیروز ۱۰۰ درصد چند جنگ اخیر. 🔶رهبر شهیدمون در مورد عملیات عین الاسد فرمودند یوم الله بود. 🔷در مورد عملیات‌های وعده صادق فرمودند نه تعلل می‌کنیم نه شتاب زده عمل می‌کنیم. 🔶در مورد جنگ ۱۲ روزه فرمودند اسرائیل تقریبا له شد و از پا درآمد، خم شد و به زمین چسبید. 🔷رهبر حاضر عزیزمون در بیانیه‌شون فرمودند آمریکا و اسرائیل در جنگ رمضان شکست مفتضحانه خوردند. 🔶تحلیلگر آمریکایی مبارکِ سوپر انقلابی‌ها باشه.
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍فواد ایزدی میگه نماینده‌ها بیان بین مردم صحن علنی را تشکیل بدهند تا اسرائیل نزنشون. 🔶مگر مدرسه میناب را اسرائیل نزد؟ 🔷مگه بیمارستان‌های غزه و مردم غزه را نزد؟ 🔶مگر کسی گفت نماینده‌ها از جانشون می‌ترسند؟ 🔷مگر شورای عالی امنیت ملی که کاملا قانونی مانع تشکیل صحن علنی شده، چند نفر نماینده مجلس داره که میگی از ترس جانشون بوده؟ 🔶فقط یک نفر اون هم آقای قالیباف، که ایشون هم در خارج از مجلس سوژه اول ترور اسرائیله و در پیشانیِ درگیریِ جبهه با اسرائیل داره فعالیت می‌کنه. 🔷 ضمن اینکه در مجلس دوتا نائب رئیس داره و می‌تونه اصلا در صحن شرکت نکنه. 🔶شعام برای این جلوی تشکیل سهم علنی را گرفته که قطعاً با حمله اسرائیل به صحن و شهادت بسیاری از نماینده‌ها، مجلس از حد نصاب می‌افتد و تا برگزاری انتخابات برای نمایندگان جدید یک قوه مملکت تعطیل می‌شود. 🤦‍♂عقل هم خوب چیزی است.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا