eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.4هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.5هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍در این جنگ خدمتی که امثال این‌ها به آمریکا و اسرائیل می‌کنند خلبانان اف ۳۵ آمریکا نمی‌کنند. 🔶به قول رهبری آمریکا و اسرائیل در این جنگ شکست مفتضحانه‌ای خوردند، اینها وظیفه دارند آبرویی که از ارتش آمریکا و اسرائیل در این جنگ رفت، بازیابی کنند. 🔷و دائماً بر این طبل بکوبند که آمریکا و اسرائیل پیروز این جنگند و در میدان نظامی و دیپلماسی دست بالاتر را دارند و ایران شکست خورده و مغلوب. 🔶وگرنه کیه که ندونه در مذاکره این ماییم که شروط حداکثری رو روی میز گذاشتیم و هیچ امتیازی ندادیم و آمریکا برای اینکه در مذاکره ما فشار بیاورد حمله می‌کند و هر دفعه هم به جنوب حمله کرد ۱۰ برابرش رو خورد.
✍تا جایی که بنده می‌فهمم این‌ها تلاش می‌کنند تا با تشکیل صحن علنی مجلس، راه را برای ترور نماینده‌ها و انتخابات مجدد مجلس بلکه این‌بار طیف این‌ها بیشتر رای بیارن، باز کنند. 🔷و با به انحراف کشاندن فریاد خیابان از شعار علیه آمریکا و اسرائیل به شعار علیه دولت راه را برای اغتشاش و تفرقه باز کنند و همچنین با وارونه نشان دادن جنگ یعنی القای پیروزی آمریکا و شکست ایران، آبروی از دست رفته آمریکا را بازیابی کنند. 🔶وگرنه این حجم از لجن پراکنی و دروغ و تهمت علیه دولت و تیم مذاکره کننده، نه تنها مربوط به نقد و دغدغه اسلام و ایران و وطن نیست بلکه در حد عقده‌های انتخاباتی هم نیست. ❌کی گفته مذاکره یعنی تسلیم؟ 🔷با استناد به چه چیزی میگن داره کودتا می‌شه؟ اگه حرف رهبریه که خود ایشون فرمودند منظورم از کودتا این بود که تروریست‌های دی ماه به مراکز تصمیم گیری نظام حمله کردند. 🔶کی میگه ترور امام شهیدمون به خاطر مذاکره است؟ اگه اینه چرا زمان روحانی انجام نشد که پدر مذاکره را درآورد؟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیدا حقی معاون بازرگانی گروه صنعتی آرما: برای آوردن یک کانتینر به جای ۳هزار دلار مجبور شدم ۳۳ هزار دلار بدهم. پی‌نوشت: همون طوری که می‌بینید جنگ هیچ تاثیری بر گرانی‌ها نداره😏 فقط هزینه حمل و نقل کالا در یک نمونه‌اش شده ۱۱ برابر. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🚨 تا ساعتی دیگر، پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رؤسای جمهوری ایران و امریکا منتشر خواهد شد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
22.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | روایت رهبر شهید انقلاب از ماجرای گفت‌وگوی حضرت امام حسین علیه‌السلام و عمر سعد در کربلا 🖤| بازخوانی روزانه‌ی روایت‌های حضرت آیت‌الله العظمی شهید خامنه‌ای رضوان‌الله‌علیه از رخدادهای درس‌آموز و برجسته‌ی قیام سیدالشهداء در ایام محرم 🏴 «مثْلِي لاَ يُبَايِعُ مِثْلَهُ» 🖥 Farsi.khamenei.ir
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
💬 بنده علی‌الاصول [درباره تفاهم‌نامه‌] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 🔗 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
میپرسند چرا آقا مخالف بوده و چرا علنی مطرح کرده؟ مفصل توضیح خواهم داد اما به طور خلاصه علتش جمله ای است که دیشب عرض کردم : این توافق طلاست ، اما روی کاغذ .......................... تمام پ ن : ضمن احترام به همه هرکس ذره ای باور به این داشته باشد که این کفه ی غیر عادیِ سنگین به نفع ایران و این همه امتیاز از سوی آمریکا نقد خواهد شد ، باید با تامل بیشتر به او نگاه کرد............. @mrtahlilgar