eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان: حجم: 1.3M
اهمیت گریه بر امام حسین علیه السلام
جبهه سایبری عصای موسی'
✅ اطلاعیه صدا و سیما درباره اظهارات امروز نبویان: مصداق تخلف قانونی و مستوجب پیگرد قضایی است روابط
🔶ما گفته بودیم این نماینده بلاگرها نخود در دهانشان خیس نمیخورد و بخاطر همین مسئله اخبار حیاتی کشور را در اختیار اینها قرار نمیدهند. حال باید دید چه کسی در شعام نامه های طبقه بندی را به این دوستان دهن لق میدهد که در رسانه ها و تریبون های خیابان فریاد میزنند، آن هم ناقص، آن هم غلط و مخدوش، آن هم به طرزی مشکوک! 🔹این روزها تا آنجا که توانستم درباره این فرد روشنگری کردم؛ ولی بالاخره شد آنچه نباید میشد!
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶حرفهای نبویان، اسفند ۱۴۰۰ در نقد مذاکرات دولت شهید رئیسی 🤦‍♂دقیقا شبیه حرفهای الان ایشان 🔶سید محمود نبویان تهمت هایی که به شهید رئیسی و شهید امیر عبداللهیان زد، و مجدد الان هم داره به تیم مذاکره کننده میزنه.. 🔷 این اظهاراتشون علیه شهید رئیسی هستا.. 🔶 فیگور رو نگاه کنید! جدیت رو ببینید! دقیقا با همین ژستی که این روزها رعب تو دل مردم میندازه! اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌در ادامه آمادگی‌های مداوم ارتش چین برای سرکوبنیروی دریایی ارتش تروریستی امریکا، در ماه مه سال جاری، چین در میدان تیر چارکلیک/ژوکیان در بیابان تاکلاماکان منطقه خودمختار سین‌کیانگ-اوئیغور، ماکتی از ناوشکن آمریکایی نوع «آرلی برک» را برای تمرین حملات موشکی بالستیک در جریان تمرینات نیروهای موشکی ارتش آزادی‌بخش خلق چین مستقر کرد.... 🔶این یعنی آنکه چینی‌ها به شدت از نبرد اخیر میان ایران و امریکا درس‌های لازم را گرفته‌اند... اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
زمان: حجم: 1.2M
✅ پاسخ به شبهاتی که نبویان براه کرد.. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👏👏محسن چاوشی این بار با «کلینیک سیار حیدر» 🔹محسن چاوشی که سال‌هاست در کنار فعالیت‌های هنری، حضوری پررنگ در عرصه اقدامات خیرخواهانه دارد، بار دیگر از تداوم فعالیت‌های انسان‌دوستانه خود خبر داد. 🔹این خواننده با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی‌اش، از ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی در «کلینیک سیار حیدر» خبر داد؛ مجموعه‌ای که با مدیریت و حمایت او راه‌اندازی شده و با هدف ارائه خدمات درمانی به اقشار کم‌برخوردار در مناطق مختلف فعالیت می‌کند. این کلینیک سیار با حضور در مناطق محروم، خدمات دندان‌پزشکی را به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶خطای محاسباتی یک نقشه‌ بی‌نقص! همه‌چیز برای از پا درآوردن ما چیده شده بود؛ اما معجزه‌ی مسئولیت‌پذیری تک‌تک ما در روزهای سخت را از یاد برده بودند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
✍دوستان یه روایتی هم هست بر اینکه نظر رهبری بر این بوده که سطح مطالبات ایران در تفاهم هنوز هم پایینه.. 🔶باید امتیازات بیشتر و محکم‌تری گرفته میشده.. 🔷برای همین رهبری فرمودند که دیگه از این پایین‌تر نباید بیاد، پس باید همه مردم همه‌ی شروط رو بدون کم و کاست مطالبه کنند. 🔶این روایت نشون میده که رهبری با مذاکره موافق بوده، حتی با روش کار که تفاهم‌نامه بوده هم موافق بوده، اما با سطح مطالبات موافق نبوده.. 🔷آمریکا در شرایط جنگیدن نیست، ذخایر نفت هم چند هفته دیگه تموم میشد، شاید نظر رهبری این بوده که اگر عجله نکنید، آمریکا امتیاز بیشتری میده 🔶روش دیگه چی هست؟ یا جنگ یا مذاکره یا مذاکره در موازات جنگ 🔷یادتونه مهدی محمدی مشاور قالیباف اومد گفت از اول نباید جنگ رو میخوابوندیم و در موازات جنگ باید مذاکره میکردیم؟ 🔶که خوارج ریختن سرش.. 🔷اگر نظر مهدی محمدی این بوده، شاید نظر قالیباف هم همین بوده.. 🔶مذاکره در موازات جنگ، شاید باعث میشد امتیازات نقد و سریعتر و بیشتری گیرمون بیاد. 🔷باید طاقت آورد. بارها شنیدیم که پیروز جنگ، کسیه که یک روز بیشتر تاب‌آوری داشته باشه. 🔶الان هر دو طرف در حال فشارند. اما جبهه‌ی مقابل ما، خیلی حالش بدتره، برای همین سعی میکنه حال مردم مارو با تبلیغاتِ رسانه‌ای خوارج بدتر کنه، از طرفی سعی میکنه در داخل با آدمهایی که دارن در بازار کارشکنی کنند و از این مدل کارها. 🔷جنگ، جنگ آخرالزمانی هست، جنگ آسونی نیست، اگه هنوز میبینید که اونقدری که فکر میکنیم زندگی‌های شخصی ما تحت فشار نیست، این از برکت زیر سایه ولایت زندگی کردنه.. حالا نمیگم اصلا نیست سوء تفاهم نشه.. 🔶اما مطمئن باشید تا قبل از ظهور، خداوند ایمان همه‌رو با چلوندنشون، محک خواهد زد. 🔷به هر حال تاثیری که بیانیه‌ی رهبری بر روند مذاکرات داره، یکی از این دو حالته: ۱_ این آتش‌بس شکننده بود، اگر آمریکا بخواد گربه رقصونی دربیاره، این بیانیه‌ی رهبری آتش‌بس رو شکننده‌تر کرد. ۲_ اما اگر آمریکا دنبال این باشه که حتما آتش‌بس رو نگه‌ داره، این بیانیه‌ی رهبری دست مذاکره کننده‌هارو پر کرده، و آمریکا مجبور خواهد شد کمتر جفتک بندازه. ✅ در کل، حرف و فعل رهبری، کلهم خیر ☘او از هر کس برای امتش مهربانتره، او از هر کسی بیشتر دلسوز قالیبافه.. 🔶اگر ما معتقدیم که خط فکریمون مطابق رهبریه، پس مطمئن باشیم که تک‌تک بیانیه‌های رهبری بیش از همه به نفع ماست. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
این فرمایشات امام شهیدمان تقدیم میشه به آقای نبویان و بعضی دیگر از نمایندگان مجلس و آن یک نفر.😌 وسط جنگ موجودیتی: 🇮🇷✌️ ✅@sarbazseyedali31313