eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👏👏محسن چاوشی این بار با «کلینیک سیار حیدر» 🔹محسن چاوشی که سال‌هاست در کنار فعالیت‌های هنری، حضوری پررنگ در عرصه اقدامات خیرخواهانه دارد، بار دیگر از تداوم فعالیت‌های انسان‌دوستانه خود خبر داد. 🔹این خواننده با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی‌اش، از ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی در «کلینیک سیار حیدر» خبر داد؛ مجموعه‌ای که با مدیریت و حمایت او راه‌اندازی شده و با هدف ارائه خدمات درمانی به اقشار کم‌برخوردار در مناطق مختلف فعالیت می‌کند. این کلینیک سیار با حضور در مناطق محروم، خدمات دندان‌پزشکی را به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶خطای محاسباتی یک نقشه‌ بی‌نقص! همه‌چیز برای از پا درآوردن ما چیده شده بود؛ اما معجزه‌ی مسئولیت‌پذیری تک‌تک ما در روزهای سخت را از یاد برده بودند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
✍دوستان یه روایتی هم هست بر اینکه نظر رهبری بر این بوده که سطح مطالبات ایران در تفاهم هنوز هم پایینه.. 🔶باید امتیازات بیشتر و محکم‌تری گرفته میشده.. 🔷برای همین رهبری فرمودند که دیگه از این پایین‌تر نباید بیاد، پس باید همه مردم همه‌ی شروط رو بدون کم و کاست مطالبه کنند. 🔶این روایت نشون میده که رهبری با مذاکره موافق بوده، حتی با روش کار که تفاهم‌نامه بوده هم موافق بوده، اما با سطح مطالبات موافق نبوده.. 🔷آمریکا در شرایط جنگیدن نیست، ذخایر نفت هم چند هفته دیگه تموم میشد، شاید نظر رهبری این بوده که اگر عجله نکنید، آمریکا امتیاز بیشتری میده 🔶روش دیگه چی هست؟ یا جنگ یا مذاکره یا مذاکره در موازات جنگ 🔷یادتونه مهدی محمدی مشاور قالیباف اومد گفت از اول نباید جنگ رو میخوابوندیم و در موازات جنگ باید مذاکره میکردیم؟ 🔶که خوارج ریختن سرش.. 🔷اگر نظر مهدی محمدی این بوده، شاید نظر قالیباف هم همین بوده.. 🔶مذاکره در موازات جنگ، شاید باعث میشد امتیازات نقد و سریعتر و بیشتری گیرمون بیاد. 🔷باید طاقت آورد. بارها شنیدیم که پیروز جنگ، کسیه که یک روز بیشتر تاب‌آوری داشته باشه. 🔶الان هر دو طرف در حال فشارند. اما جبهه‌ی مقابل ما، خیلی حالش بدتره، برای همین سعی میکنه حال مردم مارو با تبلیغاتِ رسانه‌ای خوارج بدتر کنه، از طرفی سعی میکنه در داخل با آدمهایی که دارن در بازار کارشکنی کنند و از این مدل کارها. 🔷جنگ، جنگ آخرالزمانی هست، جنگ آسونی نیست، اگه هنوز میبینید که اونقدری که فکر میکنیم زندگی‌های شخصی ما تحت فشار نیست، این از برکت زیر سایه ولایت زندگی کردنه.. حالا نمیگم اصلا نیست سوء تفاهم نشه.. 🔶اما مطمئن باشید تا قبل از ظهور، خداوند ایمان همه‌رو با چلوندنشون، محک خواهد زد. 🔷به هر حال تاثیری که بیانیه‌ی رهبری بر روند مذاکرات داره، یکی از این دو حالته: ۱_ این آتش‌بس شکننده بود، اگر آمریکا بخواد گربه رقصونی دربیاره، این بیانیه‌ی رهبری آتش‌بس رو شکننده‌تر کرد. ۲_ اما اگر آمریکا دنبال این باشه که حتما آتش‌بس رو نگه‌ داره، این بیانیه‌ی رهبری دست مذاکره کننده‌هارو پر کرده، و آمریکا مجبور خواهد شد کمتر جفتک بندازه. ✅ در کل، حرف و فعل رهبری، کلهم خیر ☘او از هر کس برای امتش مهربانتره، او از هر کسی بیشتر دلسوز قالیبافه.. 🔶اگر ما معتقدیم که خط فکریمون مطابق رهبریه، پس مطمئن باشیم که تک‌تک بیانیه‌های رهبری بیش از همه به نفع ماست. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
این فرمایشات امام شهیدمان تقدیم میشه به آقای نبویان و بعضی دیگر از نمایندگان مجلس و آن یک نفر.😌 وسط جنگ موجودیتی: 🇮🇷✌️ ✅@sarbazseyedali31313
17.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نقض عهد باید پاسخ داده شود... استاد عابدینی: طرف مقابل به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و توافق‌ها را نقض می‌کند. تنها راه مقابله با مستکبرین، ایستادگی از موضع قدرت است؛ چرا که نشان دادن ضعف، آن‌ها را برای نقض عهدهای بیشتر گستاخ‌تر می‌کند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
جبهه سایبری عصای موسی'
✍دوستان یه روایتی هم هست بر اینکه نظر رهبری بر این بوده که سطح مطالبات ایران در تفاهم هنوز هم پایینه
✍طرفدارهای آقای نبویان میگن همه‌ی اعضای شعام مخالف نظر رهبری، رای دادند، غیر از یک نفر. 🔶از اون طرف نبویان هم اسناد محرمانه‌ی شعام رو داره به صورت هدفمند و با تفسیرات خودش علیه اعضای شعام بیرون میده😊 ❌حالا سوال اینه: این اسناد محرمانه رو چه کسی به نبویان داده؟ 🔷این درز اطلاعاتی توسط چه کسی انجام شده؟ 🔶این اقدام علیه امنیت ملی در وسط جنگ توسط چه کسی انجام شده؟ 🔷نمی‌دونم، اما اولین چیزی که به ذهنمون میاد اینه که هیچ کس علیه خودش سند بیرون نمیده یا هیچ کس اسناد محرمانه رو به مخالف خودش نمیده، اینطور به نظر میاد که هر چی هست مربوط به همون یک نفر مخالفه. ❌سوال بعدی که پیش میاد اینه که این درز اطلاعات از کی داشته انجام میشده؟ ❌غیر از این اطلاعات چه اطلاعات دیگه‌ای درز داده شده؟ 🔶به غیر از نبویان، دیگه به چه کسانی داده میشده؟ 🔷این کار خیانت حساب میشه یا نه؟ 🔶نظرتون چیه؟ اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶هیأت جمهوری اسلامی ایران وارد سوئیس شد 🔷هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با نام «میناب ۱۶۸» وارد زوریخ سوئیس شد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF