eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
17.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نقض عهد باید پاسخ داده شود... استاد عابدینی: طرف مقابل به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و توافق‌ها را نقض می‌کند. تنها راه مقابله با مستکبرین، ایستادگی از موضع قدرت است؛ چرا که نشان دادن ضعف، آن‌ها را برای نقض عهدهای بیشتر گستاخ‌تر می‌کند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
جبهه سایبری عصای موسی'
✍دوستان یه روایتی هم هست بر اینکه نظر رهبری بر این بوده که سطح مطالبات ایران در تفاهم هنوز هم پایینه
✍طرفدارهای آقای نبویان میگن همه‌ی اعضای شعام مخالف نظر رهبری، رای دادند، غیر از یک نفر. 🔶از اون طرف نبویان هم اسناد محرمانه‌ی شعام رو داره به صورت هدفمند و با تفسیرات خودش علیه اعضای شعام بیرون میده😊 ❌حالا سوال اینه: این اسناد محرمانه رو چه کسی به نبویان داده؟ 🔷این درز اطلاعاتی توسط چه کسی انجام شده؟ 🔶این اقدام علیه امنیت ملی در وسط جنگ توسط چه کسی انجام شده؟ 🔷نمی‌دونم، اما اولین چیزی که به ذهنمون میاد اینه که هیچ کس علیه خودش سند بیرون نمیده یا هیچ کس اسناد محرمانه رو به مخالف خودش نمیده، اینطور به نظر میاد که هر چی هست مربوط به همون یک نفر مخالفه. ❌سوال بعدی که پیش میاد اینه که این درز اطلاعات از کی داشته انجام میشده؟ ❌غیر از این اطلاعات چه اطلاعات دیگه‌ای درز داده شده؟ 🔶به غیر از نبویان، دیگه به چه کسانی داده میشده؟ 🔷این کار خیانت حساب میشه یا نه؟ 🔶نظرتون چیه؟ اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶هیأت جمهوری اسلامی ایران وارد سوئیس شد 🔷هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با نام «میناب ۱۶۸» وارد زوریخ سوئیس شد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶 دادخواست رسمی خانواده شهدای مدرسه میناب علیه آمریکا ثبت شد 🔹️رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانوادهٔ قوه‌قضاییه از ثبت دادخواست به وکالت از خانواده شهدای مدرسهٔ «شجرهٔ طیبه» میناب علیه دولت آمریکا خبر داد و اعلام کرد این اقدام پس‌از دریافت وکالت از خانوادهٔ شهدا انجام شده است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
خوارج در برگشت از صفین ، وارد کوفه نشدند و در حرورا اردو زدند. امیرالمومنین برای اینکه جلوی دودستگی و جدا شدن این طیف از انقلاب رو بگیرد تمام تلاشش را کرد که این‌ها وارد شهر شوند و به زندگی‌ بپردازند و تدارک جنگ نبینند. او امام بود و برای تک تک خوارج دلسوزتر از پدر. یک بار که خود امیرالمومنین به اردوگاه خوارج رفت و با سران آنها صحبت کرد ، یکی از آنها گیر داد که ما با پیشنهاد حکمیت کافر شدیم ، تو هم با قبول حکمیت کافر شدی ، ما توبه کردیم ، تو هم توبه کن تا ما وارد شهر شویم. امیرالمومنین توریه کرد ، فرمود : «انا استغفرالله من کل ذنب» . شش هزار نفر از خوارج با امیرالمومنین وارد شهر شدند. اینجا حسنین علیهماالسلام و مالک و ابن‌عباس و امثالهم نگفتند پس یعنی حق با خوارج بوده؟ یعنی ما اشتباه میکردیم؟ امیرالمومنین مارو ضایع کرد و... اشعث ملعون برای اینکه کارشکنی کرده باشد ، در پای منبر امیرالمومنین در حضور مردم ، از امیرالمومنین حرف صریح خواست و به امیرالمومنین گفت آیا تو گناه حکمیت رو پذیرفتی ؟ اینجا امیرالمومنین مجبور شد تکذیب کند و خوارج دوباره به حرورا برگشتند.¹ حکایت این روزهاست. آقا با یک لفظ ، تعداد کثیری از بدبین‌شدگان به ارکان نظام رو که میرفت در اغتشاش پیش رو در برابر نظام صف‌ارایی کنند یا حداقلش اینه که از نظام دلسرد بشن ، رو جذب کردند. اگه قراره برای رسیدن به این نتیجه ما فحش‌کش بشیم ، ما بشیم رسوای شهر ، بخدا راضیم. گیر دادنِ به اینکه «رهبری دقیقا با چی مخالف بوده ؟ رهبری چرا با صراحت اون «نظر دیگری » که در بیاینه آمده رو چرا نمیگه؟ و آیا رهبری با فلانی و فلانی که تندروی میکنن موافقند؟» اینها همه بازی در پازل دشمنه. صبور باشیم ، احساسی نشیم ، مگه دفعه‌ی اوله که برخی‌ها از بیانات امام جامعه سوءاستفاده میکنند؟ منتها این بار یه مقدار سنگین‌تره! مگه کسی میدونه اون اختلاف نظری که فرمودند اصلا چیه و در چه سطحیه ؟ آخرش هم که رهبری نظر شعام رو امضا کرد و همین تفاهم‌نامه رو دارای این قابلیت تشخیص داد که حق مردم رو استیفا کنه. (البته به شرط اجرا و عدم زیاده‌خواهی دشمن) رهبری امروز اعظمِ حکما و فقهاست ، پشت انتخاب تک تک کلماتشون حکمتی هست و برای این انتخاب‌ها حجت شرعی دارند. بناشون هم همیشه حفظ وحدت بوده نه ایجاد تفرقه. ما هم اگه مبنا نداریم که هیچی ، ول معطلیم ، بریم دنبال مبنا بگردیم. اما اگر بر مبنای بیانات رهبری حرکت میکنیم و هنوز حرفی از رهبری که در مخالفت با مشی ما باشه صادر نشده ، باید به مسیر ادامه بدیم ، در این مسیر هم خون دل خوردن و فحش خوردن و سرخ و سفید شدن داره ، نوش جونمون خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت شهریارا چه کنم لعلم و والا گهرم ✍️ استاد منابع‌ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 1. شرح نهج البلاغه ابن ابی‌الحدید ، ج ۱۲ ، ص ۱۲۹ کتاب امام علی و خوارج ، علامه سید جعفر مرتضی عاملی ، ص ۱۳۸
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🏴 مِثْلِي لا يُبَايِعُ مِثْلَهُ 🖼 پوستر جدید KHAMENEI.IR تقدیم به شهدای مدرسه میناب رهروان حقیقی حضرت عبدالله‌ابن‌حسن(ع) 💬 رهبر شهید انقلاب: ملّت ما و امّت ما هیچ وقت مثل امروز نمیتوانسته ادّعا کند شیعه‌ی امام حسین علیه السّلام است. امروز روح عاشورا در سراپای ملّت ما وجود دارد. ۱۳۶۴/۷/۴ 📥 نسخه چاپ و استوریمطلب مرتبط 🖥 Farsi.Khamenei.ir
🔶قالیباف در بدو ورود به زوریخ: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم 🔷رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» پس‌ از ورود به شهر زوریخ: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آنها ما را می‌بینند و از ما انتظار دارند. 🔶 خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
روابط عمومی حزب‌الله به الجزیره: ادعای محاصره رزمندگان ما در ارتفاعات علی‌الطاهر توسط اشغالگران صهیونیستی، کاملاً بی‌اساس است و هدف از آن، بالا بردن روحیه نیروهای شکست‌خورده‌شان در این منطقه است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶خوارج به اینها میگن خیانت کار به سردار قاآنی و سید مجید موسوی و دکتر مخبری که از مذاکرات حمایت کردن میگن خیانت کار. فقط یک نفر خیانت نمیکنه اونم دکتر جلیلی هست.