مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
کاش همچی مثل ۳۰ ام آذر سال پیش بود=)
ای کاش زندگی همش ای کاش نداشت:)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
من که نمیخوام میتونی بری ثنا رو بزنی😔
دوتاتون بس کنید چرت و پرت نگید.
بازم بگم از هرچی تو این دنیا شانس نیاورده باشم از رفیقام شانس آوردم یا بسه؟:)
فرشته ها فرستادنش پایین واسه من.