مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
امشب شب آرزوهاس که=)
گذشت بر منُ فرمود: آرزویی کن!
تو آرزویِ منی! جُز تو آرزو چه کنم؟!
به مرگم راضیم اما، فقط یک آرزو دارم..
سرم را لحظهٔ آخر، به زانویِ تو بگذارم!=)
زِ تمامِ بودنی ها، تو همین از آنِ من باش؛
که به غیرِ با تو بودن، دلم آرزو ندارد ...:)
آرزو دارم که یك شب در کنارش سر کنم...
چاوشی باشد، خزان باشد، و آغوشی عمیق!:)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=