زِ تمامِ بودنی ها، تو همین از آنِ من باش؛
که به غیرِ با تو بودن، دلم آرزو ندارد ...:)
آرزو دارم که یك شب در کنارش سر کنم...
چاوشی باشد، خزان باشد، و آغوشی عمیق!:)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=
هدایت شده از بَرخطِآوینے [ 🇮🇷 𝐀𝐕𝐈𝐍𝐈 ]
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نه بابا مشتی ؛
دلت تنگ شده چیه دیگه .. !❤️🩹
" "
#شهیدآقاسدمرتضیآوینی|#رفیقشهیدم
|.@BARKHATEAVINl.|
نبودت روزهایم را به قدری بیهویت کرد،
که در تقویمِ من تنها، غروبِ جمعه جا دارد!
اینقدر ریاضی خوندم الان از چشمام میزنه بیرون.
همچنان مامانم:تو اصلااا درس نمیخونی.
چرا ۱ ساعت درس میخونم یه دیقه گوشی دستم میگیرم مامانم تصمیم میگیره همون یه دیقه بیاد بهم سر بزنه؟
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
چرا ۱ ساعت درس میخونم یه دیقه گوشی دستم میگیرم مامانم تصمیم میگیره همون یه دیقه بیاد بهم سر بزنه؟
خاله اگه پیاممو میبینید باور کنید داره درس می خونه میدونید چند ساعته با من چت نکرده؟😂#مائدم