به مرگم راضیم اما، فقط یک آرزو دارم..
سرم را لحظهٔ آخر، به زانویِ تو بگذارم!=)
زِ تمامِ بودنی ها، تو همین از آنِ من باش؛
که به غیرِ با تو بودن، دلم آرزو ندارد ...:)
آرزو دارم که یك شب در کنارش سر کنم...
چاوشی باشد، خزان باشد، و آغوشی عمیق!:)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=
هدایت شده از بَرخطِآوینے [ 🇮🇷 𝐀𝐕𝐈𝐍𝐈 ]
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نه بابا مشتی ؛
دلت تنگ شده چیه دیگه .. !❤️🩹
" "
#شهیدآقاسدمرتضیآوینی|#رفیقشهیدم
|.@BARKHATEAVINl.|
نبودت روزهایم را به قدری بیهویت کرد،
که در تقویمِ من تنها، غروبِ جمعه جا دارد!
اینقدر ریاضی خوندم الان از چشمام میزنه بیرون.
همچنان مامانم:تو اصلااا درس نمیخونی.
چرا ۱ ساعت درس میخونم یه دیقه گوشی دستم میگیرم مامانم تصمیم میگیره همون یه دیقه بیاد بهم سر بزنه؟