مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
سحرا برنامه اش رو میبینم اگه خوشم اومد ساعتِ اون حرف یا شعری که خوند رو یادداشت میکنم فرداش میرم تلو
وای دلم میخواد سلام کردن این مرد رو هم بنویسم.
ولی هرچقدر بنویسم بازم یه برنامه داره که از سلام اول تا خدافظ آخرش قشنگ حرف زده باشه😭
پس تا جایی که میتونم هرچی میگه رو دارم مینویسم. . .
یجا نوشته بودم:
به قرآن اعتقاد داری؟
به یاسین که قلبش است قسم که دوستت دارم.😭
آخ نننهههههه
آی مردم بهار آمدنیست.
گفته بودیم یار آمدنیست.
گفته بودیم فصل عاشق هاست.
دوره ی نکبت منافق هاست.
به نظر میرسد زمانِ خداست .
آخرین فصلِ داستانِ خداست.
عِطر عصر ظهور پشتِ در است.
این هنوز از نتایج سحر است.
با ولی،جان قلندری شده بود.
دلِ ما بیتِ رهبری شده بود:)
هرکه را عاشقی پرو بال است.
زخم مُهر قبولِ اعمال است.
حالِ عشق است و خرقِ عادت کرد.
پیرِ ما ، میل بر شهادت کرد.
کربلا جاری است ای مردم.
روضه تکراری است ای مردم.
اُف به بی غیرتی که دم نزند.
یا در این روضه ناله هم نزند.
صبحِ ما با غروب توئم شد.
رمضان ناگهان محرم شد=)))
شمر پنجه به روی ماه کشید.
کارِ آقا به قتلگاه کشید.
بازهم همهمه است در گودال.
پسرِ فاطمست در گودال.
وسط عِطر سیب کشته شد.
ای بمیرم غریب کشته شد:)
باور ماست گرچه مستور است.
مرگ از ساحتِ ولی دور است.
پیر ما گفت: انما با ماست.
نیست دلشوره تا خدا با ماست.
_احمد بابایی
(خونده شده در برنامه ی به وقت سحر)
زمان:
حجم:
643.8K
این برا اون شَبیِ که آیتالله سدمجتبی خامنه ای رهبر شدن😭✨.