🔴#مأموریت_بهائیت
ترویج بیحجابی در دستور کار فرقه ضاله بهائیت
📑 سند ساواک | گزارش محرمانه |
📆 مورخ : ۱۸ / ۰۲ / ۱۳۵۰
[در جلسه محرمانه بهائیان در منزل آقای فرهنگ #آزادگان و زیرنظر ولی اله #لقمانی مطرح شد]:
در زمان قدیم احبا نمیتوانستند بگویند ما بهایی هستیم و نمیتوانستند تبلیغ کنند. اگر هم مبارزهای مینمودند فوراً آنها را میکشتند، لیکن اکنون آن تعصبها کنار گذاشته شده است.
اکنون از آمریکا و لندن صریحاً دستور داریم در این مملکت #مد_لباس یا ساختمانها و #بیحجابی را رونق دهیم که مسلمان نقاب از صورت خود بردارند به طوری که من مطالبی در منزل آقای معتمد قرائت کردم و تمام دختران و پسران بهایی خوشحال شدند.
در ایران و کشورهای مسلمان دیگر هرچه بتوانید با پیروی از #مد و تبلیغات، ملت اسلام را رنج دهید! تا آنها نگویند #امام_حسین فاتح دنیا و امام علی غالب دنیا بود. البته بهائیان هم تصدیق دارند ولی نه برای قرن اتم که به دست بهائیان درست میشود و اسلحه و مهمات به دست نوجوانان ما در اسرائیل ساخته میشود...
#بیحجابی_مأموریت_بهائیت
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
💢برگزاری سلسلهنشستهای مجازی «حسینیه حکمت (2)؛ روایت حکمی از قیام حسینی»
🔷به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سلسلهنشستهای مجازی «حسینیه حکمت (2)؛ روایت حکمی از قیام حسینی» بهمناسبت ایام محرم و به همت گروه فلسفه اسلامی مؤسسه برگزار میشود.
🔹 این سخنرانیها از تاریخ 2 مردادماه 1402 آغاز شده و، بغیر از روزهای تاسوعا و عاشورا، همهروزه از ساعت 12-11، تا تاریخ 15 مردادماه 1402، ادامه خواهد داشت.
🌏لینک حضور مجازی:
http://irip.ac.ir/u/136
📎اخبار تکمیلی:
https://www.irip.ac.ir/fa/news/599
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
💢برگزاری سلسلهنشستهای مجازی «حسینیه حکمت (2)؛ روایت حکمی از قیام حسینی»
🔷به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سلسلهنشستهای مجازی «حسینیه حکمت (2)؛ روایت حکمی از قیام حسینی» بهمناسبت ایام محرم و به همت گروه فلسفه اسلامی مؤسسه برگزار میشود.
1- معارف حکمی قیام حسین (علیه السلام)
دکتر عسکر دیرباز (رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران)؛ 2 مرداد 1402
2- جلوههای عرفانی قیام حسینی
رضا الهیمنش (عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب)؛ 3 مرداد 1402
3- نقش معرفت شهودی در نبرد حق و باطل در حادثه کربلا
حسن عبدی (عضو هیئت علمی دانشگاه باقر العلوم (ع))؛ 4 مرداد 1402
4- معارف حکمی دعای عرفه
منوچهر صدوقیسها (استاد و مدرس فلسفه)؛ 7 مرداد 1402
5- جهان امام حسین(ع) و نسبت آن با کربلای 61 هجری
عبدالله صلواتی (عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران) 8 مرداد 1402
6- جایگاه حب در کنش انسانی در صحنه عاشورا
مهدی عبداللهی (عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران) 9 مرداد 1402
7- حل پارادوکس معرفت به خدای وصفناپذیر در کلام امام حسین(ع)
حسین سوزنچی (عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع)) 10 مرداد 1402
8- روایت عرفانی از امام حسین و عاشورا
سیداحمد غفاری (عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران) 11 مرداد 1402
9- تحلیل عقلیحکمی تقدس تربت کربلا
سلیمان خاکبان (عضو هیئت علمی دانشگاه قم) 12 مرداد 1402
10- حسینبنعلی(ع)، تأملی از افق نگاه اشراقی
مجید احسن (عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) ) 14مرداد 1402
11- فراز و فرود انسان در مکتب عاشورا
احمد شهگلی (عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران) 15 مرداد 1402
🌏لینک حضور مجازی:
http://irip.ac.ir/u/136
📎اخبار تکمیلی:
https://www.irip.ac.ir/fa/news/599
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
🚨بازخوانی مواضع رهبر انقلاب درباره «باغی انقلاب»
🔹مقام معظم رهبری در ۱۹ دی ماه سال ۸۹ فرمودند: این کسانی که شما بهشان میگویید «سران فتنه»، کسانی بودند که دشمن اینها را هل داد وسط صحنه. البته گناه کردند. نبایستی انسان بازیچهی دشمن شود؛ باید فوراً قضیه را بفهمد. اگر اول غفلتی کرده است، وسط کار وقتی فهمید، بلافاصله بایستی راه را عوض کند. خوب، نکردند. عامل اصلی دیگرانی بودند که طراحی کرده بودند، به خیال خودشان محاسبه کرده بودند. به گمان آنها بساط جمهوری اسلامی بنا بود جمع شود؛ نه فقط حقیقت دین، حتّی شعارهای دینی هم باقی نمانَد؛ برنامه این بود.
🔹رهبر انقلاب در تاریخ ۱۵ بهمن ۸۹ گفتند: آخرین نمایشنامهی آنها که روی صحنه آمد، همین فتنهی ۸۸ بود. در حقیقت، یک تلاشی بود. یک عدهای در داخل، به خاطر حب به نفس، حب به مقام- از این قبیل امراض خطرناک نفسانی- اسیر این توطئه شدند. من بارها گفتهام؛ طراح و نقشهکش و مدیر صحنه، در بیرون از این مرزها بود و هست. در داخل با آنها همکاری کردند؛ بعضی دانسته، بعضی ندانسته.
🔹حضرت آیتالله خامنهای در ۶ آبان ۸۸ بیان کردند: من روز اول این را پیغام دادم به همین حضراتی که صحنهگردان این قضایا هستند؛ آن ساعات اول من به آنها پیغام خصوصی دادم. من اگر یک وقتی توی نماز جمعه یک حرفی می زنم، این ابتدا به ساکن نیست؛ حرف خصوصی، پیغام خصوصی، نصیحتِ لازم انجام می گیرد، وقتی انسان ناچار می شود، یک حرفی را میآورد در علن بیان می کند. من پیغام دادم، گفتم این را شما دارید شروع میکنید، اما نمی توانید تا آخر کنترل کنید؛ میآیند دیگران سوءاستفاده می کنند. حالا دیدید آمدند سوءاستفاده کردند. مرگ بر اسرائیل را خط زدند! مرگ بر آمریکا را خط زدند! معنای این کار چیست؟
🔹ایشان در تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۹۵، در پاسخی سخت و محکم به موضوع «آشتی ملی» که از سوی رئیس دولت اصلاحات مطرح شده بود، فرمودند: یک عدهای تعبیر «آشتی ملی» را میگویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا میگویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟ بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بیحیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمیکنند. با آنها که به روز عاشورا اهانت کردند قهر هستند.
🔹رهبر انقلاب در ۱۹ بهمن ۹۶ گفتند: در انتخابات سال ۸۸، آن کسانی که فکر میکردند در انتخابات تقلب شده، چرا برای مواجهه با تقلب، اردوکشی خیابانی کردند؟ چرا این را جواب نمیدهند؟ صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومی، نخیر، به شکلی که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهی نمیکنند؟ در جلسات خصوصی میگویند ما اعتراف میکنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نیفتاده بود، چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟ چرا برای کشور هزینه درست کردید؟ اگر خدای متعال به این ملت کمک نمیکرد، گروههای مردم به جان هم میافتادند، میدانید چه اتفاقی میافتاد؟
❌ به نظر میرسد جریان اصلاحات در آستانه انتخابات مجلس درصدد است با سوء استفاده از «سلامها و همنشینیهای از پیش برنامهریزی شده» و با اتکاء به ضعف حافظه تاریخی برخی از آحاد ملت، وجهه عمومی خود را بازسازی کنند!
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
✍️ درسنامه کربلا
_ امام حسین علیه السلام هنگام عزیمت قاسم بن الحسن به میدان نبرد: مرگ نزد تو چگونه است؟
_ قاسم علیه السلام: 《شیرین تر از عسل》.
پ.ن: مسئله قاسم بن الحسن "بودن یا نبودن" نیست؛ "حق یا باطل" مسئله اوست.
مسئله زندگی ما چیست؟!
#مسئله_زندگی
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
29.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 دهه محرم جای بیحجابی و خوردن حرام و ... نیست؛
بپا کجا داری گناه میکنی! این دهه مواظب خودت باش!
🎙استاد شیخ حسین انصاریان؛ محرم۱۴۰۲
پ.ن:
1. قابل توجه نظریه پردازان فاقد صلاحیت که این ایام فراوان شده اند و از پیش خود و بدون صلاحیت علمی در قلمرو معرفت دینی نظر میدهند؛
2. قابل توجه مؤمنان انقلابی و مدافعان نهضت حسینی: مواظب باشیم فریب ترفندهای رسانه های مزدور را نخوریم و با مشاهده 1-2 دقیقه کلیپ تصویری یا چند جمله از یک عالم دینی، به قضاوت ننشینیم.
#حسین_شهید_اصلاح_امت
#سواد_رسانه
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
⚠️اگر عاشورا تکرار شود....
حضرت آیت الله مصباح(ره):
🔹این موقعیتی که ما داریم در این شرایط اجتماعی سیاسی ای که هستیم، موقعیت بسیار ممتازی است. ما اگر در روز عاشورا در کربلا بودیم آیا این موقعیت ممتازی بود یا نبود؟ آن کسانی که موفق بودند در آنجا به سیدالشهدا خدمت کردند و به شهادت رسیدند، این با هیچ امتیاز دیگری قابل معامله است؟! شیعیان تا روز قیامت میگویند یا لَیتَنِی كُنْتُ مَعَكُمْ فَأَفُوزَ فَوْزاً عَظِیماً! همه آرزو میکنیم که ایکاش ما در روز عاشورا در کربلا بودیم و امام حسین را یاری میکردیم!
⁉️مگر همه کسانی که در کربلا بودند افتخار آفریدند؟! فقط چند نفر، حدود هفتاد نفر بودند که افتخار آفریدند. سی هزار و حتی تا صد و بیست هزار هم گفتند، همه جهنمی بودند! بودن در روز عاشورا، خود آن روز یا آن زمین، سعادتآفرین نبود بلکه به آن ارتباط روحی بود که کسی با صاحب آن روز برقرار میکرد.
🔷این ارتباط امروز هم قابل برقرار کردن است. اگر امام حسین، مسلم را به کوفه فرستاد، مردم موظف بودند که با مسلم بیعت کنند، بیعت کردن با حضرت مسلم، با بیعت کردن با سیدالشهدا فرقی داشت؟! مگر مسلم فرستاده سیدالشهدا نبود؟! بیعت با او یعنی بیعت با امام حسین. غیر از این است؟!
حالا اگر امام حسین از هزار و چهارصد سال پیشتر برای امروز ما یک نماینده فرستاده باشد، بیعت با او با بیعت با امام حسین فرقی نمیکند چون ایشان هم نماینده اوست.
🔶ما معتقدیم که در این عصر، ولیفقیه مثل حضرت مسلم است نسبت به سیدالشهدا؛ بیعت با او مثل بیعت با سیدالشهداست، اطاعت از او مثل اطاعت از سیدالشهداست، کلُّ یومٍ عاشورا یعنی این. اگر در جبهه سیدالشهدا باشید، اگر واقعاً اطاعت کنید شما امروز هم میتوانید ثواب عاشورا را داشته باشید؛ اما متأسفانه ما در این جهت میلنگیم! در اینکه بگوییم جانم فدای رهبر، گفتنش خیلی آسان است، شعار هم میدهیم و خیلی هم مشکل نداریم اما در عمل چطور؟!
⁉️آیا هرچه ایشان میفرمایند انجام دهید ما انجام دادیم؟!
⁉️آیا آنجایی که فرمودند انجام ندهید و دخالت نکنید گوش کردیم؟!
✅ باید بدانیم ایشان نماینده امام است، ولیفقیه است، نایب الامام است، اطاعت از ایشان مثل اطاعت از امام زمان است.
ما امروز باید سعی کنیم خط رهبر را درست بشناسیم، الهام بگیریم، تفسیر به رأی نکنیم، نص کلامی که از او صادر میشود را تحریف نکنیم. اطاعت از ایشان مثل اطاعت از امام زمان بر ما واجب است. باید این را خوب بفهمیم و خوب برای دیگران تبیین کنیم.
متأسفانه در این زمینه هم خیلیها ولو همانهایی که برای ولیفقیه یقه چاک میزنند در عمل ضعیفاند، بهگونهای که حکم ولیفقیه در جایی که مطابق دلخواهشان است بسیار خوب است، اما اگر خلاف دلخواهشان بود نه، اشتباه شده، معنیاش چیز دیگری است!
اینگونه نباشیم.
📆 1392-09-21
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
درس اخلاق آیت الله فیاضی حفظه الله ۳۰ تیر ۱۴۰۲ صبح.m4a
9.12M
🗣 درس اخلاق استاد آیت الله فیاضی حفظه الله
موضوع:
تحلیل حقیقت عجب و تکبر
و
راهکارهای رهایی از آن دو
عجب: خودشیفتگی و خودپسندی و مغرور شدن به خود
راهکارهای رهایی از عجب:
1. توجه به نقصان احتمالی اعمال خویش
2. توجه به گناهان خود
3. توجه به کوتاهی قطعی در شکرگزاری نعمتهای الهی
تکبر: خودبرتربینی نسبت به مؤمن دیگر (نه کافران)
الإمامُ الصّادقُ عليه السلام: ما مِن رَجُلٍ تَكَبَّرَ أو تَجَبَّرَ إلا لِذِلَّةٍ وَجَدَها في نفسِهِ (الکافی، ج2، ص312)
راهکارهای رهایی از تکبر:
1. اندیشیدن و تعقل درباره نقصها و عیبهای خویش؛
2. توجه به اینکه مؤمن فاسق ممکن است در نهایت، عاقبت به خیر شود و من عاقبت به شرّ
قال الرضا علیه السلام:
لایتـم عقل امـرء مسلـم حتـى تکون فیه عشر خصـال... ثـم قال (ع): العاشرۀ و ما العاشرۀ؟ قیل له: ما هى؟ قال(ع): لایرى أحدا إلا قال: هو خیر منى و اتقى. (تحف العقول، ص326)
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان روشنگرانه استاد آقا عالی در مراسم شب تاسوعای بیت رهبری
نباید دلسرد و ناامید بشویم و فکر کنیم که همه چیز از دست رفته؛ حتی با وجود برخی مسئولان فاسدان و ناکارآمد، درکنار تمام این فسادها و کشفحجابها...
📌در دعوای تمدنی، زد و خوردها طبیعی است...
#ضرورت_کلان_نگری_به_مسائل
#نبرد_تمدنها
#امید_به_پیروزی_اسلام_انقلابی
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
🚩 سلسله نشستهای مجازی حسینیه حکمت «روایت حکمی از قیام حسینی»
نشست ششم:
جایگاه حُب در کنش انسانی در صحنه عاشورا
➖ با ارائه دکتر مهدی عبداللهی
عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران
🕚 زمان: دوشنبه ۹ مرداد ساعت ۱۱
📲لینک حضور👇
http://irip.ac.ir/u/136
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پرسش متحیرانه روسها از فرمانده عملیات آزادسازی بوکمال:
این اباالفضل کیه؟
#یا_کاشف_الکرب_عن_وجه_الحسین
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
استارت آپهای کسب و کار و مسئله نفوذ
موضوع کشف حجاب کارمندان استارت آپهای کسب و کاری نسبت به عمق برنامه ریزی دشمن بسیار پیش پا افتاده و ساده است. در ساده انگارانه ترین نگاه، این مسئله نوک کوه یخی است که اندکی نمایان شده است.
مسئله بسیار پیچیده تر و عمیقتر از آن است که در ابتدا به چشم می آید. نقشه اصلی دشمن نفوذ در بدنه فعالان اقتصادی داخل کشور و پیوند دادن آنها به نهادهای به ظاهر اقتصادی و در واقع امنیتی _ سیاسی و شخصیتهای ضدانقلاب خارج از کشور و در نهایت بهره برداری از بانک داده های جمع آوری شده از طریق این استارت آپهاست. و هدف نهایی همه این فعالیتهای به ظاهر اقتصادی، تغییر یا دست کم تأثیرگذاری در نظام سیاسی جمهوری اسلامی است.
#نفوذ
#دشمن_زنده
این دو مستند را برای آشنایی بیشتر با نقشه دشمنان جمهوری اسلامی مشاهده فرمایید:
https://eitaa.com/Mabdullahi/989
https://eitaa.com/Mabdullahi/990
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
33.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند «خارج از دید ۲»
چگونه آمریکا از طریق استارت آپ ها به کشورها نفوذ میکند و با تغییر اقتصاد آنها سعی در تغییر ساختار سیاسیشان را دارد؟
از خانواده بهایی الهیان که ارتباط نزدیکی با خزانهداری آمریکا دارند چه میدانید و چگونه از طریق یک استارت آپ به ایران نفوذ کردند؟
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایان یک ماموریت
نازنین دانشور، مدیرعامل استارت آپ تخفیفان از ایران رفت؛ ارتباطات مشکوک دانشور با سفارت سوئد!
#تخفیفان
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
💢 علوم انسانی، رساله توضیح المسائل غربی
آیت الله #حایری_شیرازی:
علوم انسانی، درواقع «رساله» است. این رساله عملیه است که از غرب میآید و در داخل شما اسمش را میگذارید کتاب جامعهشناسی و فکر و خیالتان راحت میشود! خیر، اینها رساله عملیه هستند. بانکداریتان علم بانکداری است یا رساله عملیه بانکداری؟ شما رسالهها را آرمِ علم زدهاید و نفس این عمل اشتباه است. رساله که علم نیست. رساله فتوی است و علوم انسانی هم فتوی است.
اینکه در روایات داریم که مسلمانها در آخرالزمان احکامشان را از علمای یهود و نصارا میگیرند، معنایش همین است.
آیا شما منتظرید که یک رساله از طرف آنها بیاید که اسمش توضیح المسائل باشد؟! اینطور نیست! رساله آمده است! سالهاست که آمده و دارد اجرا میشود.
همین علوم انسانی که در دانشگاهها تدریس میشود، رساله عملیه آنهاست. اینکه وزارت اقتصاد ما، وزارت کشور ما، وزارت ارشاد ما، مسائل را بر مبنای علوم انسانی آنها حل میکنند، این همان رساله عملیه آنهاست. رساله عملیۀ هرکسی متناسب با خودش است. مفتی آنها هم دانشمندان علوم انسانی هستند.
#علوم_انسانی_مدرن
#ضرورت_تحول_در_علوم_انسانی
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
انتشار محتوای نشست مجازی حسینیه حکمت با عنوان «جایگاه حُب در کنش انسانی در صحنه عاشورا» توسط خبرگزاری ایکنا
https://iqna.ir/00HS3r
صحنه کربلا یک تابلوی تمام قد از تاریخ بشریت است،
تصویری روشن از کنشهای ارادی انسانهای مختلف در موقعیت تزاحم خواستههای مختلف با یکدیگر.
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
🖌 انتشار مقاله علمی پژوهشی
«مواجهه فیلسوفان اسلامی با معرفتشناسی غربی»
🌐 چکیده
معرفتشناسی اسلامی یکی از دانشهای نوپا در منظومه دانشهای فلسفی است. نوشتار حاضر قصد آن دارد که با روش تحلیل عقلی هویت معرفتی این دانش، ضرورت و نسبت آن با دیگر دانشهای بشری را تبیین کرده، سپس ماجرای این علم را در میان علوم اسلامی به تصویر بکشد. بنا بر مهمترین یافتههای این مقاله، فیلسوف بزرگ معاصر علامه طباطبایی را باید بنیانگذار این دانش در جهان اسلام دانست که پس از ورود فلسفههای مادی و اندیشههای پوزیتویستی غرب به ایران بهدرستی ضرورت این امر را برای مقابله عالمانه با این اندیشهها دریافت. پس از ایشان، دیگر فیلسوفان مسلمان معاصر این مسیر را ادامه دادند و با تنظیم، تبویب و تدوین مسائل معرفتشناسی موجب گسترش این دانش گردیدند و با نظریهپردازی به تعمیق و تحکیم مسائل آن پرداختند، چنانکه دیدگاههای معرفتشناختی را در حل مسائل سایر دانشها بهخصوص معرفتهای دینی به کارگرفتند. بهکارگیری معرفتشناسی در تبیین معارف اسلامی و دفاع از آنها در برابر هجمه دیدگاههای وارداتی از الهیات مسیحی یکی از درخشانترین نتایج حضور و گسترش این دانش در قلمرو علوم عقلی اسلامی بوده است. بهنظر میرسد در آینده نیز یکی از مهمترین ثمرات این دانش میتواند تأمین مبانی معرفتشناختی علوم انسانی مطلوب باشد.
📗 مجله تاریخ فلسفه در اسلام
دوره 2، شماره 5، ص83-109
https://hpi.aletaha.ac.ir/article_176477.html
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
آنچه از غرب به عنوان علوم انسانی آمده کم نيست.
زلزله ای که آمده کوچک نيست.
ديواری که بر سر ما فرو ريخته بسیار سنگین است.
ما جامعه زلزله زده ای هستيم از نظر #فرهنگی مخصوصاً از نظر #جامعه_شناسی و #شناخت.
ما بايد از زير اين سنگها بيرون بيایيم تا بتوانيم قرآن را بفهميم و قرآن را بپذيريم.
ما بايد به خيلی از طاغوتها کفر بورزيم تا زمينه ايمان به الله در ما تقويت شود: «...فَمَنْ يَکفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ».
ما بايد به #طاغوت_فرهنگی، کفر پيدا کنيم
فرهنگی که می خواهد به ما
#شک در فطرت،
#شک در ذاتيات انسان،
#شک در آگاهی انسان،
#شک در عقل،
#شک در جهت يابي را تزریق کند، کفر بورزيم.
کفر به اين طاغوت مقدمه ايمان به خداست است.
_ آیت الله #حائری_شیرازی
📔 برگرفته از کتاب اخلاق اسلامی
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi
واحدتند - عاشورا پایانی نداره.mp3
4.87M
✅ ترکیب شور و شعور در عزاداری
عاشورا پایانی نداره
کربلا دائم برقراره
هل من ناصر بازم بلنده
بسم الله هر کس پای کاره
عاشورایی بودن آسون نیست
راهی غیر از تقدیم خون نیست...
✍️ مهدی عبدالهی
🆔 @MAbdullahi