این جمله که:
'هرکی داره با غمی میجنگه که ما ازش خبر نداریم'
واقعا آدمو مهربونتر میکنه.
𝓜𝓪𝓴𝓼𝓾𝓻
نمیدونم از ناراحتیه که بی حوصلم یا از بی حوصلگیه که ناراحتم یا مثلاً شایدم دلم تنگ شده نمیدونم خ
مرا دردیست اندر دل، که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم؛ ترسم که مغز استخوان سوزد
𝓜𝓪𝓴𝓼𝓾𝓻
-هنوز تو حرمت من دل سیر گریه نکردم .:))
-کربلایم دیر دارد میشود ، کاری بکن
بی کسیم را نکن با دوریت یادآوری ..
𝓜𝓪𝓴𝓼𝓾𝓻
-کربلایم دیر دارد میشود ، کاری بکن بی کسیم را نکن با دوریت یادآوری ..
بدترین درد اینه ک
دلتنگ باشی ولی نتونی کاری کنی:))