𝓜𝓪𝓴𝓼𝓾𝓻
-هنوز تو حرمت من دل سیر گریه نکردم .:))
-کربلایم دیر دارد میشود ، کاری بکن
بی کسیم را نکن با دوریت یادآوری ..
𝓜𝓪𝓴𝓼𝓾𝓻
-کربلایم دیر دارد میشود ، کاری بکن بی کسیم را نکن با دوریت یادآوری ..
بدترین درد اینه ک
دلتنگ باشی ولی نتونی کاری کنی:))