eitaa logo
مَلال -
76 دنبال‌کننده
636 عکس
191 ویدیو
0 فایل
" ملالی نیست جز دوری- پس از ملال، محال است خرمی نرسد! " قرار است تعریف کنم و شما، دوستانید..! شنوای تعاریف شما : https://6w9.ir/Harf_10814886 خودم : @mh_oraei
مشاهده در ایتا
دانلود
مَلال -
بنده و دوستان.
💬 | متن پیام: تو صورتیه ای ➖➖➖➖ نمی‌دونم؛ شاید.
هیچ‌چیز اونطوری که فکر میکردم، پیش نمیره.
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 دوباره مستند خونه آبی 🏔 این بار فصل سوم و قله دماوند 🎞 تهیه‌کنندگان: سید امیرحسین موسوی، علی صالحی 📽 کارگردان: مهدی زارع بیدکی 🏠 فصل سوم مستند خونه آبی، تلاش‌های مستندسازان نوجوان مدرسه فیلمسازی آوینا؛ برای صعود به دماوند است. این روایت پنج‌قسمتی، آغازی است بر یک نگاه نو به مسئله . پخش این مستند در سالگرد جنگ ۱۲ روزه، اتفاقی نیست! 🖥 پخش از سه‌شنبه ۲۶ خرداد 🔸 شبکه دو سیما ساعت ۱۷:۳۰ بازپخش روز بعد ساعت ۱۰:۳۰ 🔹 شبکه امید ساعت ۱۹ 📌 جزئیات پخش‌های بعدی از شبکه نسیم، افق و سه سیما به‌زودی اعلام خواهد شد. 🌲 مجری طرح: مدرسه فیلمسازی آوینا 🔆 تهیه شده در سوره امید ___________ | @avina_school |
خداروشکر الحمدلله
همیشه سعی کردم هرچقدر هم که، رفتار هام، طرز فکرم و حتی عقایدم تغییر کرد، یه ارتباطی رو با اصالت خودم حفظ کنم؛ به اصطلاح، مُقَیَّدَم که نباید پل‌های پشت سرم رو خراب کنم. همیشه باید راه برگشتی، گذاشت. و خوشحالم که ناظر به همین عقیده، تو تایمی که خیلی‌ها به هیچ عقیده‌ای مُقَیَّد نیستن و اسمش‌هم گذاشتن روشن‌فکری، هنوز خواسته‌هام رو به خدا میگم، هنوز نماز میخونم، هنوز هیات رفتن تو محرم واسم مهمه، هنوز تایم اربعین برای یک‌هفته همچی‌م رو کنار میگذارم، و همین خورده پایبندی ها، که بنظرم من رو نجات خواهد داد.
🎯 امروز روز مهمیه 🧩 چون آخرین تیکه پازل هم تکمیل میشه 😍 خوشحالیم که مستندمون بعد از کلی ماجرا، به مرحله پخش رسیده و قراره در ۵ قسمت مهمون خونه هاتون باشیم ⏳ شروع مستند خونه آبی ۳ 🔸 از امروز ساعت ۱۷:۳۰ شبکه دو سیما باز پخش روز بعد ساعت ۱۰:۳۰ 🔹 و ساعت ۱۹ از شبکه امید 🤗 خوشحال میشیم نظرات خودتون را برای ما @avina_admin بفرستید 🇮🇷 | @avina_school |
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رقاصه‌ی بزم متوکل عباسی...
هدایت شده از ᴹᵃˣᵒʳ
دختر اگر یتیم شود پیر میشود...
هدایت شده از جغد پیر
ترامپ، هم اکنون: وقتی همه کشورها غنی‌سازی اورانیوم مثلا برای برق دارند چرا ایران نداشته باشد؟ باید عقل سلیم خود را بکار ببرید!
ظاهراً امروز 18ژوئن، روز جهانی ول‌خرجیه. کسی‌ام نداریم براش ول‌خرجی کنیم🦦