دوستانِ فضانوردم
لطفا هرکی کانفینگ سراغ داره تو پیویِ بنده پرتابش کنه
باشتکر
@Meyo_Avat
هدایت شده از ارغــوان ( نسخه پژمرده)
موی گرامی
لطف بفهم که چیزایی که من تو زندگی میکشم هیچ ربطی به تو نداره
پس بس کن و اینقدر نریز
نمیخوام تو ۱۸ سالگی کچل باشم !
اون عکسه شهر قرمزه منو هم یادِ اون مانهواعه گورستان مدرسه نمیدونم چیچی میندازه هم یاده استرنجر میندازه😭🤌