از بین تمامی اعضای شعام فقط یک رای منفی داده شده برای مذاکره و اون هم نماینده رهبر(دکتر سعید جلیلی) طبق نظر رهبری بوده؛
یعنی حتی نظامیان هم به مذاکره رای مثبت دادن
چرا؟
چون رهبری تعیین کرده بودن که اگر نظر 75 درصد شعام مثبت باشه منم مجوز میدم و سردار خداقوتباف در تغییر نظر نظامیان برای موافقت با مذاکره نقش موثری داشته
🗃 Join Us : @Memeocrocy
بخاطر پخش شدن صریح دلایل مخالفت رهبری با مذاکرات، عذر خواهی میکنن
و از کسی که حقیقت رو گفته شکایت میکنن
اینجا ایران است
🗃 Join Us : @Memeocrocy
میموکراسی | میمسیاسی
از بین تمامی اعضای شعام فقط یک رای منفی داده شده برای مذاکره و اون هم نماینده رهبر(دکتر سعید جلیلی)
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیزانی که دنبال منبع بودن
اینم منبع از آقای قائم پناه معاون اجرایی رییس جمهور
🗃 Join Us : @Memeocrocy
920.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی میبینی نفاقیها اینقدر تو مذاکره خوب کار کردن
که از "عوارض میگیریم" رسیدیم به "عوارض میدیم"!
🗃 Join Us : @Memeocrocy
میموکراسی | میمسیاسی
وقتی میبینی نفاقیها اینقدر تو مذاکره خوب کار کردن که از "عوارض میگیریم" رسیدیم به "عوارض میدیم"!
طبق صحبت هایی که نبویان از نامههای رهبری منتشر کرده
ایشان فرمودند که حتی یک روز نباید تنگه بدون عوارض باشه!
اما پزشکیان و قالیباف ۶۰ روز اجازه دادن بدون عوارض باشه و این باعث میشه بعد ۶۰ روز حتی نشه ۱ دلار گرفت
اکنون هم ترامپ توییت زد و گفت اگر توافق نشود از تنگه هرمز عوارض میگیرد!
🗃 Join Us : @Memeocrocy
میموکراسی | میمسیاسی
طبق صحبت هایی که نبویان از نامههای رهبری منتشر کرده ایشان فرمودند که حتی یک روز نباید تنگه بدون عو
دائما میگویم ای کاش همه چیز به ۷ روز قبل باز گردد
و به خیابان بروم
و بگویم ننگ بر عراقچی، ننگ بر پزشکیان، ننگ بر قالیباف ...
🗃 Join Us : @Memeocrocy
مهم
به خاطر دارید بعد از هنیه میگفتیم تله تنش کردن توسط ظریف و پزشکیان باعث شد تا وعده ۲ برخلاف وعده ۱ بلافاصله عملی نشود و تا زمانی سید حسن ترور شد انجام نشد؟!
و یک عده ابله میگفتند این تصمیمات با رهبری است و پزشکیان دخالتی ندارد!
حال بهتر حقیقت گذشته را میشود دید...
🗃 Join Us : @Memeocrocy
در دهه نود اصلاحات در جواب بستن بودجه هوافضا و صنایع دفاعی
میگفتن چون مردم در فشارن
اون موقع تورم ۱۵ درصد بود
بعد ترور هنیه بود گفتن تله تنشه
و مردم تحت فشار قرار میگیرن
اون موقع هم تورم ۳۵ درصد بود
الان برخلاف نظر رهبری رفتن قراردادی رو بستن
و میگن مجبوریم چون مردم تحت فشارن
تورم هم ۷۰ درصده
پیشبینی تورم سال دیگه به مدد عزیزان اصلاحطلب ۳ رقمی خواهد بود
🗃 Join Us : @Memeocrocy
ونس هنگام عزیمت به سوئیس:
امیدواریم در مسئله آتشبس در لبنان و هستهای پیشرفت حاصل کنیم.
خب رسما مذاکره درباره آتشبس در لبنان به مسئله هستهای گره خورد!
یعنی چند مرحله موفقیت در میدان جنگ توسط میدان دیپلماسی به فنا رفت
خداقوت سردار
🗃 Join Us : @Memeocrocy
امیرالمونین (ع):
من شما را از این حکمیت(مذاکره با معاویه) بازداشتم، و شما با من همانند مخالفان پیمانشکن مخالفت کردید، تا آنکه (ناگزیر) رأیم را با هوای (نفس) شما یکی کردم. و شما گروهی هستید سبکمغز و کمخرد؛ ای مردم بیریشه، من که برایتان شرّی نیاوردم و زیانی برایتان نخواستم.
نهج البلاغه (خطبه 36)
🗃 Join Us : @Memeocrocy
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗃 Join Us : @Memeocrocy | #Abol