Midnight & Stars;
ولی ذوق
چچ،نه خیلی وقته دارمتت
تازه اون تایمی که رفته بودی تقدیمی گذاشته بودم و خیلی دلم میخواست شرکت کنی ولی نبودی و همش تو فکرم بود نازنینچای تو قدقدکنید بهم گفت اگه تقدیمی بزارم شرکت میکنه😭
اره ،خلاصه که نازنینچای خیلی دوستداشتنی عه:)))