Midnight & Stars;
ولی ذوق
چچ،نه خیلی وقته دارمتت
تازه اون تایمی که رفته بودی تقدیمی گذاشته بودم و خیلی دلم میخواست شرکت کنی ولی نبودی و همش تو فکرم بود نازنینچای تو قدقدکنید بهم گفت اگه تقدیمی بزارم شرکت میکنه😭
اره ،خلاصه که نازنینچای خیلی دوستداشتنی عه:)))
وقتی کسی لف میده من اصلا ناراحت نمیشم،یعنی از این نظر که آمار چنلم کم شده ناراحت میشم ها یکممم ولی از این نظر که دیگه کسایی که محتوا بدردشون نمیخوره و از نظرشون چرته تو چنلم نیستن خوشحال میشم.
مجبور که نیستن مردم.
عجیبه ولی خب..