Midnight & Stars;
تویی که آدم موردعلاقه مو دزدیدی، امیدوارم هرجا هستی به زمین گرم بخوری و سقط بشی.
امیدوارم دقیقا عین همین اتفاق برات بیوفته و بابتش زجر و عذاب و غم و اندوه بکشی،بلکه به زشتی کارت پی ببری.
روزایی که نمیدونم برنامه م برای ادامه ی روز چیه واقعا احساس میکنم اون روز ی روز تلف شده ست.
امروز مودم اونقدر ها ام بد نیست.
یعنی اصلا بد نیست.
ی روز معمولی و ساده ی دیگه مثل هر روز عه.
فقط اینکه؛سردرگمی؟
کاش اگه منظوری داری مستقیم بیای و بگی، دیگه حوصله این قایم موشک بازی هارو ندارم.