روزایی که نمیدونم برنامه م برای ادامه ی روز چیه واقعا احساس میکنم اون روز ی روز تلف شده ست.
امروز مودم اونقدر ها ام بد نیست.
یعنی اصلا بد نیست.
ی روز معمولی و ساده ی دیگه مثل هر روز عه.
فقط اینکه؛سردرگمی؟
کاش اگه منظوری داری مستقیم بیای و بگی، دیگه حوصله این قایم موشک بازی هارو ندارم.
Midnight & Stars;
کاش اگه منظوری داری مستقیم بیای و بگی، دیگه حوصله این قایم موشک بازی هارو ندارم.
چرا این ی طوریه انگار با یکی درگیرم؟🤣
نه جدا
امروز جدا چقد خنثی ام.
هر روزی که این حرف رو زدم کائنات دست به دست هم داده تا با یک حادثه ی غیر منتظره و ناراحت کننده من رو از خنثی بودن دربیاره و به سمت غم و اندوه و شاید اندکی عصبانیت سوق بده.
هرچند امروز برنامه ای دارم که بعد سال ها باید انجامش بدم.
امیدوارم خوب پیش بره.
میتونین برام آروزی موفقیت کنین.