امروز مودم اونقدر ها ام بد نیست.
یعنی اصلا بد نیست.
ی روز معمولی و ساده ی دیگه مثل هر روز عه.
فقط اینکه؛سردرگمی؟
کاش اگه منظوری داری مستقیم بیای و بگی، دیگه حوصله این قایم موشک بازی هارو ندارم.
Midnight & Stars;
کاش اگه منظوری داری مستقیم بیای و بگی، دیگه حوصله این قایم موشک بازی هارو ندارم.
چرا این ی طوریه انگار با یکی درگیرم؟🤣
نه جدا
امروز جدا چقد خنثی ام.
هر روزی که این حرف رو زدم کائنات دست به دست هم داده تا با یک حادثه ی غیر منتظره و ناراحت کننده من رو از خنثی بودن دربیاره و به سمت غم و اندوه و شاید اندکی عصبانیت سوق بده.
هرچند امروز برنامه ای دارم که بعد سال ها باید انجامش بدم.
امیدوارم خوب پیش بره.
میتونین برام آروزی موفقیت کنین.
نمیدونم چی میشه که آدما یهو تصمیم میگیرن با من لج کنن.
خب مشتی با من لج کنی به ضرر خودت تموم میشه چون از من لج باز تر تو تمام دنیا نمیتونی پیدا کنی.