امروز روزیه که خیلی دلم میخواد حرف بزنم و برای مردم ویس های ده دقیقه ای پر کنم.
ولی افسوس که گوش شنوایی اطرافمان نیست.
روزی خواهد آمد که روز های تاریکمان تمام شوند و روشنایی جایش را بگیرد.
اما هرگز فراموش نمیشود که چه کسانی در این تاریکی برای ما نور بودند و چه کسانی بابت این تاریکی ناخواسته مارا شماتت کردند.
هرگز فراموش نخواهد شد که کجای تاریکی ما ایستادند.
دست به تمسخر و سرزنش بردند یا نوری شدند در آن ظلمت بی پایان.
Midnight & Stars;
روزی خواهد آمد که روز های تاریکمان تمام شوند و روشنایی جایش را بگیرد. اما هرگز فراموش نمیشود که چه
این را به یاد داشته باشید که زندگی همانند روز و شب است؛ گاهی تاریک و پر از وهم است و گاهی روشن و درخشان.
اما این موضوع که چگونه با آن برخورد خواهید کرد بسیار مهم تر از هرچیز دیگریست.
بدانید که در شب هم درخشش نقاط کوچک در آسمان دیدنی است و گاهی گرمای بیش از حد روشنایی روز آزاردهنده.
Midnight & Stars;
این را به یاد داشته باشید که زندگی همانند روز و شب است؛ گاهی تاریک و پر از وهم است و گاهی روشن و درخ
از انسان هایی که تاریکی شما را شماتت میکنند و روشنایی شمارا از آن خود میکنند برحذر باشید که شیره ی جان شما را خواهند کشید.
درکل از انسان برحذر باشید که تظاهر میکند به درک کردن و نقش بازی میکند در اهمیت دادن.
به خود تکیه کنید و بدانید هیچ کس به اندازه ی خود شما امن نخواهد بود.
بی صبرانه منتظرم با باقی مونده ی انسان های توی زندگیم قطع رابطه کنم.
اره شاید انسان ستیزانه بنظر برسه ولی همینه که هست.