Midnight & Stars;
این را به یاد داشته باشید که زندگی همانند روز و شب است؛ گاهی تاریک و پر از وهم است و گاهی روشن و درخ
از انسان هایی که تاریکی شما را شماتت میکنند و روشنایی شمارا از آن خود میکنند برحذر باشید که شیره ی جان شما را خواهند کشید.
درکل از انسان برحذر باشید که تظاهر میکند به درک کردن و نقش بازی میکند در اهمیت دادن.
به خود تکیه کنید و بدانید هیچ کس به اندازه ی خود شما امن نخواهد بود.
بی صبرانه منتظرم با باقی مونده ی انسان های توی زندگیم قطع رابطه کنم.
اره شاید انسان ستیزانه بنظر برسه ولی همینه که هست.
کاش منم ی روز خوب و اکلیلی رو در آینده ی نزدیک تجربه کنم و بیام با ذوق و اکلیل و این چرت و پرتا براتون بنویسم و تهش بگم وای چه روز خوبی بود و فلان.
خسته شدم انقد هر روز شبیه دیروز و پریروز و پس پریروز و یکسال پیش بود.
شاید من زودتر از موعد تبدیل به ی بزرگسال خسته کننده شدم و دیگه قرار نیست همچین چیزایی رو تجربه کنم.
میتونم بابتش دچار غم و اندوه فراوان بشم یا اینکه مثل همیشه Idc.
همیشه انقدر خسته کننده بودم ؟
شاید چون خیلی خسته کننده ام انسان های زیادی اطرافم نیستن،همونایی ام که هستن ایگنورم میکنن.