eitaa logo
Midnight & Stars;
73 دنبال‌کننده
180 عکس
148 ویدیو
1 فایل
May God shine the light of the Stars upon your life, Amen. https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_3cdjmhi&btn=Star.girl
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چقدر آدم بعضی وقتا خریت می‌کنه.
کاش بشینی سرجات آدم.
بی صبرانه منتظرم با باقی مونده ی انسان های توی زندگیم قطع رابطه کنم. اره شاید انسان ستیزانه بنظر برسه ولی همینه که هست.
سردردی که میزنه به گوش و چشمت🚮
انگور ستاره ای میخوام–
کاش منم ی روز خوب و اکلیلی رو در آینده ی نزدیک تجربه کنم و بیام با ذوق و اکلیل و این چرت و پرتا براتون بنویسم و تهش بگم وای چه روز خوبی بود و فلان. خسته شدم انقد هر روز شبیه دیروز و پریروز و پس پریروز و یکسال پیش بود. شاید من زودتر از موعد تبدیل به ی بزرگسال خسته کننده شدم و دیگه قرار نیست همچین چیزایی رو تجربه کنم. میتونم بابتش دچار غم و اندوه فراوان بشم یا اینکه مثل همیشه Idc.
همیشه انقدر خسته کننده بودم ؟ شاید چون خیلی خسته کننده ام انسان های زیادی اطرافم نیستن،همونایی ام که هستن ایگنورم میکنن.
عجب ماتریکس جالبی. درباره ش میتونم گریه کنم یا عصبانی باشم یا غم و اندوه بخورم. بنظرم هیچ کدوم فایده ای نداره،فقط باید بیخیالش بشم.
خب اینم بخشی از زندگی عه دیگه،کاریش نمیشه کرد که.
مثلا اینطوری نیست که بگم من خیلی بدبختم ، نه اصلا اینطوری نیست،فقط اینکه بنظرم یکم خسته کننده ست.