اصلا قبلنا کسایی که چایی میخوردن رو مسخره میکردم میگفتم وا چی داره این تلخِ داغ بی مزه.
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مشکل اینه تو غار تنهاییم هم حوصله م سر میره.
لطفا برای ی موضوعی برام دعای خیر کنید،مدتی نیستم اما بزودی برمیگردم و ناشناس هارو هم جواب میدم.