مــــن ؛
شاوشانگ توهم مثل چایخونه یه روزمرگی بزن.
اسمشم بزار روزمرگی من و بویی یا من ژنرال یا من و ژولی(یه جور مخفف)یا یه چیزی تو این مایه ها.
امروز منو نازنین اینطوریم که من پیام میدم اون سین نمیزنه اون پیام میده من سین نمیزنم،عالی ایم،جدی میگم.