دلم میخواد فرار کنم از اینجا
برم یجای که کسی نباشه
یکیو با خودم ببرم، که دوسم داشته باشه، منو بفهمه:)
هیچوقت به تهش فکر نکن
چون ممکنه برسی به غم
ته زندگی به این قشنگی، میرسی به مرگ
ته یک روز خوب، ممکنه برسی به شب پر از فکر و خیال
ته یک خاطره قشنگ،
ممکنه برسی به یک یادش بخیر
از حس و حال الانت لذت ببر
در لحظه زندگی کن
به تهش فکر نکن
متاسفانه خیانت انقد زیاد شده که وفادار بودن یه اپشن حساب میشه درصورتی که حداقل استاندارد لازم برای داشتن رابطه اس :)
سَمیح🕊
میدونین چرا خیانت میکنن؟ چون تو زندگیِ طرف #عشق نیست همه ی ما تنوع طلبیم همه ی ما بینهایت طلبیم و ا
کسی که عاشق همسرش نباشه؛ تن اون با تن کس دیگر برایش تفاوتی ندارد.... :)