متاسفانه خیانت انقد زیاد شده که وفادار بودن یه اپشن حساب میشه درصورتی که حداقل استاندارد لازم برای داشتن رابطه اس :)
سَمیح🕊
میدونین چرا خیانت میکنن؟ چون تو زندگیِ طرف #عشق نیست همه ی ما تنوع طلبیم همه ی ما بینهایت طلبیم و ا
کسی که عاشق همسرش نباشه؛ تن اون با تن کس دیگر برایش تفاوتی ندارد.... :)
شکست عشقی درد داره ولی تاحالا عکس آدمایی که دیگه باهاشون دوست نیستی رو پاک کردی؟! :)